09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 33 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تولید و پخش انواع فرش و موکت تشریفاتی قرمز ساده و طرح دار سفارشی در کاشان توسط این مجموعه صورت می گیرد.

فرش و موکت تشریفاتی غالبا دارای رنگ قرمز ساده با حاشیه کرم هستند. این مدل فرش ها به صورت کناره رولی مانند گلیم ماشینی و کناره فرش در عرض های مختلف تولید می شوند و مصرفشان تزیینی بوده و در محیط های تجاری بیشترین مصرف را دارند. مدل های پرفروش موکت تشریفاتی دارای حاشیه ورساچه طلاکوب است که در سه عرض 80، 100 و 120 و طول  30 الی 40 متری بافت می شوند. ارزان بودن این محصول باعث شده اکثر رستوران ها، هتل و تالار های سطح شهرها از این موکت تشریفاتی برای ورودی شان استفاده کنند، اما در مواردی که شکیل بودن و کیفیت و زیبایی فرش تشریفاتی مهم باشد، دیگر این موکت های ورساچه کاربردی ندارند.

برای مثال هتل های بزرگ چهار ستاره و پنج ستاره باید فرش تشریفاتی با کیفیت عالی و ظاهر زیبا و طرح و نقشه ای خاص هتل خود داشته باشند. این اماکن معمولا یک طرح و نقشه خاص را که با دیزاین داخلی شان هماهنگی داشته باشد انتخاب می کنند و برای بافت به شرکت های فرش ارائه می دهند. هر شرکتی قادر به بافت طرح ای سفارشی از این محصولات نیست و باید مجموعه متخصص و مطمئن در این زمینه بیابید که در حوزه بافت فرش سفارشی خبره باشد.

مجموعه پرسان پارس از معدود شرکت هایی است که تمرکز اصلی و هدف آن بافت فرش های سفارشی خاص طبق نظر مشتری است. انواع فرش گرد و بیضی، فرش تشریفاتی با طرح و رنگ دلخواه مشتری، فرش سایز بزرگ در شانه و تراکم مختلف در این مجموعه طبق سفارشات تولید می شوند و نمونه های زیادی هم از سفارشات انجام شده توسط این مجموعه را در گالری آن می توانید مشاهده نمایید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر