09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 1 شهریور 1399 در ساعت 13 : 7 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خرید فرش مسجدی پرسان پارس – فرش نمازخانه ای تشریفاتی – کارخانه تولید سجاده فرش نمازخانه – شرکت بافت فرش سجاده ای کاشان.

همانطور که در مقالات قبلی هم گفتیم فرش های سجاده ای مسجدی در دو نوع سجاده فرش تشریفاتی و فرش محرابی قرار می گیرند. در این مقاله می خواهیم جزئیات بیشتری راجع به فرش سجاده ای تشریفاتی مطرح کنیم.

باید بگوییم از آن جایی که شرکت های تولیدی سجاده فرش کاشان کیفیت های متنوعی از این محصول را تولید می کنند داشتن آگاهی قبل از خرید فرش مسجدی بسیار حائز اهمیت می باشد. کارخانه فرش نمازخانه ای کاشان علاوه بر تولید فرش مساجد و نمازخانه ها، فرش قرمز تشریفاتی را جهت استفاده در تالارها، هتل ها، سمینارها و همایش ها، فرودگاه ها و اماکن دیگر نیز به صورت کاملا اختصاصی و با طرح و رنگ های متنوع بافت می کند.

تفاوت سجاده تشریفاتی و محرابی

کارخانه تولیدی سجاده فرش کاشان فرش های محرابی را همراه با گل و بوته و نقشه های اسلامی تولید می کند که شاکله اصلی نقشه فرش های مسجدی محرابی می باشد تولید می کند که عزیزان اهل تسنن در داخل و خارج از کشور از مشتریان اصلی این مدل از فرش سجاده ای می باشند.

اما بر خلاف فرش های نمازی محرابی، سجاده فرش تشریفاتی نقشه های بسیار ساده ای را دارند که معمولا با یک یا دو حاشیه نسبتا باریک همراه هستند. فرش های تشریفاتی نمازخانه ای فضای مسجد را یکپارچه و یکدست می کند و منظم شدن صفوف از طریق حاشیه انتهایی که محل قرار گیری پای نمازگزاران می باشد صورت می گیرد.

شرکت پرسان پارس به عنوان یکی از شرکت های تولیدی سجاده فرش تمامی طرح های فرش محرابی و سجاده فرش تشریفاتی را با عرض 1.25 متر با قابلیت 2.5 متر شدن تولید می کند.

سجاده فرش تشریفاتی

ویژگی های فرش سجاده ای تشریفاتی

یکی از مهم ترین ویژگی های سجاده فرش تشریفاتی را می توان عدم پرتی جهت سفارش برای هر مکان با هر اندازه ای دانست که می تواند باعث کاهش قیمت فرش نمازخانه ای و مقرون به صرفه شدن سفارش در خرید فرش مسجدی برای شما شود.

کارخانه تولیدی سجاده فرش کاشان 3 کیفیت فرش 440 شانه، فرش 500 شانه و فرش 700 شانه را برای فرش های مسجدی خود استفاده می کند که با توجه به الیاف آن که اکرولیک، پلی استر، ورژن و یا تک نخ باشد قیمت فرش سجاده ای تغییر خواهد کرد.

رنگ بندی فرش های سجاده ای

امروزه مجموعه تولیدی سجاده فرش پرسان پارس کامل ترین رنگ بندی را در تولید سجاده فرش تشریفاتی شامل رنگ های سرمه ای، کرم، سبز، آبی فیروزه ای، آبی کاربنی، بژ، گردویی، فیلی، روناسی، زرشکی و لاکی به کار می گیرد که این تنوع رنگ بندی به راحتی پاسخگوی سلایق مختلف جهت هر مکانی خواهد بود.

معمولا رنگ سجاده فرش تشریفاتی را تیره انتخاب می کنند که به دلیل خلوت بودن نقشه، کثیفی ها خیلی زود خود را مشخص نکنند اما برای فرش خای محرابی می توان از رنگ های روشن نیز استفاده کرد که توضیحات مفصل آن در مقالات قبلی داده شده است.

پر فروش ترین طرح های فرش سجاده ای

اگر بخواهیم پر فروش ترین طرح های شرکت تولیدی سجاده فرش کاشان را بیان کنیم شاید کاری سخت باشد چرا که مناطق جغرافیایی مختلف هر کدام از رنگ و طرح متناسب با موقعیتشان استفاده می کنند. در خصوص سجاده تشریفاتی ممکن است حاشیه ها با همدیگر تفاوت داشته باشند و عمده وجه تمایز آن ها رنگ بندی شان می باشد اما در خصوص فرش محرابی نمازی تنوع مدل ها به نسبت زیاد می باشد. از مهم ترین مدل های فرش نمازخانه ای می توان طرح افشان، مدل شمسه، رضوان، فرقان، جلیل، مناجات، بارگاه را نام برد.

پیشنهاد ما در کارخانه تولید سجاده فرش پرسان پارس انتخاب طرح و رنگ با توجه به نقطه جفرافیایی محل استفاده فرش سجاده ای می باشد چرا که در استان های همچون ایلام و خوزستان که میزان گرد و غبار بیشتر از شهرهای دیگر می باشد بهتر است از رنگ های بژ و فیلی یا گردویی استفاده شود و مناطق شمالی کشور که رطوبت زیادی دارند بهتر است رنگ سجاده فرش تشریفاتی سبز و یا آبی باشد.

تولیدی سجاده فرش

فرش تشریفاتی هتلی

شرکت فرش پرسان پارس علاوه بر تولید فرش مساجد و نمازخانه ها، فرش تشریفاتی یا همان فرش قرمز (red carpet) را با عرض های متنوع تولید می کند. در واقع تولید کناره فرش هتلی با همان دستگاه بافت سجاده فرش تشریفاتی صورت می گیرد اما قابلیت تغییر عرض از 80 سانتی متر تا 3 متر درآن فراهم می باشد.

رنگ قرمز به عنوان یک رنگ با شکوه در فرش تشریفات عظمت آن مکان ها را بیشتر می کند. علی رغم این که فرش هتلی امروزه در شرکت تولیدی سجاده فرش ماشینی پرسان پارس با رنگ های بسیار متنوع صورت می گیرد اما رنگ قرمز را می توان هنوز پرطرفدار ترین رنگ فرش تشریفاتی نام برد.

سجاده فرش پرسان پارس

گروه تولیدی سجاده فرش پرسان پارس انواع فرش مخصوص مسجد و نمازخانه ها را در هر ابعاد، مدل و رنگ تولید می کند که کارشناسان مجموعه جهت مشاوره رایگان قبل از خرید فرش سجاده ای در خدمت شما عزیزان هستند.

وبسایت فرش پرسان پارس مطالبی در خصوص انواع مدل های فرش مسجدی، قیمت فرش محرابی و شرایط خرید فرش نمازخانه ای را ارائه داده است که پیشنهاد می شود قبل از سفارش فرش مسجدی اطلاعات لازم را از این طریق به دست آورید.

سجاده فرش تشریفاتی در کارخانه فرش کاشان با ابعاد مورد نیاز مشتریان بافت می شود. به این صورت که خریداران پس از انتخاب طرح فرش مسجدی و مشخص کردن عرض و طول محیط، متراژ مورد نیاز فرش نمازخانه ای برایش مشخص می شود تا طبق آن طول رول ها تنظیم شود.

جهت آگاهی از جدیدترین قیمت فرش نمازخانه ای در شرکت تولیدی سجاده فرش پرسان پارس می توانید از طریق شمارهای درج شده در سایت، به کارشناسان ما متصل شوید.

فروش فرش سجاده ای

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر