09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 14 بهمن 1399 در ساعت 17 : 41 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش 440 شانه کاشان – فرش 440 شانه اکریلیک – قیمت فرش 440 شانه – فرش ارزان قیمت کاشان – فرش ماشینی ارزان.

در سال های اخیر که شاهده افزایش قیمت قابل توجه فرش ماشینی بوده ایم، فرش ارزان قیمت کاشان فروش خوبی در شهرستان های کوچک کشور یا در کشورهای اطراف ایران داشته است؛ فرش 440 شانه کاشان از اصلی ترین انواع فرش ماشینی ارزان قیمت به شمار می رود که به چند دسته تقسیم می شود: فرش 440 شانه اکریلیک، فرش 440 شانه BCF و فرش 440 شانه پلی استر.

با توجه به اینکه نخ اکریلیک مرغوب ترین و با دوام ترین نوع فرش ماشینی است شاید برخی سایت ها به مشتریان خود مدل فرش 440 شانه اکریلیک را به مشتریان پیشنهاد کنند، اما در این مجموعه با توجه به اینکه ما بهترین و اقتصادی ترین گزینه را به مشتریان خود پیشنهاد می دهیم، به افرادی که می خواهند فرش ماشینی مرغوب و ارزان بخرند پیشنهاد می دهیم خرید فرش 500 شانه اکریلیک را در مقایسه با فرش 440 شانه اکریلیک اولویت خود قرار دهند، زیرا این دو محصول به لحاظ قیمتی تفاوت چندانی با هم ندارند، اما به لحاظ کیفیتی فرش 500 شانه اکریلیک چند لول بالاتر از فرش 440 شانه اکریلیک بوده و گزینه مناسب تری برای خرید می باشد.

این مجموعه تمامی مدل های فرش ارزان قیمت از فرش ته انباری گرفته تا فرش 440 شانه و 500 شانه را در کیفیت های مختلف برای خریداران عمده عرضه می کند.

فرش 440 شانه اکریلیک

معرفی فرش 440 شانه ارزان BCF

اما اگر قصدتان یافتن ارزان ترین مدل فرش ماشینی کاشان است، در این صورت پیشنهاد ما به شما فرش 440 شانه کاشان خواهد بود که با الیاف BCF بافت شده و ارزان ترین مدل فرش تولیدی در کاشان محسوب می شود. این فرش دوام و ماندگاری کمتری نسبت به فرش 440 شانه اکریلیک دارد و تفاوت قیمتی آن نیز با فرش نخ اکریلیک بسیار زیاد است و لذا خریدارانی که فرش 440 شانه ارزان قیمت بخواهند از لحاظ اقتصادی نیز برایشان خرید فرش 440 شانه بی سی اف توجیح اقتصادی دارد؛ در بازار و به خصوص افغانستان و عراق نیز مشتریان فرش 440 شانه بی سی اف زیاد هستند و بخش زیادی از تولیدات فرش 440 شانه کاشان به این کشورها صادر می شود.

فرش 440 شانه پلی استر نیز تولید بسیار کمی در کارخانه های فرش ماشینی دارد و قیمت فرش 440 شانه با این مشخصات متوسط است و البته مشتریان زیادی ندارد، زیرا خریداران یا فرش خیلی ارزان می خواهند که انتخابشان در این صورت فرش بی سی اف است یا فرش ماشینی با کیفیت خوب می خواهند که در این حالت نیز فرش 440 شانه اکریلیک یا فرش 500 شانه اکریلیک را خریداری خواهند کرد.

فرش 440 شانه کاشان

قیمت فرش 440 شانه بی سی اف

همانطور که گفته شده فرش 440 شانه کاشان ارزان ترین مدل فرش ماشینی به شمار می رود، اما اگر شما با چند شرکت عرضه کننده فرش بی سی اف تماس داشته باشسد، متوجه خواهید شد این فرش قیمت های مختلفی در هر شرکت دارد، به نظر شما دلیل این تنوع قیمت برای یک محصول که به صورت فرش 440 شانه با الیاف مشخص تولید شده است چیست؟

دلیل اصل تفاوت قیمت فرش 440 شانه کاشان در شرکت های مختلف وزن فرش است، برای مثال در مجموعه پرسان پارس فرش 440 شانه با سه وزن مشخص تولید می شود که شامل فرش 14 کیلویی، فرش 18 کیلویی و فرش 24 کیلویی می باشد.

وزن های فوق برای فرش 12 متری تعیین شده و ابعاد دیگر فرش برای هر کدام یک از محصولات فوق به نسبت ابعاد کمتر خواهد شد، وزن کمتر در هر فرش یعنی کم شدن مواد اولیه به کار رفته در بافت فرش و در نتیجه ارزان تر شدن آن، لذا هنگام خرید فرش 440 شانه بی سی اف، مهمترین گزینه ای که باید هنگام خرید به آن توجه نمایید قیمت فرش 440 شانه بر اساس وزنی است که فروشنده به شما اعلام می کند و با توجه به وزن و قیمت می توانید تولیدات چند شرکت را به لحاظ قیمتی با هم مقایسه نموده و بهترین فرش را انتخاب نموده و سفارش دهید.

یکی دیگر از روش های خرید فرش ماشینی ارزان خرید فرش استوک یا ته انباری است که ااین فرش ها کیفیت بالایی دارند و در برخی از ایام سال به فورش می رسند ولی همیشه موجود نیستند و هنگام خرید باید استعلام بگیرید.

فرش 440 شانه کاشان

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر