09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 6 شهریور 1399 در ساعت 17 : 41 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فروشگاه آنلاین فروش فرش ماشینی 700 شانه تراکم 2550 – قیمت فرش کاشان در کارخانه فرش 700 شانه – خرید اینترنتی فرش ارزان قیمت 700 شانه 8 رنگ.

محصول 700 شانه کارخانه فرش کاشان از پرفروش ترین مدل های فرش ماشینی می باشد که با وجود تولید فرش هایی با شانه و تراکم بالا محبوبیت خود را نزد خریداران حفظ کرده است. دلیل استقبال افراد از فرش 700 شانه 8 رنگ کاشان چیست؟

یکی از مهم ترین دلایلی که می توان برای پر فروش تر بودن فرش 700 شانه تراکم 2550 اشاره کرد ارزان تر بودن قیمت فرش ماشینی هفتصد شانه نسبت به سایر فرش های ماشینی می باشد. کلاسیک بودن نقشه فرش های 700 شانه نسبت به فرش های مدرن تر امروزی علاقه مندان به دکوراسیون سنتی را مایل به سفارش فرش ارزان قیمت و با کیفیت 700 شانه می کند. مطالبی که در این مقاله توضیح خواهیم داد پیرامون مسائل فنی فرش 700 شانه 8 رنگ می باشند

بافت فرش ماشینی 700 شانه کاشان

فرش 700 شانه کاشان از آن محصولاتیست که به دلیل شانه و تراکم پایین تر، ضخامت بالاتری از دیگر فرش ها از جمله فرش 1200 شانه کاشان دارد. این ویژگی به آن دسته از افرادی که نشستن و استراحت کردن روی فرش را به استفاده از مبلمان ترجیح می دهند و یا از فرش انتظار عایق بودن در برابر سرما را دارند می تواند ایده آل ترین انتخاب باشد.

یکی از انتقاداتی که از فرش 700 شانه 8 رنگ می شد عدم زیبایی نقشه ها و رنگبندی آن ها در قیاس با فرش های دیگر از جمله فرش 1000 شانه 10 رنگ بود اما فروشگاه اینترنتی فرش پرسان پارس وابسته به کارخانه فرش کاشان، نقشه های جدید محصول ارزان قیمت فرش ماشینی 700 شانه تراکم 2550 را به وسیله طراحان مجرب طراحی کرده است تا علاوه بر ارزانی قیمت فرش کاشان، خریداران دستشان برای انتخاب طرح های دلخواهشان باز باشد.

فرش 700 شانه 8 رنگ

فرش کاشان 700 شانه در دکوراسیون

برای این که بتوانید بهترین طرح و رنگ متناسب با دکوراسیون منزلتان را خریداری کنید باید از بین انواع فرش 700 شانه 8 رنگ به دنبال نقشه ای باشید که با دیگر وسایل خانه هارمونی داشته باشد. پایین بودن قیمت فرش ماشینی این محصول امکان خرید فرش هایی با هر اندازه را به شما می دهد.

فروشگاه آنلاین فرش پرسان پارس، فرش گرد 700 شانه را در کنار نقشه های متنوع فرش بیضی و مستطیل در سبد محصولات عرضه شده خود گنجانده است. تا بتوانید فرش پذیرایی منزل خود را با هر چیدمانی که دوست دارید زیباتر کنید. منظور از هارومنی در دکوراسیون منزل ست بودن پرده ها، فرش ها، مبلمان، کاغذ دیواری و کفپوش هاست تا نظم بیشتری در خانه حکمفرما شود و باعث حس خوب هنگام جمع شدن اعضای خانواده در کنار هم باشد.

فرش 700 شانه 8 رنگ با زمینه رنگ های جدید کاربنی و بژ این محصول را قابل رقابت با فرش 1500 شانه و 1200 شانه کاشان کرده است.

چرا فرش ماشینی گران قیمت؟

عده ای بر این عقیده هستند هر چقدر قیمت فرش ماشینی خریداری شده گران تر باشد فرش با کیفیت تر و جدیدتر خواهد بود اما آیا حقیقت این است؟ چرا ما فکر می کنیم در صورت خرید فرش با قیمت ارزان، حتما محصولی بی کیفیت و یک بار مصرف را تهیه کرده ایم.

از قدیم می گفتند هر گرانی حکمتی دارد و هر ارزانی دلیل. بله درست است دلیل ارزان بودن قیمت فرش 700 شانه 8 رنگ در مرکز خرید اینترنتی فرش پرسان پارس چیست؟ چرا قیمت فرش ماشینی 1500 شانه در حدود 40 درصد از قیمت فرش ماشینی 700 شانه تراکم 2550 گران تر است؟

سایت پرسان پارس در فروش اینترنتی فرش کاشان یک مجموعه کاملا بی واسطه بوده که فرش مورد نظر مشتریان را به صورت مستقیم و از کارخانه به دست مصرف کنندگان می رساند و معنی عبارت از تولید به مصرف را به تحقق می رساند. فرش 1500 شانه تراکم 4500 به دلیل تعداد نخ های مصرفی بیشتر، ریز بافت تر می باشد و همین مصرف نخ بیشتر و ظریف تر اصلی ترین دلیل تفاوت قیمت فرش ماشینی هزاروپانصد شانه با قالی های دیگر می باشد.

فروشگاه آنلاین فرش 700 شانه

خرید از فروشگاه آنلاین فرش 700 شانه کاشان

همان طور که بیان کردیم برای این که خرید مستقیم فرش از کارخانه را تجربه کنید آسان ترین روش سفارش فرش از طریق فروشگاه آنلاین فرش کاشان می باشد. فرش 700 شانه 8 رنگ یکی از چندین محصول تولید شده در کارخانه فرش ماشینی کاشان می باشد که با دستگاه های HCP، شونهر و تکسیما بافت می شوند.

فرش 700 شانه اصل که معمولا به صورت HCP بافت می شود هم به شکل 8 رنگ و هم به صورت 10 رنگ می باشد که اختلاف قیمت فرش ماشینی 10 رنگ با فرش 700 شانه 8 رنگ در هر تخته 12 متری 100 تا 150 هزار تومان می باشد.

فروشگاه های فرش ماشینی که محصولات خود را به صورت حضوری به فروش می رسانند به علت داشتن اجاره بها، هزینه های آب، برق، گاز و موارد دیگر طبیعتا قیمت فرش ماشینی را با نرخ مصوب اتحادیه ها عرضه می کنند اما در مرکز خرید اینترنتی فرش پرسان پارس تمام تولیدات کارخانه فرش کاشان با توجه به نوع محصول بین 20 درصد تا 40 درصد ارزان تر به دست مصرف کنندگان می رسد.

کیفیت محصولات فروشگاه آنلاین فرش

فرش 700 شانه 8 رنگ یکی از قدیمی ترین تولیدات کارخانه فرش کاشان می باشد که طی دو دهه از زمان تولیدش با ارائه نقشه های زیبا و متفاوت در فروشگاه آنلاین فرش ماشینی کاشان توانسته رتبه پر فروش ترین فرش های تولیدی را به خود اختصاص دهد.

کیفیت فرش وابسته به الیاف به کار رفته در خاب و تار و پود آن می باشد، از آن جایی که فرش 700 شانه واقعی با تراکم 2550 و طول خاب 1 سانتی متری با الیاف اکرولیک هیت ست بافت می شود محصول خریداری شده شما با کیفیت درجه یک و کاملا تضمین شده به دستتان خواهد رسید. در عین حال جهت آسودگی خاطر شما هنگام خرید فرش ماشینی کاشان ضمانت نامه 60 ماهه همراه محصول برایتان ارسال می شود تا در عین خرید فرش 700 شانه 8 رنگ مورد نظرتان، قیمت فرش ماشینی برایتان کاملا مقرون به صرفه باشد و خاطره ای خوب را از خرید آنلاین فرش ماشینی تجربه کنید.

قیمت فرش ماشینی 700 شانه

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر