09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 21 دی 1400 در ساعت 12 : 43 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

کارخانه فرش گرد – فرش گرد قطر 5 و 6 – فرش دایره قطر 4 – فرش یکپارچه بزرگ – قیمت فرش دایره ای سایز بزرگ – خرید اینترنتی فرش خاص – فرش گرد مدل ورساچه.

کارخانه فرش ماشینی کاشان تولیدات متنوعی دارد که در شانه و تراکم مختلف و اشکال هندسی رایج مستطیل بافته می شوند. تولید فرش دایره ای شکل یکی از سخت ترین و خاص ترین اشکال تولید فرش ماشینی است که کارخانه های کمی هستند که بافت چنین محصولاتی را انجام می دهند. اگر بخواهید فرش دایره ای سایز بزرگ سفارش دهید مطمئنا بعد از جستجوی زیاد تنها مجموعه معتبر و کاملی که در این حوزه خواهید یافت شرکت فرش پرسان پارس است که به شکل تخصصی در زمینه تولید انواع فرش دایره ای و بیضی فعالیت دارد و بیشترین تنوع را در ارائه فرش گرد و بیضی در این مجموعه خواهید یافت.

ابعاد فرش گرد ماشینی دایره ای شکل

فرش گرد دایره ای شکل در قطر های مختلف بافته می شود و اگر بخواهید یک فرش یکپارچه گرد ماشینی خریداری کنید فرش گرد با قطر 3، قطر 4، فرش گرد با قطر 2 و 2.5 و فرش گرد با قطر 1.5 به صورت معمول تولید می شود و برخی نقشه ها به شکل تک امکان تولید دارد و برخی را باید به صورت جفت سفارش دهید که برایتان بافته شود. فرش گرد ماشینی در شانه و تراکم مختلف تولید می شود و اگر بخواهید یک فرش گرد ارزان قیمت خریداری کنید، گزینه های فرش دایره ای 700 شانه را به شما پیشنهاد خواهیم داد، اما اگر ظرافت، زیبایی، نوع طراحی و رنگ آمیزی فرش برای شما اهمیت بیشتری داشته باشد، بهترین انتخاب برای شما فرش گرد 1200 شانه خواهد بود.

فرش دایره سایز بزرگ

تولید فرش گرد دایره ای سایز بزرگ

قطر های ذکر شده در بالا برای فرش گرد یکپارچه بود که به طور معمول سفارشات خریداران فرش گرد ماشینی در همان ابعاد خلاصه می شود، اما اگر از آن دسته از مشتریان هستید که به دنبال فرش گرد سایز بزرگ هستید و برای مثال فرش دایره ای با قطر 5 یا حتی فرش گرد با قطر 6 و 7 را برای خرید می خواهید سفارش دهید، مجموعه پرسان پارس تنها سایتی است که می تواند امکان خرید فرش دایره ای بزرگ را برای شما فراهم کند.

در واقع فرش های بزرگ با عرض بزرگ تر از 4 چه به صورت مستطیل و چه به شکل فرش دایره ای بزرگ لازم است به صورت دو تکه بافته شوند، زیرا دستگاه فرشبافی نهایتا فرش تا عرض چهار متر را به صورت یکپارچه تولید می کند. ما برای حل این مشکل فرش های سایز بزرگ را به شکل دو تکه طراحی میکنیم و پس از تولید، این دو تکه بافته شده توسط رفوگر حرفه ای با دست از زیر به هم دوخته می شوند و فرش نهایی یک فرش گرد بزرگ یکپارچه با قطر 5 ، 6 و یا هر سایزی که بخواهید تولید خواهد شد.

فرش دایره ای سایز بزرگ که به این صورت تولید شده است کاملا محکم، با دوام و درجه یک است و قابلیت شستشو و حمل و نقل را نیز دارد. نمونه های زیادی از این سبک فرش گرد در این مجموعه تولید شده است که در صورت تمایل می توانید در گالری محصولات این تولیدات را مشاهده نموده و سفارش دهید.

فرش گرد مدل ورساچه بزرگ

یکی از نقشه های خاص و زیبایی که خریداران زیادی نیز در بین مشتریان فرش دایره ای شکل دارد، فرش گرد مدل ورساچه است که در همین مجموعه نیز توسط مشتریان در ابعاد مختلف سفارش داده شده و تولید شده است. در فضاهای مدرن، هتل های لوکس، خانه های با چیدمان های خاص می توانید از این نقشه زیبا استفاده کنید. تولید فرش گرد سایز بزرگ با نقشه های خاصی چون ورساچه یا سایز طرح های مدرن تنها در مجموعه پرسان پارس انجام می شود و شما چنین تولیداتی را در سایت های مشابه نمی توانید بیابید، زیرا طراحی، بافت و دوخت فرش گرد بزرگ یک کار پیچیده، دشوار و حرفه است که نیازمند تجربه و مهارت زیادی نیز می باشد.

فرش گرد بزرگ

قیمت فرش گرد ماشینی دایره ای شکل

فرش گرد و بیضی با توجه به سایزی که دارد، نوع نقشه و شانه و تراکمش تعیین قیمت می شود. اگر از بین محصولات موجود در سایت سفارش دهید، قیمت تمام شده فرش گرد بزرگ برای شما حداقل خواهد شد، زیرا هزینه طراحی فرش برای شما حذف می شود. اما اگر می خواهید یک فرش سفارشی خاص و منحصر به فرد سفارش دهید که تا کنون تولید نشده باشد، هزینه های طراحی نیز به مبلغ تمام شده فرش افزوده می شود.

به طور کلی اگر به دنبال خرید فرش گرد ارزان قیمت هستید، می توانید از کارشناسان ما بخواهید که نمونه های فرش دایره ای 700 شانه را برایتان ارسال کنند؛ در غیر این صورت فرش گرد 1200 شانه و فرش 1500 شانه که قیمت بیشتری دارند، ظریف تر، زیباتر و متنوع تر هستند.

خرید اینترنتی فرش گرد بزرگ

همانطور که گفتیم خرید فرش گرد بزرگ به صورت معمول راحت و آسان نیست، معمولا نمایشگاه های فرش ماشینی تنها ابعاد کوچک از فرش دایره ای شکل را برای فروش دارند و کارخانه ها نیز بافت فرش گرد بزرگ را به دلیل دشواری تولید و زمان بر بودن آن انجام نمی دهند. لذا بهترین راه برای یافتن و سفارش فرش دایره ای بزرگ استفاده از روش خرید اینترنتی فرش گرد بزرگ از مجموعه پرسان پارس می باشد که تجربه کافی در این  زمینه دارد و تولیدات متنوع و زیبایی را نیز برای این منظور به شما معرفی می کند. شما می توانید طرح های تولید شده که توسط مشتریان قبلی سفارش داده شده اند را مشاهده نموده و این نقشه ها را سفارش دهید و یا یک فرش دیگر طبق سلیقه خودتان برای تولید در ابعاد مورد نظرتان انتخاب کنید.

فرش دایره ای بزرگ

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر