09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | جمعه 23 خرداد 1399 در ساعت 12 : 46 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

سفارش تبدیل عکس به تابلو فرش ماشینی کاشان – قیمت تابلو فرش سفارشی عکس چهره – خرید تابلو فرش ماشینی عکس شخصی – فروش تبدیل عکس به تابلو فرش خانوادگی.

گسترش تکنولوژی و وسایل الکترونیکی از جمله کامپیوتر، تبلت، دوربین های دیجیتال و انواع تفلن همراه موجب کمرنگ تر شدن آلبوم های عکس خانوادگی در بین خانواده ها شده است. امروزه شرکت فرش پرسان پارس انواع چاپ عکس بر روی فرش را در اندازه های مختلف انجام می دهد. در ابتدا شاید می خواهید تابلو فرش عکس شخصی را خرید نمایید قیمت آن برای شما مهم باشد و برخی مراکز فروش تابلو فرش، نرخ های کمتری به شما ارائه دهند اما در خصوص کیفیت تابلو فرش چاپی نیز باید دقت لازم را داشته باشید چرا که قرار است در اتاق شما سال ها مورد استفاده قرار بگیرد.

لمس عکس خانوادگی برای خیلی از افراد بسیار لذت بخش تر از مشاهده آن در وسایل گفته شده می باشد از همین رو مرکز تابلو فرش کاشان انواع سفارش تبدیل عکس به تابلو فرش چهره را با کیفیت درجه یک آماده و به فروش می رساند.

در گذشته بافت تابلو فرش چهره فقط برای عکس اشخاص مشهور انجام می شد که دلیل اصلی آن، دستباف بودن فرش ها بود اما امروزه پیشرفت علم و دستگاه ها منجر به تولید انواع تابلو فرش های چهره اشخاص شده است که حتی به عنوان هدیه مورد استقبال خریداران قرار گرفته است.

امروزه دو روش بافت تابلو فرش ماشینی چاپی و بافت تابلو فرش عکس شخصی ماشینی وجود دارد که در ادامه این مقاله آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

تبدیل عکس به تابلو فرش

تبدیل عکس به تابلو فرش چاپی

این شیوه امروزه یکی از معروف ترین فرایندهای تولید تابلو فرش سفارشی می باشد. برای تولید تابلو فرش ماشینی چاپی در مرحله نخست باید تابلو فرش خام سفید تولید شود که مجموعه پرسان پارس با بافت تخصصی انواع فرش سابلیمیشن ابریشمی و اکریلیک، اندازه های کوچک تا بزرگ قالیچه ها را تولید می نماید.

بعد از برش فرش های سفید خام به ابعاد استاندارد لبه دوزی و ریشه کردن فرش ها انجام می شود و در مرحله بعدی پرینت عکس مورد نظر شما گرفته شده و در نهایت عکس مورد نظر شما به وسیله دستگاه سابلیمیشن به صورت تابلو فرش عکس شخصی زده می شود.

این روش به دلیل این که تابلو فرش سفارشی نهایی شباهت و نزدیکی بسیار زیادی به عکس ارسال شده شما دارد از استقبال بیشتری برخوردار است. همچنین تمامی تابلو فرش های عکس خانوادگی، شخصی، طرح چهره و ... به صورت پشت و رو چاپ می شوند که به تابلو فرش های دستبافت شبیه تر می شود.

کیفیت عکس مورد نظر شما، روش چاپ و متریال استفاده شده در آن، جنس الیاف و تخصص شخص انجام دهنده از مهم ترین عوامل در کیفیت تابلو فرش عکس چهره چاپ شده می باشند.

بافت تابلو فرش چهره ماشینی

شیوه تولید و بافت تابلو فرش عکس شخصی کمی متمایز با نوع چاپی می باشد و نسبت به تبدیل عکس به تابلو فرش چاپی ماشینی مزایا و معایبی را می توان برای آن در نظر گرفت.

برای بافت تابلو فرش عکس خانوادگی باید در نخستین قدم، عکس ارسال شده مشتریان به وسیله نرم افزارهای طراحی بر روی پالت رنگی کارخانه طراحی شود که ظرافت و هنر طراحی می تواند در تولید تابلو فرش چهره بسیار موثر باشد.

ماشین آلات بافت تابلو فرش اختصاصی که بیشتر به صورت فرش 1000 شانه می باشند به صورت جفت انواع ابعاد تابلو فرش عکس شخصی را تولید می کنند. اگر چه میزان شباهت عکس به تابلو فرش در این شیوه کمتر می باشد ولی ضخامت تابلو فرش عکس شخصی به روش بافتی بیشتر می باشد.

تابلو فرش عکس خانوادگی

فروش اینترنتی تابلو فرش عکس خانوادگی

شهر کاشان مهد تولید انواع تابلو فرش ماشینی می باشد که مجموعه فرش پرسان پارس در جهت حمایت از مصرف کنندگان گرامی فروش اینترنتی انواع تابلو فرش های اختصاصی با عکس خانوادگی را با قیمت ارزان و کیفیت بالا انجام می دهد.

سرعت بالای آماده شدن سفارش تبدیل عکس به تابلو فرش چاپی، رنگ بندی بسیار خوب و درجه یک، قیمت مناسب و امکان سفارش در هر سایز از مهم ترین مزایای تابلو فرش عکس شخصی به شیوه چاپی در مرکز خرید اینترنتی تابلو فرش پرسان پارس می باشند.

برای ثبت سفارش عکس و تبدیل به تابلو فرش ماشینی خوب می توانید بر روی یکی از خطوط 09124602254 و 09131629159 عکس مورد نظرتان را ارسال نموده تا کارشناسان شرکت فرش پرسان پارس کیفیت عکس را مشاهده نموده تا در صورت لزوم ویرایش های لازم بر روی آن انجام شود. همچنین امکان ثبت متن دلخواه، لوگو و تغییر پس زمینه عکس ها در این مجموعه وجود دارد.

در پایان پس از آماده شدن تابلو فرش عکس شخصی مورد نظر شما، بسته بندی و ارسال آن از طریق پست و درب منزل شما صورت می گیرد.

عکس چهره تابلو فرش

چطور بتوانیم جدیدترین عکس های تابلو فرش چهره ماشینی را مشاهده کنیم؟ برای این که شما خریداران محترم قبل از ثبت سفارش بتوانید کیفیت انواع تابلو فرش عکس شخصی که توسط مرکز خرید اینترنتی پرسان پارس انجام شده را مشاهده نمایید می توانید از طریق شماره 09131629159 و 09124602254 درخواست مشاهده طرح های تابلو فرش را ارسال نموده و یا به کانال تلگرام تابلو فرش عکس خانوادگی به نشانی parsanpars_printedcarpet رفته و یا در اینستاگرام parsan_pars نمونه های تابلو فرش اختصاصی کسب اجازه شده مشتریان را مشاهده نمایید و از همانجا نسبت به استعلام قیمت تابلو فرش سفارشی و ثبت سفارش اقدام نمایید.

تابلو فرش عکس چهره

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر