09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 20 دی 1399 در ساعت 10 : 50 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فروشگاه فرش ماشینی فانتزی کاشان – خرید اینترنتی انواع فرش های فانتزی و مدرن – خرید فرش 1000 شانه تراکم 3000 از کارخانه فرش کاشان.

علاقه خریداران به فرش های مدرن کارخانه فرش ماشینی کاشان را بر آن داشته تا در سبد محصولات تولیدی خود علاوه بر فرش های سنتی و کلاسیک اقدام به تولید فرش ماشینی مدرن نیز کند. فرش های فانتزی معمولا به صورت گلیم فرش های 440 شانه و 500 شانه تولید می شوند اما به تازگی در فروشگاه اینترنتی فرش کاشان، فرش فانتزی 1000 شانه با طرح های جدید نیز عرضه می شود.

فرش 1000 شانه ماشینی کاشان با ویژگی های خاص خود از گذشته تا به امروز در دل خریداران جا باز کرده که دلیل اصلی آن کیفیت بسیار خوب این محصول زیبا و خاص می باشد. موضوعات مورد بحث در این مقاله پیرامون در خصوص فرش های فانتزی 1000 شانه خواهد بود.

فرش فانتزی کاشان

کارخانه فرش کاشان با همت نیروهای دلسوز و مجرب توانسته امروز با تولید محصولات بسیار متنوع همپای بازار جهانی تولیدات جدید خود را به کشورهای مختلف صادر کند. فرش فانتزی 1000 شانه یکی از این محصولات می باشد که در کنار فرش 1500 شانه و فرش 1200 شانه تراکم 3600، سه محصول ریز بافت و دستباف گونه مرکز خرید اینترنتی فرش پرسان پارس را تشکیل می دهند.

البته خرید فرش 1000 شانه ماشینی فانتزی باید با توجه به نیاز فضا و نوع دکوراسیون صورت بگیرد چرا که در صورت انتخاب اشتباه در طرح و رنگ فرش شاید زیبایی دکوراسیون منزل با وجود هزینه های زیاد به چشم نیاید.

فرش فانتزی پذیرایی

یکی از فضاهای بسیار مهم در دکوراسیون خانه، قسمت پذیرایی می باشد که انتخاب درست در خرید فرش فانتزی 1000 شانه می تواند باعث چشمگیر شدن فضای منزل بشود.

برای خرید فرش پذیرایی باید ابعاد محیط را بسیار مد نظر اشته باشید چرا که با انتخاب درست در طرح و رنگ فر می توانید باعث بزرگ تر دیده شدن فضای منزل شوید و در آن سوی داستان نیز انتخاب اشتباه در طرح و رنگ فرش 1000 شانه ماشینی می تواند محیط منزل را تیره تر و کوچک تر نمایش دهد.

فروشگاه آنلاین فرش پرسان پارس فش های فانتزی را با دیزاین ترک و تم رنگ های طوسی و زرد در اندازه های فرش 4 متری، فرش 6 متری و فرش 9 متری به فروش می رساند.

فرش ماشینی فانتزی

کیفیت بافت فرش 1000 شانه تراکم 3000

برای انتخاب انواع فرش فانتزی 1000 شانه ابتدا باید بدایند خصوصیات آن محصول چیست؟ بافت فرش 1000 شانه تراکم 3000 با دستگاه HCP انجام می شود و ضخامت پایل این محصول بین 8 تا 10 میلی متر می باشد که در کنار تراکم 3000 در مجموع کیفیت بسیار قابل قبولی به آن می دهند.

در تولید فرش 1000 شانه ماشینی کاشان از 3 نخ اکریلیک، پنبه و جوت استفاده می شود که الیاف اکریلیک مربوط به خاب فرش می باشد و ظاهر فرش را تشکیل می دهد و در تار و پود آن از جوت و پنبه استفاده می شود.

کارخانه فرش کاشان خرید اینترنتی فرش 1000 شانه خود را با ضمانت نامه 60 ماهه و با نشان استاندارد کیفیت روانه بازارهای داخلی و خارجی ارائه می کند.

خرید اینترنتی فرش فانتزی

فروش اینترنتی فرش ماشینی چند سالیست که در دستور کار کارخانه فرش ماشینی کاشان قرار گرفته است و طی این چند سال میزان تنوع محصولات عرضه شده بسیار بیشتر و متنوع تر از گذشته شده است.

علاوه بر فرش فانتزی 1000 شانه می توانید دیگر محصولات زیر را به صورت خرید اینترنتی فرش ماشینی از فروشگاه آنلاین فرش پرسان پارس انجام دهید.

  • فرش 700 شانه تراکم 2550 اصل
  • فرش 500 شانه ارزان قیمت
  • فرش 1200 شانه گل برجسته و ساده
  • فرش 1500 شانه تراکم 4500
  • گبه سنتی و مدرن برای آشپزخانه
  • انواع فرش گرد و بیضی
  • فرش راه پله، گلیم پله و پشتی دیواری

گستردگی تنوع محصولات کارخانه فرش ماشینی و از همه مهم تر خرید فرش با قیمت درب کارخانه از ویژگی های انتخاب این روش از خرید می باشد که همگی آن ها را می توانید در کوتاه ترین زمان و به آسانی از طریق لینک واتساپ گوشه صفحه ثبت کنید.

فرش فانتزی 1000 شانه

فرش ماشینی فانتزی تک رنگ

تم رنگی فرش فانتزی 1000 شانه کاشان رنگ های طوسی و لایت هستند که البته به صورت 8 رنگ و یا 10 رنگ با توجه به خصوصیات دستگاه بافت فرش 1000 شانه ماشینی تولید می شوند.

معمولا در کنار رنگ طوسی که غالب رنگ فرش های مدرن را تشکیل می دهد از رنگ های سبز و یا زرد نیز استفاده می شود که از حالت تک رنگ بودن خارج شده و قابلیت ست شدن دیگر وسایل را با فرش فانتزی خریداری شده به وجود می آورد.

پرده ها، فرش، مبل، کفپوش و کاغذ دیواری ارکان مهم دکوراسیون منزل را تشکیل می دهند که انتخاب درست در طرح و رنگ آن ها می تواند هارمونی بسیار خوبی در دکوراسیون منزلزیبای شما به وجود بیاورد.

جهت دسترسی به جدیدترین مدل های فرش فانتزی 1000 شانه به راحتی می توانید علاوه بر همین سایت از طرق صفحه اینستاگرام مجموعه با نشانی parsanpars اقدام نمایید.

فرش 1000 شانه وینتیج

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر