09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 5 تير 1400 در ساعت 11 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

گلیم ماشینی رولی – کارخانه کناره گلیم ماشینی – قیمت عمده گلیم فرش – تولیدی گلیم خشک – گلیم درجه یک کاشان – فروش عمده طاقه گلیم.

گلیم ماشینی رولی یا کناره گلیم از تولیدات اصلی کارخانه های فرش و گلیم است و در بین کفپوش های زیادی که در بازار وجود دارد این محصول ارزان ترین و پرفروش ترین مدل کناره به شمار می رود. گلیم خشک دوام بالایی دارد و در مکان های پر رفت و آمد و شلوغ مثل راهرو و راه پله رستوران ها و هتل ها نیز به خاطر همین ماندگاری و دوام بالا کابرد زیادی دارد. گلیم ماشینی رولی در عرضه های مختلفی تولید می شود، عرض 50 معملا کمترین عرضی است که در شرکت های مختلف بافت گلیم ماشینی کناره انجام می شود و بعد از آن به ترتیب، عرض 60، 70، 80 و... تا عرض 3 متر تولید می شود.

پر فروش ترین عرض هایی که برای تولید گلیم ماشینی کناره در کارخانه کاشان بافته می شود شامل عرض های 80، 100، 120 و عرض 150 است که تقریبا برای اکثر راه پله ها و راهرو ها قابل استفاده بوده و ابعاد استاندارد می باشند. عرض های بزرگتر از 2 متر به صورت معمولا تنها در عرض 2، 2.5 و 3 متر وجود دارد و مشتریانی که بخواهند یک عرض خاص در بین این عرض ها را خریداری کنند لازم است به صورت سفارشی بافت گلیم ماشینی رولی برایشان انجام شود. طول رول های گلیم نیز در شرکت های مختلف متفاوت می باشد و معمولا بین 30 الی 40 متر متغیر است.

گلیم ماشینی رولی

انواع گلیم ماشینی درجه یک کاشان

گلیم ماشینی درجه یک به صورت رولی و سایز بندی تولید می شود و مغازه دارهایی که میخواهند این محصول را برای فروش تهیه کنند به هر دو مدل این محصول نیاز دارند تا فروش بهتر و بیشتری داشته باشند. در ابتدای سفارش مشتریان باید تعیین کنند که گلیم 6 رنگ نیاز دارند یا گلیم 8 رنگ، زیرا قیمت این دو محصول متفاوت بوده و از آنجایی که معمولا خریداران عمده گلیم ماشینی رولی به دنبال یک محصول ارزان قیمت و پرفروش هستند، گلیم ماشینی 6 رنگ طرفداران بیشتری دارد و لذا تنوع طرح های گلیم 6 رنگ بیشتر و فروش آن نیز بالاتر است.

گلیم ماشینی کناره 6 رنگ در عرض های مختلف تولید می شود و اگر مغازه داری هستید که به تازگی وارد این حوزه شده اید، کارشناسان فروش ما می توانند پرفروش ترین و جدید ترین مدل های گلیم ماشینی را به شما معرفی کنند تا بتوانید با ارائه محصولات محبوب و پرفروش و جدید به مشتریان خود فروش بالایی داشته باشید.

قیمت عمده گلیم ماشینی رولی درجه یک

از آنجایی که خریداران عمده گلیم ماشینی کناره برای فروش بهتر نیاز دارند که از یک طرح خاص چند عرض مختلف را سفارش دهند و طول رول های گلیم هم بالا است، هر سفارش حداقلی هم متراژی بالای 500 متر برای مغازه دارها دارد، لذا در ابتدای کار نیاز به نقدینگی بالایی برای خرید گلیم ماشینی رولی دارند؛ لذا قیمت عمده گلیم ماشینی کناره برای خریداران اهمیت زیادی دارد و اندک اختلاف قیمتی نیز می تواند در خرید و فروش این محصول تاثیر زیادی بگذارد.

در مجموعه پرسان پارس تلاش نموده ایم انواع مختلف از گلیم ماشینی رولی درجه یک را به مشتریان خود معرفی کنیم که به لحاظ قیمت بسیار مناسب و رقابتی باشند، در عین حال کیفیت و مانداری گلیم ها نیز فدای قیمت نشده و تمامی محصولات ارائه شده در این سایت جزء بهترین و با کیفیت ترین گلیم ماشینی رولی درجه یک کاشان به شمار می روند. استعلام قیمت عمده گلیم ماشینی کناره در این سایت از طریق شماره های ارائه شده در سایت امکان پذر است و طرح های گلیم ماشینی در گالری محصولات و کانال تلگرامی موجود بوده، همچنین خریداران عمده می توانند به صورت مستقیم با کارشناسان در شبکه های اجتماعی ارتباط گرفته و کاتالوگ محصولات جدید و متنوع موجود در این مجموعه را مستقیما دریافت نموده و سفارش دهند.

گلیم ماشینی کناره

کارخانه گلیم ماشینی رولی و سایز

برای فروش بهتر گلیم ماشینی در مغازه ها لازم است گلیم ماشینی رولی و سایز بندی شده در کنار یکدیگر در نمایشگاه وجود داشته باشد تا خریداران راحت تر بتوانند محصول مورد نظرشان را ست کنند. فروشنده های خبر معمولا دو یا سه طرح زیبا و پرفروش را انتخاب می کنند و ابعاد مختلف گلیم ماشینی کناره ای را در کناره گلیم 4 متری، 6 متری و گلیم ماشینی 12 متری را خریداری می کنند تا خریدارانی که می خواهند این محصولات را خرید کنند مدل های مختلف آن را برای انتخاب و خرید در اختیار داشته باشند.

در کارخانه گلیم ماشینی پرسان پارس تلاش نموده ایم جدیدترین و به روز ترین طرح های گلیم ماشینی که در رنگ آمیزی جدید و طراحی خاص تولید شده اند را به شکل های مختلف گلیم ماشینی رولی و سایزی به مشتریان عمده معرفی کنیم تا یک سفارش کامل را بتوانند ثبت کنند و فروش گلیم ماشینی را به مرور زمان در مغازه خود افزایش دهند. همچنین ایجاد امکان خرید گلیم فرش اینترنتی از کارخانه باعث شده مغازه دارها با صرف کمترین هزینه بتوانند به راحتی محصولات مورد نیاز خود را با حداقل قیمت سفارش داده و در شهر خود تحویل بگیرند.

گلیم ماشینی کناره

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر