09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 27 مرداد 1399 در ساعت 12 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان – قیمت فرش های گل برجسته ماشینی – فروش فرش 1500 شانه کاشان در کارخانه فرش.

فرش هایبالک یا برجسته ایده ای نو در صنعت فرش ماشینی کشور به شمار می آید. اصالت و کیفیت فرش ماشینی ایرانی همچون قالی های دستباف بر کسی پوشیده نیست. شباهت فرش 1500 شانه گل برجسته به عنوان جدیدترین محصول تولیدی فرش ماشینی به انواع فرش دستباف، خریداران زیادی را به سمت خود کشانده است که با صرف هزینه بسیار کمتر بتوانند فرش ارزان قیمت 1500 شانه را خریداری نمایند.

پیشرفته بودن ماشین آلات، تنوع در تعداد رنگ ها و مدل های فرش ماشینی 1500 شانه گل برجسته علاقه خریداران به این محصول را روز به روز بیشتر کرده است.

کارخانه فرش کاشان به عنوان اولین تولید کننده فرش هزاروپانصد شانه در ایران می باشد که امروزه محصولات با کیفیت خود را به روش های مختلف از جمله خرید اینترنتی فرش ماشینی به فروش می رساند. در ادامه به بررسی فرش های گل برجسته می پردازیم.

فرش گل برجسته چیست؟

فرش های برجسته به تولیداتی گفته می شود که پرزهای نخ خاب به کار رفته در نقوش آن بلندتر از زمینه اصلی فرش باشد که نوعی حالت 3 بعدی بودن به فرش داده که باعث زیبایی بسیار بیشتر آن خواهد شد. برای آن که بدانید فرش 1500 شانه گل برجسته چیست در ابتدا باید به این مورد اشاره کنیم که دستگاه های تولید فرش ساده و نقش برجسته یکی می باشند و وجه تمایز ساده و یا هایبالک بودن فرش ها نخ خابی می باشد که هنگام بافت از آن استفاده می شود که در ادامه الیاف ها را بیشتر مورد بررسی قرار خواهیم داد.

فرش 1500 شانه گل برجسته

انواع نخ در فرش گل برجسته

  • نخ   اکرولیک هیت ست: هیت ست بودن فرش ماشینی یکی از خصوصیات الیاف خاب فرش می باشد که باعث مقاومت فرش در برابر حرارت، نور و شت و شو می شود که امروزه کارخانه فرش ماشینی کاشان تمامی تولیدات خود را با الیاف هیت ست اکرولیک تولی می کند.
  • نخ هایبالک اکرولیک هیت ست: فرش 1500 شانه گل برجسته که به شکل فرش هایبالک (High Bulk) با 8 نخ رنگی تولید می شود از 2 الی 3 نخ هیت ست بهره می برد که با حرارت دیدن در مراحل تولید حجم پیدا می کنند و به دلیل استفاده شدنشان در کنار نخ های معمولی هیت ست فرش را به صورت گل برجسته نشان می دهند.  به طور مثال فرش ماشینی 1500 شانه تراکم 4500 که ضخامتی بین 6 تا 7 میلی متر دارد نخ های هایبالک آن ارتفاعی تقریبا 4 میلی متری به فرش می دهد و باعث زیبایی بخشیدن به این قالی می شود.

مزایا و معایب فرش گل برجسته 1500

چنانچه قصد خرید فرش 1500 شانه گل برجسته برای منزل خود را دارید باید ویژگی های این فرش و معایب و مزایای آن را بدانید تا با مقایسه با سایر فرش های ماشینی بتوانید بهترین قالی را خریداری نمایید.

به طور کلی مهم ترین مزیت فرش های گل برجسته ظرافت بافت و زیبایی چشم نواز آن می باشد که این حسایت بافت و شانه و تراکم بالا باعث می شود در ابعاد کوچک  قالی بسیار زیباتر از فرش های با تراکم پایین تر خودنمایی کند. فرش های 1200 شانه و فرش 1500 شانه گل برجسته به دلیل تراکم بسیار بالا در تعداد گره ها شباهت زیادی به فرش های دستباف دارند از نرمی بیشتری هم برخوردار هستند.

از دیگر خصوصیات تولیدی کارخانه فرش کاشان به خصوص فرش 1500 شانه تراکم 4500 کاربرد مواد اولیه استاندارد و با کیفیت می باشد که ماندگاری و طول عمر فرش ماشینی را بیشتر می کند و مانع از آسیب دیدن فرش در اثر شست و شو می شود.

از معایب یا بهتر بگوییم حساسیت های فرش 1500 شانه گل برجسته می توان به تفاوت در نحوه شست و شوی فرش به دلیل نازک تر بودن الیاف فرش اشاره کرد که برای تمیز کردن فرش بهتر است از قالیشویی های معتبر و مجاز کمک بگیرید. البته فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی پرسان پارس تمامی محصولات فرش را به مدت 3 الی 5 سال ضمانت می کند.

خرید فرش 1500 شانه

جزئیات فرش های گل برجسته

اولین نشانه های تولید فرش های گل برجسته به دهه 50 خورشیدی بر می گردد زمانی که استادان به نام اصفهانی قالی های دستباف را به شکل نقش برجسته تولید کردند تا ایده های بافت فرش ماشینی برجسته سال ها بعد عملی و اجرایی شود.

در بافت فرش 1500 شانه گل برجسته آن چه که اهمیت دارد حجم و ضخامت نخ خاب می باشد که در این محصول 2 الی 3 نخ را از جنس هایبالک انتخاب می کنند و در مرحله آهار هنگام عبور فرش از روی غلطک ها داغ، نخ های بالک منقبض شده و در نهایت باعث به وجود امدن برجستگی هایی منظم در نقشه فرش می شود.

تفاوت اندکی که در قیمت فرش 1500 شانه ساده و گل برجسته دیده می شود به دلیل استفاده از 2 الی 3 نخ برجسته می باشد که البته این میزان تفاوت آن چنان زیاد نمی باشد.

خرید فرش 1500 شانه گل برجسته در فروشگاه آنلاین فرش کاشان با ابعاد فرش 4 متری، 6، 9 و 12 متری، کناره و پادری فراهم می باشد.

پاخور و قیمت فرش 1500 شانه

با توجه به گل برجسته بودن فرش های 1500 شانه تراکم 4500 باید به این نکته توجه کرد این محصول با توجه به پستی و بلندی های موجود در آن برای اتاق کودک و محل های پر رفت و آمد توصیه نمی شود در حالی که به دلیل نقشه های بسیار زیبا و ظریف، می تواند دکوراسیون پذیرایی منزل شما را کاملا خاص نشان دهد.

امروزه می توان فرش 1500 شانه گل برجسته را گران قیمت ترین فرش ماشینی تولیدی عنوان کرد که موارد بسیاری از جمله دستگاه بافت، نخ خاب، تار و پود و آهار فرش می تواند باعث تفاوت هایی در قیمت فرش ماشینی 1500 شانه کاشان شود که به منظور صرف جویی در هزینه ها می توانید فرش ماشینی با قیمت درب کارخانه را از فروشگاه اینترنتی فرش پرسان پارس خریداری نمایید.

طرح های فرش گل برجسته 1500 شانه

مدل های فرش ماشینی گل برجسته در عین زیبایی و تنوع رنگ به صورت طرح های سنتی و یا مدرن امکان سفارش دارند. نقشه های اسلیمی، افشان، بته جقه، طرح ترک، لایت از جمله مدل های پر طرفدار فرش 1500 شانه گل برجسته کاشان هستند.

با وجود تولید فرش ماشینی طرح ترک در کارخانه فرش کاشان به عنوان فرش مدرن اما همچنان رتبه نخست فروش فرش ماشینی در کشور مربوط به طرح های کلاسیک و سنتی می باشد که از فرش 500 شانه تراکم 1000 تا فرش 1500 شانه تراکم 4500 در سبد محصولات مجموعه پرسان پارس قرار دارند.

فرش 1500 شانه کاشان

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر