09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 21 تير 1400 در ساعت 9 : 30 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

گلیم ماشینی 6 رنگ – کارخانه گلیم و گبه – گلیم ماشینی خوب – قیمت عمده گلیم ماشینی – پخش گلیم درجه یک – کارخانه گلیم کاشان – خرید عمده گلیم – خرید مستقیم گلیم ماشینی.

کارخانه گلیم کاشان مدل های جدید گلیم ماشینی خود را در این سایت نمایش می دهد تا افرادی که قصد خرید گلیم ماشینی برای فروش در نمایشگاه خود را دارند بتوانند به راحتی از سراسر کشور گلیم ماشینی جدید، زیبا و با کیفیت را با ارزان ترین قیمت تهیه کنند. پخش عمده گلیم ماشینی در تهران، مشهد و اصفهان و کاشان انجام می شود که بزرگترین کارخانه ها و بنک دارهای کشور در این شهرها فعالیت دارند و محصولات مورد نیاز خریداران خرد و مغازه دار های سطح شهرستان ها را تامین می کنند.

کارخانه گلیم کاشان به دلیل داشتن موقعیت جغرافیایی مناسب و کمترین فاصله نسبت به شهرهای مختلف بیشترین توجه را در بین خریداران عمده گلیم به خود جلب نموده است، البته این تنها دلیل پخش عمده گلیم بیشتر در این منطقه نیست؛ تعداد زیادی کارخانه گلیم کاشان، رقابت بیشتر بین تولید کننده ها و ارائه محصولات با طرح و نقشه بیشتر و قیمت مناسب تر از دلایل اصلی دیگر برای توجه خریداران به محصولات این منطقه می باشد.

طرح و رنگ گلیم ماشینی درجه یک

گلیم ماشینی به صورت کلی با دو رنگبندی 6 رنگ و 8 رنگ تولید می شود هر کدام یک از این دسته ها نیز معمولا با دو پالت رنگ سرمه ای و بادامی یا گردویی بافته می شوند. در تولیدات جدید کارخانه گلیم کاشان رنگ آمیزی های گلیم سرمه ای تنوع بیشتری پیدا کرده و بر خلاف گذشته که پالت گردویی فروش بالایی داشت امروزه پالت سرمه ای در پخش عمده گلیم ماشینی فروش بیشتری دارد.

گلیم ماشینی ارزان قیمت درجه یک که در کاشان تولید می شود در مدل گلیم 6 رنگ که قیمت ارزان تری دارد فروش بیشتری دارد و طرح های رایج برای بافت این محصول نقشه های سنتی همچون خشتی، سه حوض، مینا و... ایت که دارای نقشه درشت تری هستند و برای بافت روی دستگاه گلیم بافی مناسب تر است.

کارخانه گلیم کاشان

مشخصات فنی گلیم ماشینی کاشان

در کارخانه گلیم کاشان، تولیدات گلیم 6 رنگ و گلیم 8 رنگ به صورت 300 تا 350 شانه با تراکم 650 تا 700 انجام می شود، دستگاه تولید کننده گلیم ماشینی CLP یا ADR نام دارد الیاف مورد استفاده در بافت گلیم نیز نخ BCF بوده و جوت نیز در تار و پود آن استفاده می شود. از آنجایی که این مواد اولیه عمدتا از کشورهایی نظیر هند و بنگلادش وارد کشور می شوند، لذا با توجه به نوسانات قیمت دلار قیمت پخش عمده گلیم ماشینی نیز دچار تغییر می شود و خریداران این محصولات لازم است هنگام خرید گلیم ماشینی با مشاورین و کارشناسان فروش جهت استعلام دقیق قیمت روز گلیم ماشینی ارتباط گرفته و لیست قیمت گلیم را دریافت نموده و سپس سفارش خود را ثبت کنند.

کارخانه گلیم ماشینی

خرید مستقیم از کارخانه گلیم کاشان

تعداد زیاد کارخانه بافنده گلیم در کاشان باعث شده اکثر افرادی که در حوزه فروش گلیم ماشینی فعالیت دارند بخواهند از این منطقه برای خرید عمده گلیم اقدام کنند. برخی از خریداران شرکت های پخش عمده گلیم را می شناسند برخی نیز به تازگی وارد این حرفه شده اند و شاید کمی در انتخاب مرکز خرید گلیم ماشینی مناسب دچار مشکل و تردید باشند.

با فراهم آمدن امکان خرید مستقیم گلیم کاشان در سایت پرسان پارس، تمامی خریداران جدید و قدیمی قادر هستند بدون واسطه از شرکت های بزرگ و معتبر بهترین و جدیدترین مدل گلیم ماشینی را با قیمت عمده و پخش از کاشان مستقیما خریداری کنند.

مجموعه پرسان پارس در حال حاضر بزرگترین مرکز پخش عمده گلیم ماشینی کاشان است و طرح های جدید و به روز کارخانه های برجسته کشور ابتدا در این سایت به خریداران عمده معرفی شده و سپس به مرور در سطح کشور توزیع می شود.

قیمت عمده گلیم ماشینی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر