09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 3 اسفند 1399 در ساعت 11 : 48 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خرید پشتی فرش – قیمت پشتی فرش کاشان – پشتی با فرش ست – کارخانه پشتی فرش کاشان – فروش پشای فرش ماشینی - عکس پشتی فرش.

پشتی با فرش ست در ایران فروش خوبی دارد و اکثر مردم در خانه های خود خرید پشتی فرش ست با فرش ماشینی انجام می دهند. کارخانه پشتی فرش کاشان نیز همیشه رویه مخصوص پشتی را متناسب با طرح های به روز فرش ماشینی تولید می کند و به کارگاه های تولید پشتی فرش ماشینی جهت آماده کردن پشتی ست با می دهد و در این کارگاه ها نیز فرآیند پر کردن پشتی با فوم فشرده و دوخت و آماده سازی و کاور کردن پشتی ست با فرش انجام می شود.

کارخانه پشتی فرش کاشان

در واقع مرکز مشخصی با نام کارخانه پشتی فرش کاشان وجود ندارد و مراحل تولید پشتی ست با فرش به این ترتیب است که ابتدا در کارخانه فرش ماشینی رویه پشتی فرش بافته می شود و این رویه ها به صورت عمده توسط کارگاه تولید پشتی خریداری می شوند، در شرکت فرش ماشینی انواع رویه پشتی فرش ست با فرش 1200 شانه و 700 شانه بافته می شود و طرح های جدید و روز بازار برای این منظور استفاده می شود، تمامی این رویه ها به کارگاه تولید پشتی منتقل شده و در آنجا با استفاده از مواد پرزی یا فوم فشرده درجه یک پشتی فرش تولید می شود. کارخانه پشتی فرش کاشان در واقع مجموعه کارگاه تولید پشتی و کارخانه فرش ماشینی می باشد و برای خرید پشتی فرش ست با فرش بهترین کار یافتن کارگاه های بزرگ است که تنوع خوبی به مشتریان خود می دهند.

کارخانه پشتی فرش کاشان

عکس پشتی فرش ست با فرش ماشینی کاشان

امروزه نمایشگاه های فرش ماشینی پر شده از انواع فرش های جدید با طرح ها و رنگ بندی های مختلف و همین امر باعث شده تنوع برای خرید پشتی فرش ماشینی کاشان ست با فرش ماشینی کاشان نیز بیشتر شود و کارگاه های تولید پشتی برای داشتن فروش بیشتر لازم است نقشه های زیاد و متنوع را برای عرضه به خرید پشتی فرش ست با فرش داشته باشند. خرید پشتی فرش ست با فرش معمولا فروش بیشتری دارد و طرح های معروفی که در بازار پرفروش بوده اند پشتی فرش ماشینی پرفروشی نیز دارند.

عکس پشتی فرش ست با فرش های مختلف در این مجموعه در گالری محصولات قرار داده شده است تا خریداران بتوانند با توجه به طرح فرش منزلشان یکی از پشتی های موجود را انتخاب نموده و سفارش دهند، نقشه های معروف و پرفروش از فرش ماشینی که در بازار وجود دارند، پشتی درجه یک شان در این مجموعه موجود است و در صورت نبودن طرح در گالری محصولات آن را برای کارشناسان ارسال نمایید و استعلام موجودی بگیرید . سپس برای خرید پشتی فرش ست با فرش دلخواه خود اقدام نمایید.

پشتی طرح فرش هالیدی

فرش ماشینی طرح هالیدی از جدیدترین و پرفروش ترین مدل های فرش ماشینی است که انواع مختلفی به صورت 8 رنگ و 10 رنگ و فرش 1200 شانه و 700 شانه از این محصول در کارخانه فرش کاشان تولید شده و بافت زیاد و عرضه بالای آن در نمایشگاه های شهرهای مختلف باعث شده نیاز به پشتی فرش هالیدی نیز در بازار زیاد باشد و این طرح یکی از محبوب ترین مدل های پشتی فرش ست با فرش ماشینی کاشان باشد. در این مجموعه نیز رنگ های مختلف پشتی فرش طرح هالیدی شامل پشتی هالیدی سرمه ای، کرم، فیلی و آبی و روناسی موجود می باشد یا طبق سفارش مشتریان امکان تولید در کارخانه پشتی فرش کاشان دارد.

خرید پشتی فرش

پشتی طرح فرش سرمه ای

فرش ماشینی سرمه ای در نمایشگاه های فرش ماشینی فروش زیادی دارد، بسیاری از نقشه این فرش ها شناخته شده نیست و برای خریداران یافتن پشتی ست با فرش برای این نقشه ها ممکن نیست، لذا برای ایجاد یک ست مناسب در منزل خود به دنبال پشتی فرش سرمه ای هستند که دارای طراحی مشابه با رنگ آمیزی و طرح فرش منزلشان باشد.

در مجموعه پرسان پارس تعداد نقشه رویه هایی که برای تولید در کارخانه پشتی فرش کاشان موجود می باشد بسیار متنوع و زیاد است بنابراین افرادی که قصد خرید پشتی ست با فرش منزل خود دارند و به دنبال یک طرح و رنگ خاص هستند می توانند طرح فرش منزل خود را برای کارشناسان ارسال نمایند تا مشاورین ما انواع پشتی طرح فرش سرمه ای مشابه با طرح فرش منزلشان را برایشان ارسال نمایند، کارخانه پشتی فرش کاشان بیشترین تعداد طرح و نقشه پشتی را برای خرید پشتی فرش ست با فرش آماده نموده است که سبب شده خریداران انتخاب راحتتری داشته باشند.

خرید پشتی فرش

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر