09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 1 تير 1399 در ساعت 17 : 2 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بهترین کیفیت تبدیل عکس به تابلو فرش ماشینی چهره – قیمت تابلو فرش چهره اشخاص – قیمت جدیدترین تابلو فرش سفارشی از روی عکس – هزینه بافت تابلو فرش چهره.

تبدیل عکس به تابلو فرش ماشینی چند سالیست امکان تهیه آسان یک کادوی تولد و هدیه سالگرد ازدواج را برای علاقه مندان به خرید کادو فراهم آورده است. تابلو فرش به طور کلی یک کالای زینتی به شمار می رود که به شکل دستباف و ماشینی با طرح های منظره، آیه، فرانسوی و تابلو فرش عکس سفارشی بافت می شود.

از آنجایی که هزینه تابلو فرش چهره دستباف برای بسیاری از افراد سنگین می باشد مجموعه پرسان پارس محصولات درجه یک تابلو فرش ماشینی کاشان را با مرغوب ترین مواد اولیه تولید نموده و با شرایط ویژه ارسال رایگان در سراسر کشور توزیع می نماید.

برای این که بتوانید با پرداخت هزینه های کمتر، تابلو فرش سفارشی را تهیه نمایید خرید اینترنتی تابلو فرش که بدون واسطه و مستقیم از کارخانه صورت می گیرد بهترین انتخاب برای شما می باشد.

انواع تابلو فرش چهره اشخاص

انواع روش های بافت تابلو فرش عکس شخصی که به صورت بافت فرش ماشینی چهره اشخاص می باشد در مجموعه تابلو فرش پرسان پارس انجام می شود.

بافت تابلو فرش و چاپ عکس بر روی فرش دو روش اصلی در تولید تابلو فرش عکس شخصی می باشند که هزینه خرید تابلو فرش چهره در آن ها متفاوت می باشد. قیمت تبدیل عکس به تابلو فرش در این مجموعه با توجه به تولید مستقیم و بدون واسطه به صورت حداقلی می باشد.

  • تبدیل عکس به تابلو فرش ماشینی بافتی: در صورتی که بافت تابلو فرش چهره اشخاص به صورت ماشینی انجام شود به طور قطع تولید آن دوتایی (جفت) خواهد بود که می تواند برای خرید های عمده جهت تابلو فرش تبلیغاتی به صرف تر باشد اما در خریدهای تکی و هدیه چندان مقرون به صرفه نمی باشد. بافت این نوع از تابلو فرش ها با فرش 1000 شانه تراکم 3000 ده رنگ و در دو اندازه 70 در 50 و 100 در 70 سانتی متر صورت می گیرد.
  • چاپ عکس بر روی فرش: این روش که باعث کاهش هزینه تابلو فرش چهره می باشد از جدیدترین شیوه های تولید تابلو فرش سفارشی اشخاص می باشد. نوع دستگاه چاپ، پلاتر، کاغذ و تخصص لازم می تواند در کیفیت نهایی تابلو فرش چهره چاپی تاثیر داشته باشد. مجموعه پرسان پارس با تولید تابلو فرش چهره اشخاص در اندازه های گوناگون تضمین کیفیت را حتی در شست و شوی تابلو فرش ها متقبل می شود.

تابلو فرش چهره اشخاص

قیمت تابلو فرش ماشینی چهره

جدیدترین شیوه های بافت تابلو فرش چهره ماشینی قیمت گذاری های مختلفی را برای این محصولات در بازار داشته است. سیاست های مجموعه تابلو فرش پرسان پارس همسان سازی هزینه تابلو فرش چهره برای خریداران در سراسر کشور می باشد.

بهترین قیمت های تابلو فرش سفارشی را می توانید از طریق شماره های 09131629159 و 09124602254 مطلع شوید. همچنین ارسال تمامی تابلو فرش ها به اقصی نقاط کشور به شکل کاملا رایگان خواهد بود.

سفارش تابلو فرش چهره در کوتاه ترین زمان

اگر زمان کافی برای خرید کادو برای عزیزانتان را ندارید می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش تابلو فرش چهره را از طریق مجموعه پرسان پارس ثبت کرده تا بلافاصله مراحل بافت و ارسال آن انجام شود.

تابلو فرش عکس چهره سفارش داده شما پس از بسته بندی و از طریق پست تیپاکس برای شما ارسال می شود.

هر دو شماره همراهی که در بالا اشاره شد از طریق واتساپ و تلگرام آماده دریافت تصاویر شما جهت بررسی کیفیت و تبدیل آن به جدیدترین تابلو فرش های سفارشی هستند.

هزینه تابلو فرش چهره

ابعاد تابلو فرش چهره

اگر می خواهید با کمترین هزینه یک تابلو فرش هدیه را به عزیزانتان بدهید می توانید اندازه های 40 در 30 و یا 50 در 35 را انتخاب کنید اما اگر به دنبال ابعاد بزرگ تر هستید اندازه های 70 در 50، 100 در 50، 100 در 70 و 150 در 100 را می توانید با توجه به نوع تصویرتان انتخاب نمایید.

این ابعاد تابلو فرش چهره اشخاص که بیان شد بدون قاب دور آن بوده و برای قاب نیز باید اندازه 10 تا 20 سانتی متری را به ابعاد اعلامی اضافه کرد.

هزینه قاب تابلو فرش چهره

قاب تابلو فرش نیز با انواع جدیدترین طرح ها و در اندازه های مختلف توسط این مجموعه عرضه می شود که با توجه به نوع و زمینه تابلو فرش می توانید آن را انتخاب نمایید.

هزینه تابلو فرش چهره به همراه قاب متفاوت می باشد چرا که قاب های عرضه شده به شکل MDF، PVC و چوبی می باشند. رنگ سفید و طلایی از محبوب ترین رنگ های قاب تابلو فرش نزد خریداران می باشد که با توجه به رنگ دکوراسیون منزل شما می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

در پایان لازم است به این نکته اشاره کنیم انواع تابلو فرش چهره اشخاص که به صورت سفارشی بافت می شود در شهر کاشان و در شرکت فرش پرسان پارس بافت و آماده می شود و به تمامی شهرهای کشور قابلیت ارسال رایگان تا درب منزل را دارد.

تابلو فرش سفارشی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر