09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 تير 1400 در ساعت 12 : 28 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فروشگاه اینترنتی فرش ارزان – فرش ارزان قیمت درجه یک – کارخانه فرش ماشینی – قیمت فرش 700 شانه – فرش طرح 700 شانه خوب – فرش پانصد شانه.

کارخانجات فرش ماشینی طرح های زیادی در کیفیت های مختلف بافت می کنند که با توجه به ویژگی و مشخصات فنی که دارند، دارای قیمت های متفاوتی نیز می باشد، شانه و تراکم فرش اصلی ترین معیار تعیین کیفیت و قیمت فرش ماشینی است و یک ویژگی مهم در انتخاب فرش خوب است، بنابراین اگر قصد خرید فرش ماشینی ارزان قیمت دارید، حتما به شانه و تراکم فرش دقت کنید و سعی کنید بهترین شانه و تراکمی که متناسب با بودجه شما باشد انتخاب نموده و خریداری نمایید.

فروشگاه ها و نمایشگاه های فرش ماشینی معمولا برای خریدارانی که فرش ماشینی ارزان قیمت می خواهند، فرش 500 شانه، فرش طرح فرش شانه یا نهایتا فرش 700 شانه اصل را به مشتریان پیشنهاد می دهند، این سه محصول هر کدام رنج قیمت خاص، کیفیت مشخص و رنگ آمیزی خاص خود را دارند و مشتریانی که بخواهند یک فرش با کیفیت خوب و دوام بالا انتخاب کنند بهترین پیشنهاد برایشان فرش 700 شانه اصل خواهد بوده که دارای قیمت بالا تری است، اما اگر ارزان بودن فرش اولویت باشد فرش طرح 700 شانه یا 500 شانه اولویت های بعدی انتخاب و خرید فرش ماشینی ارزان قیمت می باشد.

کارخانه فرش ماشینی ارزان قیمت کاشان

در کاشان بزرگترین کارخانه های تولید انواع فرش ماشینی ارزان قیمت فعالیت دارند که محصولات متنوعی را تولید می کنند که دارای رنگ آمیزی زیبا و جذاب، شانه و تراکم  کیفیت مختلف می باشند.

فرش ماشینی ارزان قیمت 700 شانه با تراکم 2550، فرش طرح 700 شانه با تراکم 2100 یا 2400، یا فرش 500 شانه با تراکم 1000 یا 1500، اصلی ترین تولیدات در بین محصولات ارزان قیمت خوب و درجه یک هستند که می توانند گزینه خوبی برای خرید آنلاین فرش از کارخانه فرش ماشینی کاشان باشند. جنس نخ اکریلیک 100% به خاطر دوام و ماندگاری که دارد قیمت بالاتری دارد و اولین گزینه خریداران فرش ماشینی محسوب می شود.

نخ اکرولیک با جارو زدن و شستشو تازه و براق می شود و مانند فرش نو تا سال های سال در منزل قابل استفاده است، در صورتی که فرش هایی که با نخ ویرجین (ورژن) یا نخ پلی استر بافت شده اند این قابلیت را ندارند و به مرور زمان کهنه شده و الیاف ممکن است با شستشوی زیاد به هم بچسبند، بنابراین انتخاب فرشی با نخ خوب و ماندگار می تواند تا سال های زیادی شما را از خرید مجدد فرش و تعویض آن بی نیاز کند.

فرش ماشینی ارزان قیمت

فرش 500 شانه یا فرش طرح 700 شانه ارزان

فرش 500 شانه یا فرش طرح 700 شانه در واقع از نظر ظاهری، بافت، قیمت و کیفیت تا حد زیادی به هم شبیه هستند و تفاوت چندانی با هم ندارند اگر می خواهید یکی از این دو محصول را برای خرید انتخاب کنید، هر دو جزء فرش ماشینی ارزان قیمت بوده و هر کدام یک که رنگ آمیزی زیباتر و طراحی متناسب تر با سلیقه شما دارند را می توانید انتخاب نمایید.

فرش طرح 700 شانه در واقع فرش 500 شانه ای است که با تغییراتی در بافت دستگاه تراکم آن بالا رفته است و کارخانه بافنده آن تلاش نموده ظاهر و رخ آن را تا حد زیادی به فرش 700 شانه اصل نزدیک شود. اما فرش 500 شانه که با تراکم 1000 و 1500 تولید می شود، از ابتدا تراکم مناسبی دارد و نیاز به تغییر تراکم در تولید مجدد ندارد.

بنابراین در نهایت این دو محصول از نظر مشخصات فنی بسیار به هم نزدیک شده اند و تفاوتی از این نظر ندارند، برخی شرکت ها فرش مدرن یا فرش وینتیج را به صورت فرش 500 شانه ارزان قیمت تولید می کنند، و برخی کارخانه های فرش ماشینی ارزان قیمت نیز از دستگاه بافندگی فرش طرح 700 شانه برای تولید طرح کلاسیک تولید می کنند که دو سبک متفاوت با هم از نظر ظاهری بوده و معمولا مشتریان از روی طرح و نقشه محصول مورد نظرشان را بین این دو کیفیت انتخاب می کنند و شانه و تراکم تاثیر چندانی در انتخاب نهایی شان ندارد.

کارخانه فرش 700 شانه

فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی ارزان کاشان

با توجه به تقاضای بالایی که برای فرش های ماشینی با شانه و تراکم بالا وجود دارد، در نمایشگاه های فرش ماشینی معمولا فرش های 700 شانه اصل، فرش 1200 شانه گل برجسته و ساده و فرش 1500 شانه بیشتر یافت می شود و فرش ماشینی ارزان قیمت طرح 700 شانه یا 500 شانه با تنوع کمی موجود است. لذا استفاده از فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی ارزان قیمت کاشان می تواند برای افرادی که در جستجوی چنین محصولاتی هستند بسیار کارآمد و راهگشا باشد.

در فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی ارزان قیمت پرسان پارس، طرح های متنوعی اعم از نقشه های مدرن، طرح ترک و وینتیج، فرش های سنتی، و فرش ماشینی با طرح کلاسیک با شانه و تراکم 500 و 700 شانه تولید و عرضه شده است که تمامی سلیقه ها را پوشش داده و افراد می توانند به راحتی یک فرش زیبا و ارزان قیمت را از این فروشگاه اینترنتی تهیه نمایند.

فروشگاه اینترنتی فرش کاشان

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر