09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 17 خرداد 1400 در ساعت 11 : 45 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فروش آنلاین فرش ماشینی – کارخانه فرش 1200 شانه درجه یک – فروش اینترنتی فرش 1200 شانه – فروش فرش به قیمت درب کارخانه.

فرش های خوب ماشینی در کارخانه های بزرگ کاشان با مشخصات فنی متفاوتی در حال حاضر تولید می شوند، اینکه یک فرش ماشینی را خوب بنامیم بستگی به این دارد که چه ویژگی های از فرش ماشینی برای ما اهمیت و اولویت دارد؛ به خصوص اگر در فروش اینترنتی فرش ماشینی قصد انتخاب و خرید فرش داریم لازم است تفاوت بین انواع فرش ماشینی را بدانیم.

برای مثال فرش 1200 شانه که دو دسته ساده و فرش گل برجسته تقسیم می شود، دارای ویژگی هایی همچون طرافت بافت، نازکی ضخامت فرش، قیمت تقریبا بالا و طرح های متنوع لایت و کلاسیک می باشد و افرادی که فرش با مقاومت و دوام بالا و خاب زیاد و قیمت ارزان را ترجیح دارند معمولا این محصول برایشان گزینه مناسبی نخواهد بود و این ویژگی های ذکر شده در فرش ماشینی 700 شانه بیشتر وجود دارد.

ویژگی فرش 1200 شانه درجه یک کاشان

فرش 1200 شانه از محصولات جدید و زیبای کارخانه های فرش ماشینی است که با تراکم 3600 و دستگاه HCIX2 بافته می شود و به دلیل اینکه بافت ظریف و نازکی دارد با نام فرش ابریشم گونه نیز در برخی از کارخانه های فرش ماشینی به فروش می رود. جنس نخ خاب در فرش 1200 شانه برجسته شامل نخ اکریلیک 100% و نخ هایبالک است و در فرش ساده این محصول به صورت تمام اکریلیک تولید می شود.

فرش 1200 شانه درجه یک رخ زیبایی دارد، رنگ آمیزی زمینه این فرش در طرح های جدید عمدتا لایت بوده شامل رنگ های نسکافه ای، فیلی، بژ، کرم و زرد است البته زنگ های تیره نظیر سرمه ای و آبی کاربنی نیز همچنان تولید و فروش خوبی دارند.

فروش اینترنتی فرش 1200 شانه

عرضه فرش 1200 شانه به قیمت درب کارخانه

فرش 1200 شانه از تولیدات گران قیمت و پر طرفدار در بین انواع تولیدات فرش ماشینی است، زیرا رخ زیبا، رنگ آمیزی جذاب و طرح های متنوعی دارد و برای خریداران با سلیقه های مختلف طرح های زیادی برای انتخاب و خرید فرش 1200 شانه به قیمت درب کارخانه وجود دارد.

در نمایشگاه های فرش ماشینی در شهرستان های مختلف فرش 1200 شانه به قیمت درب کارخانه نیست و معمولا بسیار گران قیمت بوده و تنوع طرح ها نیز محدود است، افرادی که می خواهند فرش زیبا و جدیدی با قیمت مناسب بخرند، بهترین راه برای اینکه بتوانند به مقصود خود برسند استفاده از سایت های فروش اینترنتی فرش 1200 شانه درجه یک است که محصولات برندهای بزرگ و معتبر را عرضه نموده و به صورت فروش آنلاین این محصولات را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

فرش 1200 شانه به قیمت درب کارخانه

نحوه فروش اینترنتی فرش 1200 شانه کاشان

مرکز اصلی تولید و خرید اینترنتی فرش کاشان است که انواع فرش ماشینی در کشور توسط برندهای مختلف این منطقه تولید می و پخش می شود و بهترین مدل فرش 1200 شانه درجه یک را در سایت های فروش اینترنتی فرش 1200 شانه کاشان می توانید مشاهده نموده و به راحتی از راه های مشخص شده خریدتان را انجام دهید.

در مجموعه پرسان پارس که بزرگترین مرکز معرفی بهترین مدل های فرش ماشینی درجه یک کاشان است، خریداران می توانند کاتالوگ طرح های جدید را در گالری سایت مشاهده نموده یا از طریق واتساپ از کارشناسان فروش دریافت کنند و پس از انتخاب طرح و ارسال عکس آن برای کارشناسان و تعیین ابعاد دلخواهشان، استعلام فرش 1200 شانه به قیمت درب کارخانه برایشان انجام شده و سفارششان از این طریق ثبت می شود.

در این فروش اینترنتی فرش 1200 شانه هر دو مدل ساده و فرش گل برجسته با طرح های زیبا و جدید وجود دارند و قیمت محصولات پس از ارسال عکس شما بر اساس همان طرح و رنگ مشخص می شود. توجه داشته باشید که با توجه به تغییرات نرخ ارز، قیمت فرش ماشینی نیز دچار نوسان می شود و لذا ممکن است هنگام ثبت سفارش توسط شما قیمت های ارائه شده با قیمت های موجود در سایت متفاوت باشد، لذا استعلام قیمت در هنگام ثبت سفارش الزامی است.

فرش 1200 شانه درجه یک

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر