09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 2 مرداد 1400 در ساعت 10 : 51 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش دایره ای بزرگ – فرش گرد ماشینی – فروش اینترنتی فرش دایره – کارخانه فرش گرد کاشان – فرش گرد فانتزی – قیمت فرش دایره ای و بیضی.

فرش گرد یکی از خاص ترین انواع فرش ماشینی است که تولید آن در بعضی از کارخانه های فرش کاشان به صورت سفارش فروش اینترنتی فرش امکان پذیر است، به طور کلی فرش گرد تولید کمی دارد زیرا کاربرد و مصارف خاص دارد و اغلب مشتریانی که قصد خرید چنین فرش هایی دارند می بایست طرح و رنگ مورد نظرشان را ارائه داده تا شرکت های مربوطه طراحی و تولید فرش دایره ای شکل را برایشان انجام دهند.

برخی شرکت های بزرگ فرش ماشینی گرد در سایز های نرمال و رایج تولید نموده و در فروش اینترنتی فرش دایره ای ها را عرضه می کنند و اگر بخواهید با هزینه کم یک فرش ماشینی دایره ای زیبا خرید کنید انتخاب از بین محصولات موجود شرکت می تواند خرید شما را راحت تر کند، اما اگر می خواهید خرید فرش دایره ای با طرح و رنگ خاص انجام دهید سفارش تولید آن بهترین گزینه خواهد بود. از طرف دیگر برخی از سایز های فرش گرد، مثل فرش دایره ای سایز بزرگ تنها در صورتی وجود سفارش تولید می شوند.

انواع فرش دایره ای بزرگ ماشینی

اگر قصد خرید فرش دایره ای سایز بزرگ دارید لازم است با انواع مدل های مختلف این محصول آشنا شوید تا انتخاب بهتری داشته باشید، به طور کلی تمامی شرکت های بافنده فرش ماشینی در ایران دستگاه های بافندگی که برای تولید فرش ماشینی دارند از عرض 4 متر فرا تر نمی رود، این به این معنی است که اگر بخواهید یک فرش ماشینی گرد یا مستطیل به صورت یکپارچه خریداری کنید تنها در صورتی فرش شما یکپارچه خواهد بود که عرض فرش مستطیل یا قطر فرش گرد بزرگ تر از 4 متر نباشد.

فرش گرد بزرگ

اما همانطور که در بسیاری از مکان های مختلف مشاهده کرده اید فرش دایره ای سایز بزرگ با قطر 5، قطر 6 و یا فرش های مستطیل در ابعاد بزرگتر نیز وجود دارد که تولید شده و استفاده می شود، در اینجا آنچه باید بدانید این است که این فرش های بزرگ به ظاهر یکپارچه در واقع پازل های دو یا چند تیکه هستند که به صورت جداگانه تولید شده اند و پس از تولید توسط رفوگر با دست به هم دوخت شده اند و در واقع آنچه شما از یک فرش دایر های سایز بزرگ یکپارچه مشاهده می کنید، پازل کامل شده تکه های دوخته شده است.

بهترین فرش دایره ای سایز بزرگ

همانطور که گفتیم فرش دایره ای سایز بزرگ با قطر بزرگ تر از 4 قطعا به صورت دو تکه بافت شده است، حال باید ببنیم کیفیت و دوام و مانداری فرش هایی که به این صورت هستند چگونه است، از آنجایی که تولید این محصولات با دستگاه فرش ماشینی خوب انجام می شود، خود فرش دوام و ماندگاری بالایی دارد، بخش هایی از فرش گرد بزرگ که به هم دوخت می شود نیز باید توسط رفوگر حرفه ای و با تجربه انجام شود تا استحکام و دوام لازم را داشته باشد.

همچنین توجه داشته باشید اگر قصد سفارش فرش دایره ای بزرگ دارید بین دو کیفیت فرش گرد 700 شانه یا فرش دایره ای 1200 شانه برای محصولاتی که نیاز به دوخت دارند بهتر است فرش هفتصد شانه را اولویت خود برای خرید قرار دهید، زیرا با توجه به خاب بیشتر فرش های 700 شانه دوخت آن به هم در ظاهر فرش اصلا دیده نمی شود و استحکام بیشتری نیز دارد.

اما اگر برایتان مهم باشد که فرش ریزبافت و ظریف باشد نیز تولید فرش دایره ای سایز بزرگ به صورت فرش 1200 شانه خوب نیز بلامانع بوده و در این مجموعه با بهترین مارک فرش ماشینی با کیفیت بالا تولید و دوخت آن انجام می شود.

فرش گرد فانتزی

فرش گرد فانتزی یا کلاسیک

در تولید فرش دایره ای ماشینی از نقشه های کلاسیک بیشتر از طرح های مدرن استفاده می شود، زیرا زیبایی ظاهری بیشتری دارند و به خصوص در تولید فرش دایره ای سایز بزرگ جذابیت نقشه های کلاسیک ایرانی بسیار بیشتر از فرش گرد فانتزی و مدرن است. فرش گرد فانتزی و جدید عمدتا در ابعاد کوچک از قطر 1.5، 2 و 2.5 یا نهایتا فرش گرد با قطر 3 متر تولید می شود و معمولا این فرش ها نمی توانند به عنوان فرش اصلی در چیدمان استفاده شوند، زیرا استفاده از فرش دایره ای با طرح کلاسیک بسیار شکیل تر و جذاب تر است و اغلب خریداران نیز ترجیحشان خرید دایره ای با نقشه های ایرانی و کلاسیک زیبا است.

خرید فرش گرد بزرگ طرح ریزماهی

یکی از طرح های اصیل و معروف ایرانی که فرش گرد سایز بزرگ و سایر ابعاد آن در این گالری تولید شده فرش دایره ای طرح ریزماهی است که ظاهر بسیار شکیل و منحصر به فردی دارد در تصویر زیر این محصول در قطر 6 متر تولید شده است، یعنی ابتدا دو نیم دایره 3در6 تولید شده و سپس فرش گرد با اتصال این دو نیم دایره و دوخت آن توسط رفوگر کامل شده و نقشه فرش کامل شده است.

فرش دایره ای سایز بزرگ که به این صورت تولید شده باشد در این مجموعه نمونه های دیگری همچون طرح افشان، طرح تبریز و... نیز دارد که همگی طبق سفارش مشتریان طراحی و تولید شده اند.

فرش دایره ای بزرگ

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر