09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 5 شهریور 1399 در ساعت 18 : 5 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فروشگاه آنلاین فرش ماشینی کاشان – خرید اینترنتی فرش 1200 شانه و 1500 شانه ماشینی – کیفیت فرش کارخانه کاشان – فروش فرش ماشینی 1500 شانه در کارخانه فرش کاشان.

سوالی که برای خیلی از مردم به وجود می آید این است که فرش 1500 شانه تراکم 4500 آیا کیفیت بالایی دارد و ارزش هزینه کردن های زیاد برای خرید فرش ماشینی را دارد یا خیر؟

به طور کلی فرش های ماشینی به دلیل قیمت ارزان تر از فرش های دستباف، مورد توجه بیشتری از سوی خریداران قرار می گیرند و امروزه با توجه به ارائه نقشه های به روز و متنوع از سوی کارخانه های فرش ماشینی کاشان و علاقه مردم به خرید آنلاین فرش ماشینی، فروشگاه اینترنتی فرش پرسان پارس با هدف تسهیل در فرایند سفارش و خرید فرش ماشینی راه اندازی شده است.

همواره به یاد داشته باشید خرید فرش ارزان قیمت مفهوم یک فرش بی کیفیت را ندارد و برعکس اگر بابت تهیه یک فرش ماشینی هزینه بیشتری پرداخت کنید به معنی خرید فرش با کیفیت تر نمی باشد. بحثی را که می خواهیم ادامه بدهیم در خصوص کیفیت فرش 1500 شانه و آیا خرید این محصول برای شما قابل قبول است یا خیر، می باشد.

خرید آنلاین فرش از فروشگاه های اینترنتی عرضه کننده فرش مراحل تهیه فرش ماشینی را بسیار راحت تر کرده است. در حدود 4 دهه از تولید اولین فرش ماشینی در کشور می گذرد و طی این دوره کارخانه فرش کاشان همواره در صدد ارتقا دستگاه های بافت فرش و ارائه محصولات متنوع تر و با کیفیت تر بوده است.

نخستین فرش 1500 شانه تراکم 4500 اواخر سال 94 توسط کارخانه فرش قیطران بافت شد و با استقبال مردم از این محصول دستباف گونه و ریز بافت، کارخانه های دیگری نیز با خریداری دستگاه بافت فرش ماشینی 1500 شانه (HCP) تولیدات مختلفی از این قالی را روانه بازار فروش کردند.

خرید آنلاین فرش ماشینی 1500 شانه به دلیل گران تر بودن قیمت فرش ماشینی، شاید برای خریداران کمی دلهره آور باشد چرا که با صرف هزینه نسبتا زیاد می خواهند یک فرش با کیفیت و متناسب با دکوراسیون منزل را خریداری کنند.

فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی 1500 شانه

فروشگاه اینترنتی فرش پرسان پارس زیر مجموعه کارخانه فرش کاشان بوده که سیاسیت های خود را در راستای رضایت مشتریان و راحتی فرایند خرید فرش ماشینی به پیش می برد. شاید تبلیغات زیادی در سطح شهر در خصوص فروش ارزان قیمت فرش 1500 شانه دیده و شنیده باشید اما واقعیت چیز دیگریست.

در خرید آنلاین فرش ماشینی، قیمت فرش با نرخ کارخانه برای خریدار تمام می شود و دلیل آن کاملا واضح است: فروش مستقیم فرش از کارخانه. برخی این تفکر دارند علت ارزانی قیمت فرش ماشینی 1500 شانه تراکم 4500 در کارخانه، کیفیت پایین و یا ایراد دار بودن آن می باشد اما مرکز خرید آنلاین فرش پرسان پارس این اطمینان را از طریق ضمانت نامه کتبی به خریداران می دهد که فرش خریدارای شده شان با کیفیت درجه یک و کاملا استاندارد خواهد بود.

خرید آنلاین فرش 1500 شانه

بررسی فنی فرش 1500 شانه کاشان

هر فرش ماشینی که تولید می شود دارای مشخصات فنی خاص خود از جمله نوع دستگاه، شانه، تراکم، نخ خاب، نخ تاروپود می باشد که در خصوص فرش کاشان 1500 شانه تراکم 4500 نیز این قاعده وجود دارد.

  • تراکم عرضی (شانه): شانه همان تعداد گره های عرضی فرش می باشد که معادل رج در قالی دستباف است و در فرش 1500 شانه این میزان بیشتر از سایر فرش ها می باشد. هر چه میزان شانه فرش ماشینی بیشتر باشد ظرافت آن بالاتر بوده و باعث می شود طرح فرش زیباتر به چشم بیاید. اما میزان ضخامت فرش در فرش های با شانه بالاتر کمتر می باشد که بیشترین ضخامت مربوط به فرش 700 شانه تراکم 2550 می شود.
  • تراکم طولی: تعداد گره های طولی فرش معرف تراکم آن می باشد که با توجه به شانه میزان استانداردی برای آن تعریف شده است. در فرش 1500 شانه 4500 گره دیده می شود که فرش را بسیار متراکم می کند و باعث بالا رفتن دوام و کیفیت آن خواهد شد.
  • نخ خاب فرش هزاروپانصد شانه: نخ خاب همان الیاف قابل لمس در فرش ماشینی می باشد که به صورت پرز فرش آن را مشاهده می کنید و مهم ترین نخ در فرش ماشینی به شمار می رود و میزان کیفیت آن در ممتاز بودن فرش نقش بسیار پر رنگی دارد. در خرید آنلاین فرش ماشینی 1500 شانه شما فرشی با الیاف خاب 100 درصد اکرولیک را خریداری می نمایید. سایر نخ های خاب فرش، پلی پروپیلن (PP)، بی سی اف (BCF) پلی استر و ورژن می باشند که فرش های به نسبت ارزان قیمت تری از فرش های اکرولیک را شامل می شوند.
  • الیاف تار و پود: پود الیافی است که با شانه فرش گره ایجاد می کند و تار، نخی است که با تراکم فرش گره هایی را به وجود می آورند. پود یک نخ بزرگ تری از الیاف تار می باشد اما نقش آن ها ایجاد گره هایی در جهت استحکام فرش می باشد که مرغوب ترین نوع آن پنبه می باشد.
  • دستگاه بافت فرش: فرش 1500 شانه تراکم 4500 کاشان با دستگاه HCPx3 که مدرن ترین ماشین بافت فرش می باشد تولید می شود و ضخامتی معادل 6 تا 7 میلی متر که کاملا استاندارد می باشد به این محصول می دهد.

خرید آنلاین فرش

مقایسه فرش 1200 شانه با فرش 1500 شانه

همانطور که پیشتر نیز بیان کردیم علاوه بر فرش ماشینی 1500 شانه محصولات دیگری از جمله فرش 1200 شانه تراکم 3600 در فروشگاه خرید آنلاین فرش کاشان عرضه می شود و این تنوع گسترده می تواند قدرت انتخاب شما را بسیار بالا ببرد.

تفاوت دو فرش ماشینی 1200 شانه و 1500 شانه در چیست و چقدر باید بیشتر هزینه کنیم تا بتوانیم خرید آنلاین فرش 1500 شانه را انجام دهیم؟

خرید فرش قطعا یکی از انتخاب های مهم اعضای خانواده می باشد و حالا که قرار است خرید آنلاین فرش 1500 شانه که هزینه نسبتا بالایی دارد انجام شود طبیعتا اهمیت آن دو چندان می شود.

خرید فرش ماشینی را می توان با خرید گوشی موبایل مقایسه کرد که ماهانه نسخه های جدید تر با تکنولوژی های پیشرفته وارد بازار می شود اما دلیل بر آن نمی شود گوشی های قدیمی تر غیر قابل استفاده باشند و خریداران با توجه به انتظاراتی که از گوشی مورد نظرشان دارند خرید خود را انجام می دهند.

فرش 1500 شانه تراکم 4500 در حال حاضر همان به روز ترین گوشی عرضه شده به بازار می باشد که قیمت بیشتری نسبت به سایر محصولات دارد، بافت آن ریزتر بوده و شباهتش به قالی های دستباف بسیار نزدیک تر می باشد اما می توان گفت فرش 1200 شانه تراکم 3600 در مرکز خرید آنلاین فرش پرسان پارس مورد استقبال بیشتری واقع شده که دو دلیل قیمت ارزان تر و تنوع بیشتر به علت قدمت طولانی تر آن، شاید باعث این موضوع شده باشند.

فرش ماشینی 1500 شانه

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر