09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 26 فروردین 1399 در ساعت 20 : 27 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

قیمت فرش 700 شانه تراکم 2550 کاشان – فروش فرش ماشینی به قیمت درب کارخانه – خرید اینترنتی فرش ماشینی به قیمت کارخانه – فرش ارزان قیمت کاشان.

فرش هفتصد شانه کاشان را می توان سر آغاز تحول در صنعت فرش ماشینی کشور دانست به طوری که دهه 80 و قبل از تولید فرش 1000 شانه تراکم 3000 را تقریبا بدون رقیب در بازارهای داخلی و خارجی یکه تازی می کرد. تولید مداوم و روز افزون فرش ماشینی ارزان 700 شانه اثبات کننده استقبال خریداران و محبوبیت این محصول بین مصرف کنندگان می باشد.

شرکت های تولید فرش کاشان 700 شانه علاوه بر تنوع در طرح های فرش ماشینی میزان تراکم فرش ماشینی 700 شانه را نیز دستخوش تغییراتی کرده اند تا علاقه مندان به خرید فرش 700 شانه بتوانند فرش مورد پسند خود را به راحتی از کارخانه فرش کاشان تهیه نمایند.

از کجا فرش ماشینی ارزان بخرم؟

نکته ای که در خرید فرش ماشینی وجود دارد این است که خریداران اولویت انتخابشان را بر روی قیمت فرش ماشینی می گذارند پس سوال اینجاست: از کجا فرش ارزان بخرم؟

فرش ماشینی ارزان قیمت را صرفا نمی توان بر مبنای پایین بودن شانه، تراکم و کیفیت آن دسته بندی کرد بلکه ممکن است فرش های با کیفیتی در بازار باشند که با قیمت ارزان و یا بالعکس فرش های تراکم پایین تری باشند که با قیمت بالا وجود داشته باشند. در ادامه شما را برای انتخاب و خرید فرش 700 شانه با کیفیت و قیمت ارزان راهنمایی خواهیم کرد.

فرش 700 شانه ارزان

عوامل موثر بر قیمت فرش ماشینی 700 شانه

به طور کلی عوامل بسیار زیادی می توانند در قیمت فرش 700 شانه ماشینی موثر باشند که مهم ترین آن ها به صورت زیر می باشند:

  • دستگاه بافندگی: فرش ماشینی هفتصد شانه کاشان با دستگاه های Textima، Schonherr و HCP بافت می شود که نوع آخری کیفیت بالاتری دارد و اکثر تولیدات با آن می باشند.
  • میزان تراکم فرش ماشینی: فرش 700 شانه در تراکم های 2550 و 3100 به صورت معمولی و گل برجسته تولید می شود و سایر تراکم های پایین تر مربوط به فرش طرح 700 شانه هستند که در بازار به فروش می رسند.
  • جنس الیاف خاب، تار و پود: فرش ماشینی ارزان 700 شانه تراکم 2550 با الیاف اکریلیک (Acrylic) و فرش 700 شانه تراکم 3100 با نخ پلی استر (Polyester) تولید می شوند که تفاوت این دو الیاف در مقالات قبلی به تفصیل بیان شده است. هم چنین در تار و پود فرش ها از ترکیب جوت و پنبه (Cotton) استفاده می شود.

فروش اینترنتی فرش ماشینی 700 شانه

این روزها خرید اینترنتی فرش ماشینی از سال های قبل گسترش زیادی داشته است که از دلایل آن می توان به مشغله های کاری و عدم فرصت برای صرف خرید حضوری، ترافیک، انواع آلودگی های محیطی و صوتی اشاره کرد، از همین رو خرید فرش 700 شانه به شکل آنلاین و اینترنتی در دستور کار کارخانه فرش ماشینی کاشان قرار گرفت و فروشگاه اینترنتی فرش پرسان پارس به عنوان بزرگ ترین مرکز فروش فرش ارزان قیمت 700 شانه نواع مدل های این محصول را در سبد محصولات خود قرار داده است.

خرید فرش ماشینی ارزان قیمت

مزایای خرید اینترنتی فرش 700 شانه

یکی از بزرگ ترین مزایا در خرید فرش 700 شانه از فروشگاه اینترنتی فرش پرسان پارس اطمینان از خرید فرش ماشینی ارزان و با کیفیت می باشد چرا که این مجموعه شرایط فروش فرش با قیمت درب کارخانه را برای شما فراهم نموده است.

از محاسن دیگر خرید آنلاین فرش می توان به ارسال رایگان فرش در سفارشات بالا، امکان ثبت سفارش طرح فرش دلخواه متناسب با ابعاد مورد نظر شما اشاره کرد. قیمت فرش ماشینی 700 شانه نیز در در مرکز خرید اینترنتی فرش پرسان پارس به ازای هر تخته فرش 12 متری بین 200 تا 700 هزار تومان نسبت به خرید حضوری فرش ارزان تر می باشد.

فروش فرش ماشینی ارزان زیر قیمت

فرش های زیر قیمت می توانند شامل فرش استوک، فرش های درجه یک و نیم و یا فرش های تراکم پایین باشند اما فروش فرش ماشینی ارزان قیمت در کارخانه فرش کاشان تنها به دلیل فروش مستقیم و درب کارخانه می باشد که این کار در فروشگاه اینترنتی فرش پرسان پارس رقم می خورد.

در خصوص کیفیت کلیه فرش های تولیدی در کارخانه باید گفت با توجه به استفاده از نخ اکریلیک هیت ست بایر آلمان و دستگاه های بافندگی مدرن فرش ماشینی نشان استاندارد بر روی لیبل کلیه فرش ها از سوی سازمان استاندارد حک شده است و این مجموعه علاوه بر این اقدام به ضمانت 5 ساله فرش های خریداری شده شما نموده است.

تفاوت قیمت فرش 700 شانه در تهران و کاشان

خرید فرش 700 شانه در تهران به صرف تر است یا در کاشان؟ تفاوت قیمت فرش در کارخانه و شهر فرش چقدر می باشد؟

فرش ماشینی ارزان قیمت را صرفا می توانید از شهر کاشان خریداری نمایید چرا که این شهر به عنوان پایتخت فرش ماشینی کشور و دارا بودن کارخانه های تولیدی متعدد، با کمترین هزینه تولید فرش ماشینی 700 شانه را انجام می دهد.

برای راحتی فرایند انتخاب و خرید فرش ماشینی، شرکت فرش پرسان پارس علاوه بر وبسایت، کانال تلگرام فرش ماشینی و شبکه اجتماعی اینستاگرام خود را راه اندازی نموده است تا به راحتی بتوانید انواع نقشه های فرش ماشینی را مشاهده و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

فروش اینترنتی فرش 700 شانه

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر