09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 29 ارديبهشت 1400 در ساعت 12 : 54 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش 700 شانه درجه یک – کارخانه فرش ارزان قیمت کاشان – فرش ماشینی خوب – فرش دستباف گونه – قیمت فرش 700 شانه ارزان – خرید اینترنتی فرش 700 شانه جدید.

فرش ماشینی خوب با شانه و تراکم بالا و الیاف درجه یک تولید می شود، فرش هایی که به صورت 500 شانه، فرش طرح 700 شانه با تراکم پایین یا موارد مشابه تولید می شوند، محصولاتی هستند که برای پایین آوردن قیمت فرش ماشینی کیفیتشان پایین آمده و ماندگاری و دوام یک فرش 700 شانه درجه یک اصل را ندارند. شما می توانید بهترین مدل های فرش ماشینی را در کاشان با قیمت فرش درب کارخانه خریداری کنید و حداقل هزینه را بپردازید، بنابراین هنگام خرید فرش ماشینی لازم است دقت لازم را داشته باشید و بیشتر تمرکزتان روی انتخاب یک فرش ماشینی خوب و با کیفیت باشد.

اگر به دنبال فرشی هستید که ماندگاری و دوام بالایی داشته باشد و در عین حال قیمت مناسبی داشته باشد، فرش 700 شانه درجه یک می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد، زیرا فرش های ظریف و زیبای 1200 شانه و فرش هزار شانه خوب قیمت بالایی دارند و دوام و ماندگاری فرش 700 شانه درجه یک به دلیل داشتن نخ ضخیم تر در بافتش، بیشتر است.

مشخصات فنی فرش 700 شانه درجه یک

فرش 700 شانه درجه یک رخ زیبایی دارد زیرا از نخ اکریلیک 100% هیت ست شده مرغوب برای بافت آن استفاده می شود و به همین دلیل رنگ های شفاف، بافت نرم و مستحکمی دارد، بهترین فرش 700 شانه با دستگاه HCP به صورت فرش دستباف گونه تولید می شود و تراکم آن 2550 است، از ویژگی های اصلی فرش 700 شانه درجه یک ضخامت بالا نسبته به فرش های با شانه و تراکم بیشتر است، زیرا اغلب افراد به خصوص در ایران به خاطر اینکه معمولا بر روی فرش نشست و برخاست بیشتری دارند، ترجیح می دهند فرش پاخور نرمی داشته باشد و دوام آن بالا باشد، لذا فرش های نازک مثل جدیدترین فرش 1500 شانه نمی تواند با وجود داشتن رخ زیبا و جذاب، اما نازک بودنشان باعث شده علاوه بر اینکه لطفات و نرمی این فرش ها به چشم نیاید، پاخور سفتی نیز داشته باشند و بیشتر جنبه تزیینی در خانه دارند و جنبه مصرفی برای منزل ندارند.

این ویژگی فرش 700 شانه درجه یک باعث شده همواره با وجود تولید فرش های جدید و ظریفتر فروش فرش 700 شانه بیشتر باشد. و همین موضوع تنوع طرح و رنگ این محصول را در بازار بیشتر کرده است.

کارخانه فرش 700 شانه

عکس فرش 700 شانه درجه یک کاشان

در کارخانه فرش کاشان انواع فرش 700 شانه 10 رنگ و فرش هفتصد شانه 8 رنگ با ترکیب رنگ های مختلف و طرح های جدید و متنوع تولید می شود. فرش های با طرح کلاسیک، فرش سنتی و فرش ماشینی مدرن از نقشه های رایج برای بافت فرش 700 شانه هستند، تا همین سال های اخیر تولید فرش مدرن با این کیفیت در هیچ شرکتی انجام نمی شد، اما با توجه به تغییر سلیقه و نیاز خریداران جدید لزوم تولید فرش طرح ترک یا همان فرش مدرن با کیفیت بالا در بازار احساس شده و به همین دلیل شرکت های بزرگ فرش ماشینی بافت فرش طرح ترک مدرن با کیفیت بالا را آغاز نموده اند.

عکس انواع فرش 700 شانه درجه یک با طراحی جدید را در گالری همین سایت می توانید مشاهده نمایید و یا اگر طرح و نقشه خاصی مد نظرتان است می توانید از طریق واتساپ با مشاورین ما ارتباط گرفته و کاتالوگ محصولات جدید که متناسب با طرح دلخواهتان باشد را از کارشناسان فروش دریافت کنید.

فرش 700 شانه مدرن

خرید مستقیم فرش 700 شانه ارزان قیمت

برای خرید فرش 700 شانه ارزان قیمت لازم است بتوانید به صورت مستقیم با کارخانه فرش 700 شانه کاشان ارتباط گرفته و محصول مورد نیازتان را در بین تولیدات جدید انتخاب کنید. در نمایشگاه های فرش ماشینی علاوه بر بالا بوده قیمت فرش 700 شانه درجه یک، تنوع طرح ها نیز کمتر است و تمامی این موارد باعث شده تمایل مردم به خرید مستقیم فرش 700 شانه از کارخانه فرش بیشتر شود.

در روش خرید مستقیم فرش 700 شانه ارزان قیمت بودن فرش نسبت به نمایشگاه های فرش ماشینی امتیاز بزرگی برای خریداران محسوب می شود، زیرا با کمترین قیمت می توان یک فرش 700 شانه درجه یک با دوام و ماندگاری بالا و طرح و رنگ دلخواه خریداری کرد.

در گالری فرش پرسان پارس جدیدترین محصولات کارخانه فرش 700 شانه ارزان قیمت به تمامی خریداران معرفی شده و طرح های جدید فرش ماشینی خوب و درجه یک به صورت پیوسته در گالری محصولات قرار داده می شود. فرقی نمی کند شما چه فرشی را برای خرید در نظر گرفته باشید؛ هر نوع نقشه ای از فرش ماشینی سنتی و کلاسیک گرفته تا جدیدترین فرش طرح ترک به صورت سفارشی با رنگ آمیزی جدید و در بهترین کیفیت در کارخانه فرش ارزان قیمت کاشان تولید شده و برای مشاهده و انتخاب خریداران در این گالری نمایش داده می شود.

فرش 700 شانه ارزان

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر