09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 21 مرداد 1399 در ساعت 10 : 28 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

شرکت تولید فرش سجاده ای – کارخانه بافت فرش های مسجدی و نمازخانه ای – خرید فرش محرابی ارزان قیمت از مرکز فروش پرسان پارس.

فرش های سجاده ای که در نمازخانه و مساجد ادارات دولتی و خصوصی، مراکز نظامی، مدارس، دانشگاه ها، اماکن متبرکه و بیمارستان ها کاربرد دارند در کیفیت های متنوع توسط شرکت فرش محرابی پرسان پارس بافت و عرضه می شوند.

در حال حاضر فروش سجاده فرش در این شرکت به صورت فرش 440 شانه، فرش 500 شانه و فرش 700 شانه با تراکم های مختلف طبق سفارش مشتریان محترم تولید می شود که به آسانی در هر محیط و با هر جهت قبله ای امکان نصب فرش نمازخانه ای فراهم می باشد. مرکز تولیدی پرسان پارس با دارا بودن تیم مجرب نصب فرش سجاده ای مساجد امکان برش، دوخت و نصب سجاده فرش های مسجدی را در سراسر کشور فراهم نموده است. فروش سجاده فرش های نمازی در دو دسته فرش محرابی و فرش تشریفاتی صورت می گیرد که نوع محرابی محبوبیت بیشتری نزد خریداران دارد.

تفاوت سجاده فرش محرابی و تشریفاتی

فرش سجاده ای تشریفاتی فاقد محراب در نقشه بوده و معمولا با یک یا دو نوار در ابتدا و انتها که محل قرار دادن مهر و جای پای نمازگزاران می باشد بافت می شود و به دلیل نقشه های ساده برای فضاهای کوچک تر مناسب می باشند اما فرش نمازخانه ای محرابی همان طور که نامش نشان می دهد از محراب های کنار همدیگر و گاها با گلدسته تولید می شوند و هر محراب محل قرار گیری شخص نمازگزار را نشان می دهد.

فروش سجاده فرش های مساجد و نمازخانه ها در هر دو نوع با طرح و رنگ بندی های متنوع و با قیمت درب کارخانه در مرکز خرید اینترنتی فرش سجاده ای پرسان پارس صورت می گیرد.

عزیزان اهل تسنن معمولا سجاده فرش تشریفاتی را بیشتر پسند می کنند که رنگ لاکی آن از فروش بیشتری برخوردار می باشد.

فرش سجاده نمازخانه

خرید سجاده فرش نمازخانه مدارس

چنانچه برای مدارس قصد خرید فرش سجاده ای با توجه به بودجه جمع آوری شده را دارید ارزان ترین قیمت فرش نمازخانه ای را می توانید از شرکت فروش سجاده فرش کاشان و ارسال از کارخانه خریداری نمایید.

رنگ بندی های فرش سجاده ای مسجدی شامل سبز، لاکی، کاربنی، آبی فیروزه ای، زرشکی، کرم، سرمه ای و فیلی می باشد که با توجه به خواست شما مشتریان عزیز بافت آن به صورت سفارشی انجام می شود.

مدیران مدارس که می خواهند خرید اینترنتی فرش سجاده ای را که آسان ترین روش سفارش فرش نمازخانه می باشد انجام دهند می توانند در کوتاه ترین زمان طرح، ابعاد و رنگ فرش نمازی خود را به مجموعه پرسان پارس سفارش دهند تا مراحل تولید فرش محرابی ایشان ثبت شود.

نصب سجاده فرش نمازخانه ای

یکی از مراحل بسیار مهم در فروش سجاده فرش های مساجد و نمازخانه ها نصب آن می باشد چرا که نصب ناقص علاوه بر این که هزینه های اضافه برای خریداران در بر خواهد داشت باعث استهلاک و کاهش طول عمر فرش نمازخانه ای خواهد شد.

پس از خرید فرش سجاده ای از شرکت سجاده فرش پرسان پارس مراحل ارسال و نصب آن به سراسر کشور انجام می شود. منظور از نصب فرش نمازخانه برش طبق کروکی و دور دوزی محل های برش خورده می باشد که در اماکنی که تعداد ستون ها زیاد می باشد و یا شکل هندسی خاصی دارند این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد. کارشناسان فروش سجاده فرش پرسان پارس با براورد متراژ دقیق فرش مسجدی مورد نیاز شما حتی کوچک ترین زاویه در جهت قبله را مد نظر قرار می دهند تا سجاده فرش تشریفاتی یا محرابی به بهترین شکل ممکن باعث زیبا شدن و نظم بخشیدن به محیط شما شود.

مرکز فروش سجاده فرش

مزایای استفاده از فرش نمازخانه ای

سجاده فرش های نمازخانه ای که چندین سال است به طور تخصصی در شرکت های سجاده باف تولید می شوند مزایای زیادی را برای استفاده کنندگان این محصول داشته اند. بزرگ ترین حسن خرید سجاده فرش محرابی را می توان نظم دادن به محیط مسجد و صفوف نمازگزران بیان کرد که البته مزایای دیگر از جمله راحتی شست و شو و نظافت و همچنین امکان ترمیم و رفو در صورت بروز هر گونه مشکل را به آسانی دارد.

سجاده فرش نمازخانه 500 با 700 شانه؟

همانطور که در مقالات قبلی به صورت مفصل بیان شده است فروش سجاده فرش ها با تراکم های مختلفی صورت می گیرد از جمله فرش سجاده ای 700 شانه و یا فرش محرابی 500 شانه که می تواند یکی از نکات مهم در انتخاب خریداران باشد اما نکته مهم تری با عنوان الیاف خاب فرش نمازخانه ای وجود دارد که باید به آن توجه ویژه ای شود.

هیئت امنا و متولیان خرید فرش سجاده ای با توجه به مبلغ جمع آوری شده و یا بودجه های در نظر گرفته شده اقدام به خرید اینترنتی سجاده فرش می کنند. پیشنهاد ما در مجموعه پرسان پارس در صورت محدود بودن بودجه، انتخاب فرش های 100 درصد اکرولیک حتی در شانه و تراکم های پایین تر می باشد چرا که به طور مثال اگر شما بخواهید قیمت سجاده فرش 500 شانه پلی استر با تراکم بالا را با فرش سجاده ای 500 شانه اکرولیک مقایسه داشته باشید تقریبا هزینه یکسانی خواهند داشت که نخ اکرولیک عمر بیشتری به فرش های خریداری شما خواهد داد.

برای انتخاب فرش نمازخانه مدارس می توان با توجه به دخترانه یا پسرانه بودن مدرسه، ابعاد، موقعیت جغرافیایی و پایه تحصیلی، رنگ و مدل مورد نظرتان را انتخاب نمایید. به طور مثال ساکنین شهرهای پر جمعیت و جنوبی کشور که گرد و غبار بیشتری را تجربه می کند بهتر است برای ثبت سفارش در مرکز فروش سجاده فرش پرسان پارس، رنگ فیلی و یا گردویی را انتخاب کنند و ساکنین شهرهای شمالی رنگ های هم خانواده سبز را خریداری نمایند. در خصوص پایه تحصلی، برای مدارس ابتدایی بهتر است فرش نمازخانه ای با رنگ های روشن انتخاب شود تا با روحیات آن ها سازگاری بیشتری داشته باشد.

شرکت سجاده فرش پرسان پارس آمادگی خود را برای تولید و ارسال ارزان ترین قیمت فرش سجاده ای با نرخ درب کارخانه و کیفیت بالا به سراسر کشور اعلام می کند لذا جهت ثبت سفارش و خرید فرش نمازی با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

فرش نمازخانه ای

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر