09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 14 مرداد 1399 در ساعت 11 : 20 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی کاشان – جدیدترین مدل های کارخانه فرش کاشان – خرید آنلاین فرش 700 شانه تراکم 2550 با قیمت ارزان.

فرش ماشینی 700 شانه تراکم 2550 که یکی از پرفروش ترین تولیدات کارخانه فرش کاشان می باشد با وجود تولید فرش هایی با شانه و تراکم بیشتر همچون فرش 1500 شانه و فرش 1200 شانه دلیل بالا بودن میزان محبوبیت و تولید روز افزون فرش 700 شانه جدید در چه می باشد؟

قابی دستباف یا فرش ماشینی از کالاهای مورد نیاز هر خانه محسوب می شود و از آن جایی که قیمت فرش ماشینی 700 شانه در فروشگاه آنلاین فرش پرسان پارس ارزان تر می باشد می توانید در صورت نیاز به تنوع آن ها را پس از 4-5 سال تعویض کنید هر چند که کیفیت فرش های ماشینی کارخانه فرش کاشان استفاده حداقل 10 ساله فرش های هفتصد شانه را بدون بروز کوچک ترین مشکلی تا 10 سال تضمین می کند.

بافت فرش ماشینی 700 شانه

فرش 700 شانه جدید کاشان اگر چه میزان شانه و تراکم آن به نسبت فرش های امروزی کمتر است ولی خصوصیات خاص بافت این محصول آن را اصلا دمده نکرده است. شانه و تراکم منحصر به فرد فرش 700 شانه تراکم 2550 این قالی را از سایر فرش های دیگر ضخیم تر کرده است که احساس خوشایندتری هنگام راه رفتن روی آن به افراد دست می دهد.

اگر از آن دسته از افرادی هستید که علاقه زیادی به استفاده از مبلمان ندارید فرش 700 شانه جدید بهترین خرید از فروشگاه آنلاین فرش کاشان می باشد چرا که به دلیل نرمی و ضخامت خاب فرش برای نشستن بسیار راحت بوده و از نفوذ سرمای کف جلوگیری می کند. مدل های متنوع تولیدات کارخانه فرش ماشینی کاشان پاسخگوی نیاز سلایق مختلف جامعه می باشد که برای مشاهده طرح های جدید می توانید وبسایت فرش پرسان پارس را بررسی نمایید.

یکی از نکات منفی فرش 700 شانه تراکم 2550 عدم ریز بافت بودن آن به دلیل تراکم پایین تر در قیاس با سایر فرش های دستباف گونه می باشد اما با توجه به تولید این محصول با نخ 100 درصد اکرولیک هیت ست شده با استفاده از دستگاه های مدرن، طول عمر بالایی داشته و در برابر رطوبت، سایش، شست و شو و حرارت بسیار با دوام می باشد.

فرش 700 شانه جدید

فرش ماشینی 700 شانه در دکوراسیون منزل

تا چندین سال پیش خانواده ها علاقه زیادی به دکوراسیون منزل با استفاده از فرش های دستباف داشتند که بالا رفتن قیمت قالی دستبافت هزینه های زیادی برای خریداران در پی داشت. فروشگاه آنلاین فرش 700 شانه جدیدترین مدل های سنتی و مدرن را در سبد محصولاتی خود قرار داده تا خریداران به راحتی بتوانند فرش مورد نظرشان را خریداری کنند. کارخانه های تولیدی فرش کاشان با به کارگیری بیشتر تکنولوژی و طراحی های متنوع تر قالی های دستباف بر روی فرش ماشینی انقلابی جدید در ارائه فرش های ماشینی از جمله فرش 700 شانه جدید تراکم 2550 زمینه سازی کردند.

تنوع گسترده طرح و نقشه و عرضه فرش هایی با زمینه رنگ های روشن، رنگ ای تیره، نقشه های طرح ترک و مدل های ساده در فروشگاه آنلاین فرش ماشینی پرسان پارس هدف مهمی بوده که امروزه به آن دست یافته ایم.

فرش های 700 شانه کاشان ظرافت فرش ماشینی 1500 شانه و فرش های 1200 شانه تراکم 3600 را ندارند اما از لحاظ تنوع طرح و رنگ چیزی از آن ها کم ندارند و می توانند از مقرون به صرفه ترین فرش ها برای زیبایی دکوراسیون منزل باشند.

فروشگاه فرش 700 شانه

فرش گران یا فرش ارزان جدید با کیفیت؟

فرش 700 شانه جدید یکی از ارزان ترین محصولات فرش ماشینی کاشان می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و بدون نیاز به پرداخت جهت خرید فرش های گران قیمت زینت بخش منزل شما می شود.

نکته ای که خریداران فرش ماشینی 700 شانه تراکم 2550 را مجاب به خرید این محصول می کند شاید قیمت ارزان این مدل از فرش ماشینی می باشد که نگرانی هایی در خصوص کیفیت آن را در ذهن خریداران شکل می دهد.

از آن جایی که کارخانه فرش کاشان که محصولات آن در فروشگاه آنلاین فرش ماشینی پرسان پارس عرضه می شود مواد اولیه خود را به صورت یکجا تهیه می کند پس در خصوص کیفیت نخ هیچ تفاوتی بین فرش 1000 شانه، فرش ماشینی 1500 شانه، فرش 1200 شانه و جدیدترین مدل های فرش 700 شانه وجود نخواهد داشت.

از طرفی دیگر بیشترین تنوع نقشه مربوط به فرش کاشان 700 شانه می باشد و می توان گفت اغلب طرح های فرش 1000 شانه تا 1500 شانه بر روی فرش هفتصد شانه نیز تولید می شوند که می تواند دلایل محکمی در انتخاب و خرید اینترنتی فرش 700 شانه باشد.

طرح های فرش 700 شانه جدید

کارخانه فرش کاشان امروزه از فرش لایت 700 شانه با رنگ های سایه روشنی و تم کرم طوسی به عنوان جدید ترین محصول خود رونمایی کرده است که با نام فرش ماشینی مدرن یا همان فرش طرح ترک به فروش می رسد. امروزه در بین 4 محصول پر فروش اصلی منازل، ارزان ترین قیمت فرش ماشینی کاشان مربوط به فرش 700 شانه جدید می باشد از همین رو کارخانه فرش ماشینی مانور زیادی بر روی طرح و رنگ های این محصول زیبا و پرفروش داده است.

در قسمت محصولات سایت با کلیک بر روی فرش 700 شانه می توانید جدیدترین نقشه های بافته شده به همراه رنگ بندی و ابعاد تولیدی و سایر مشخصات فنی فرش را در فروشگاه آنلاین فرش پرسان پارس ملاحظه نمایید.

فرش 700 شانه جدید

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر