09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 13 آذر 1400 در ساعت 10 : 52 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش 1700 شانه تراکم 5040 – فرش ماشینی 1700 شانه – قیمت فرش 1700 شانه – فرش ابریشم گونه کلاسیک – فرش طرح دستباف نازک – خرید فرش ماشینی دستباف گونه.

ایران هموراه در تولید فرش جدید و خاص در جهان پیشتاز بوده است و بهترین مدل فرش ماشینی از نظر کیفیت و تراکم و ظاهر و زیبایی متعلق به کارخانه های فرش ایران هستند. برترین تاجران فرش در جهان نیز که به این موضوع اشراف کامل دارند همواره جدیدترین و بهترین تولیدات کارخانه های فرش ایران را خریداری نموده و در سطح جهان عرضه می کنند.

معرفی فرش 1700 شانه کاشان

امسال فرش ماشینی 1700 شانه با تراکم 5040 تولید جدید برترین کارخانه فرش کاشان بوده است که با استفاده از الیاف مودال اکریلیک فرش های طرح دستباف با ظاهر زیبا و نرم و لطیف تولید نموده و کاملا مشابه با فرش دستباف قم که ابریشمی می باشد شده است.

این فرش زیبا و ظریف همچون پارچه قابلیت تا شدن و قرار گرفتن در یک چمدان را دارد و از 12 رنگ مختلف در بافت آن استفاده شده که با ترکیب کردن این رنگ های ظاهر فرش حتی بیشتر از 12 رنگ به نظر می آید و برای افرادی که می خواهند یک فرش دستباف ماشینی یا قیمت بسیار ارزان داشته باشند این مدل فرش می توان یک انتخاب بسیار مناسب باشد.

زیبایی ترکیب رنگ و تنوع رنگ زمینه در فرش ها سبب شده هر کسی با هر سلیقه از بین نقشه های زیبای این محصول به راحتی بتواند یک فرش زیبا و منحصر به فرد خریداری کند.

فرش ماشینی 1700 شانه

ویژگی فرش ماشینی 1700 شانه

همانطور که گفته شده فرش ماشینی 1700 شانه با تراکم 5040 بافته می شود و از این رو لطافت و ظرافت بالایی دارد و داشتن قابلیت تا شدن بدون اینکه در فرش شکستگی ایجاد شود باعث شده بتوان به راحتی با یک چمدان به خارج از کشور نیز برد. این محصول یک فرش ماشینی لوکس تشریفاتی است و با وجود اینکه نسبت به نمونه های مشابه خود یعنی فرش دستباف ابریشمی بسیار ارزان است، اما در بین محصولات و فرش های ماشینی گران قیمت ترین فرش ماشینی 1700 شانه است از نظر زیبایی و ظاهری و قیمت نمی توان آن را با فرش های ماشینی مقایسه نمود و این محصول خریداران خاص خود را دارد. و فرش 1500 شانه و فرش 1200 شانه در مقابل این محصول بسیار ارزان تر هستند.

در استفاده از این فرش ماشینی توجه داشته باشید همچون فرش ابریشم دستباف که بسیار حساس بوده و به مراقبت زیادی نیاز دارد فرش 1700 شانه کاشان نیز به خاطر داشتن شانه و تراکم بالا، ظرافت و نازک بودن بسیار حساس یوده و برای مکان های پر رفت و آمد مناسب نیست، همچنین باید از قرار گرفتن پایه های مبل روی فرش اجتناب کرد و ابعاد فرش را به گونه ای انتخاب کنید که در وسط مبلمان قرار گرفته و ظاهر و زیبایی فوق العاده آن دو چندان شود.

فرش 1700 شانه کاشان یک فرش صادراتی

همانطور که گفتیم قیمت فرش 1700 شانه کاشان که با تراکم 5040 بافته می شود بسیار بالا است و قیمتی معادل فرش های دستباف دارد، لذا بیشتر برای تولید کننده هایش جنبه صادراتی دارد و به طور کلی محصولی است که با هدف صادرات به کشور های دیگر تولید می شود و در ایران مشتریان کمی هستند که بخواهند از این فرش زیبا و گران قیمت برای منزل استفاده کنند.

در کارخانه فرش 1700 شانه کاشان برای آن دسته از افرادی که تمایل دارند این فرش زیبا و خاص را در منزل داشته باشند امکان خرید اینترنتی فرش 1700 شانه با قیمت درب کارخانه فراهم شده است و لذا اگر با وجود قیمت بالای فرش ماشینی 1700 شانه تمایل به خرید آن دارید می توانید با حداقل قیمت ممکن آن را از این سایت تهیه کنید.

قیمت فرش 1700 شانه

طرح های فرش 1700 شانه ابریشم گونه کاشان

فرش 1700 شانه ابریشم گونه در کارخانه فرش ماشینی کاشان به صورت فرش 12 رنگ بافته می شود. داشتن 12 رنگ در بافت با توجه به اینکه این فرش بسیار ظریف است و طراح می تواند از ترکیب کردن این نخ ها در کنار هم رنگ های جدیدی ایجاد کند باعث می شود ظاهر نهایی فرش حتی بیشتر از 20 رنگ به نظر بیاید. در تولید فرش های کلاسیک و سنتی داشتن تعداد بیست رنگ در بافت سبب می شود ظاهر فرش زیبایی دو چندان داشته باشند.

استفاده از این قابلیت ترکیب رنگ در طراحی باعث شده طراحان نقشه های متنوع و زیبایی را با رنگ زمینه های مختلف به صورت فرش ماشینی 1700 شانه طراحی کنند که نمونه های بافته شده و نقشه کامل طرح ها را می توانید از طریق واتساپ این مجموعه از کارشناسان فروش ما دریافت کنید.

قیمت خرید فرش 1700 شانه کاشان

برای خرید فرش 1700 شانه کاشان ابتدا می توانید در واتساپ از کارشناسان فروش ما کاتالوگ نقشه های کامل این محصول را دریاف کنید. طرح های بی نظیر این فرش ماشینی زیبا شامل نقشه های اصیل دستباف و خلاقیت و نو آوری طراحان حرفه ای و زبده ایرانی است که حاصل آن بهترین مدل فرش دستباف گونه ابریشمی شده است.

پس از انتخاب طرح مورد نظر برای خرید فرش ماشینی 1700 شانه، ابعاد آن، رنگ زمینه و تعداد مورد نیازتان از فرش را انتخاب نموده و پیش فاکتور برای شما صادر می شود. قیمت فرش 1700 شانه کاشان برای شما معادل قیمت شرکتی آن محاسبه شده و پس از انجام مراحل بعدی سفارش که شامل پرداخت بیعانه و ارائه مشخصات خودتان می باشد، سفارش شما ثبت شده و وارد مرحله تولید می گردد.

زمان تقریبی آماده شدن سفارشات تولید فرش ماشینی 1700 شانه حدود 6 الی 8 روز می باشد که البته در ایام مختلف سال با توجه به حجم سفارشات ممکن است زود تر یا دیرتر آماده شود و کارشناسان هنگام سفارش زمان تقریبی تحویل را به اطلاعتان می رسانند.

کارخانه فرش 1700 شانه کاشان

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر