09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 26 تير 1398 در ساعت 10 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش سجاده ای 700 شانه مرغوب ترین نوع فرش طرح محرابی به شمار می رود که دارای الیاف اکرولیک هیت ست  تراکم 2550 است.

همانطور که می دانید فرش سجاده ای یک کفپوش برای مساجد و حسینیه ها و به طور کلی مکان های مذهبی که در آن نماز جماعت و مراسمات مذهبی انجام می شود، استفاده می شود بنابراین این مدل فرش ماشینی کاملا سفارشی بوده و بر طبق نیاز هر مسجد و حسینیه در کیفیت مشخص و متراژ معلوم بافته می شود. در مساجد بزرگ و حسینیه های معروف کلان شهرها معمولا همه لوازمی که استفاده می شود درجه یک و با کیفیت است چراکه مردم زیادی در این مساجد مراسمات مذهبی خود را انجام می دهند و کمک های مردم زیادی هم در این مراکز جمع آوری می شود و لذا هیئت امنای مسجد هم می توانند با دست باز تری لوازم مورد نیاز مسجد یا حسینیه ها را تامین کنند. کفپوش و فرش مسجد که مهمترین بخش آن هم محسوب می شود انواع مختلفی دارد که فرش سجاده ای 700 شانه تراکم 2550 را می توان بهترین نوع این کفپوش ها معرفی کرد، علت آن هم در یزر به تفصیل توضیح داده شده است.

مشخصات فنی فرش سجاده ای 700 شانه کاشان

کاشان به عنوان مرکز تولید فرش سجاده ای 700 شانه در کشور مطرح است و اکثر خریدهای فرش محرابی مسجد ایران و حتی کشورهای خارجی هم از همین منطقه تامین می گردد. برای مساجد بزرگ و مکان هایی که به دنبال فرش نمازخانه با کیفیت برای مسجد  هستند، معمولا فرش سجاده ای 700 شانه توصیه می شود، زیرا:

  • فرش سجاده ای 700 شانه کیفیت و دوام بالایی دارد.
  • تراکم 2550 در بافت آن باعث شده پاخور نرم تر و رخ بهتری داشته باشد.
  • جنس نخ اکرولیک هیت ست در بافت فرش استفاده شده که موجب ماندگاری بیشتر فرش و لطافت آن می شود.
  • تنوع طرح و رنگ در فرش سجاده ای 700 شانه بسیار بالا است.
  • امکان بافت طرح و رنگ سفارشی طبق سلیقه هر خریداری وجود دارد.
  • در برابر گرما، شست و شو، رطوبت و موارد این چنینی دوام بیشتری دارد.
  • به خاطر داشتن کیفیت و دوام بالا صرفه اقتصادی بیشتری هم برای خریداران دارد، چراکه هر فرش سجاده ای 700 شانه تا سال ها بدون کاهش کیفیت قابل استفاده است.
  • جارو زدن آن نسبت به فرش هایی که پلاستیک در الیافشان به کار رفته راحت تر است.

 فرش سجاده ای 700 شانه

قیمت فرش سجاده ای 700 شانه خوب

قیمت یکی از مهمترین فاکتورهای خرید فرش سجاده ای مسجد است و دلیل آن هم محدودیت بودجه ای است که اکثر مساجد با آن درگیر هستند و تمامی مساجد نمی توانند به راحتی فرش سجاده ای 700 شانه خوب را برای مسجد تهیه کنند. زیرا فضای مساجد بزرگ است و مفروش نمودن با فرش محرابی مرغوب هزینه زیادی نیاز دارد. لذا نمی توان این فرش سجاده ای مرغوب را به تمامی مکان های مذهبی پیشنهاد دارد چراکه از نظر مالی اکثر این مراکز قدرت خرید آن را ندارند. اما مساجد بزرگی که قیمت فرش سجاده ای 700 شانه برایشان خیلی بالا نیست و توان پرداخت آن را دارند حتما لازم است این محصول مرغوب و با دوام را انتخاب کنند. میانگین قیمت فرش محرابی 700 شانه در سال گذشته تاکنون بر اساس قیمت متر مربع بین 180.000 تومان تا 220.000 تومان بوده است. خریداران می توانند با توجه به متراژ کل مسجد هزینه تقریبی مفروش نمودن فرش نمازخانه را با این مدل فرش تخمین بزنند. الیته به علت اینکه بافت سجاده فرش مسجدی به شکل رولی است بین 10 الی 20 متر هم برای پرتی هنگام نصب فرش محرابی باید در نظر گرفته شود.

فرش سجاده ای قرمز

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر