09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | جمعه 10 ارديبهشت 1400 در ساعت 12 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خرید مستقیم گلیم فرش – کارخانه گلیم و گبه – شرکت گلیم ماشینی – کارخانه اصلی گلیم و گبه – خرید عمده گلیم فرش – فروش مستقیم گلیم فرش کاشان.

خریداران اصلی گلیم فرش ماشینی مغازه دارها و نمایشگاه های بزرگ فرش و گلیم در شهرهای مختلف می باشند؛ بیشترین میزان سفارشات این خریداران در حوزه گلیم و گلیم فرش بوده و افرادی ه به صورت تخصصی در حوزه پخش عمده گلیم فرش ماشینی یا فروش گلیم و گبه فعالیت دارند در بسیاری از موارد حتی سود بیشتری نسبت به فروش فرش ماشینی عایدشان می شود، زیرا با گران تر شده قیمت فرش ماشینی روز به روز بر تعداد خریداران گلیم فرش ماشینی و گبه افزوده می شود و بازار فروش گسترده ای برای این کفپوش های زیبا و ارزان قیمت ایجاد می شود.

انواع گلیم فرش ماشینی کارخانه کاشان

در کاشان انواع مختلفی از گلیم فرش ماشینی تولید می شود که با نام های مختلفی نظیر گبه ماشینی، فریز هیت ست، گلیم فرش آشپزخانه، گلیم فرش وینتیج، فرش فانتزی ارزان قیمت و نام های مشابه به مشتریان این محصول معرفی می شود، بسیاری از مشتریان تازه کار گمان می کنند این محصولات از نظر نوع بافت یا الیاف استفاده شده در بافتشان با هم فرق دارند، اما در واقع تمامی این محصولات به یک نوع نخ که فریز هیت ست نام دارد تولید می شوند و نوع بافتشان هم کاملا یکسان است زیرا یک دستگاه بافندگی مشخص برای تولید اینها استفاده می شود.

تنها تفاوت بین این محصولات ذکر شده همان طرح و نقشه فرش و رنگ آمیزی شان می باشد. گلیم فرش ها معمولا به صورت 350 شانه تا 400 شانه با تراکم زیر 1000 بافته می شوند و محصولات سبک تر و ارزان تر نسبت به انواع فرش ماشینی به شمار می روند که در خرید مستقیم گلیم فرش از کارخانه به مشتریان عرضه می شود.

کارخانه گلیم ماشینی

خرید مستقیم گلیم فرش از کارخانه اصلی

همانطور که گفته شد، مشتریان اصلی گلیم فرش ماشینی افرادی هستند که در حوزه پخش عمده گلیم فرش یا فروش مستقیم آن به مصرف کننده ها فعالیت دارند و اغلب در شهرستان های مختلف رقابت زیادی نیز در فروش و عرضه این مدل گلیم فرش ماشینی وجود دارد.

بنابراین خرید مستقیم گلیم فرش ارزان قیمت و با کیفیت خوب و درجه یک یکی از اساسی ترین دغدغه این خریداران می باشد و همواره تلاش می کنند محصولاتی که دارای این ویژگی ها باشند را برای خرید بیابند.

یکی از اصلی ترین راه ها برای خرید مستقیم گلیم فرش از کارخانه اصلی تولید کننده آن، این است که برندهای مشخصی را برای خرید اینترنتی گلیم فرش جستجو نماییم یا سایت های بزرگ و معتبر را که چندین سال است که در حوزه فروش مستقیم گلیم فرش از کاشان فعالیت دارند برای خرید مستقیم گلیم فرش از کارخانه اصلی انتخاب نمایید.

مجموعه هایی که چندین سال تجربه در زمینه پخش و خرید مستقیم گلیم فرش ماشینی ارزان قیمت فعالیت دارند حتی اگر تولید کننده اصلی نباشند به دلیل اینکه حجم خریدشان از کارخانه بالا بوده و معمولا با چند کارخانه بزرگ همکاری دارند، علاوه بر ارائه گلیم فرش ارزان قیمت، طرح های متنوع و کیفیت بالایی برای محصولاتی که عرضه می کنند در نظر گرفته اند و این موارد برای خریداران این محصول اهمیت زیادی دارد.

قیمت عمده گلیم فرش درجه یک کاشان

در کاشان بزرگترین مراکز تولید، پخش و خرید مستقیم گلیم فرش ماشینی درجه یک فعالیت دارند که بهترین مدل های گلیم فرش ماشینی جدید را با مناسب ترین قیمت ها عرضه می کنند، افرادی که قصد خرید مستقیم گلیم فرش ماشینی دارند، باید برای مقایسه قیمت های شرکت های مختلف، شانه، تراکم، وزن گلیم فرش، نوع بافت، تعداد رنگ و جنس الیاف مورد استفاده در بافت گلیم فرش ماشینی را نیز بدانند و سپس محصولات شرکت های مختلف را از نظر قیمت با هم مقایسه کنند، زیرا قیمت عمده گلیم فرش ماشینی تنها بر اساس یک یا دو مورد ارائه شده تعیین نمی شود و تمامی این ویژگی ها برای تعیین قیمت گلیم فرش ماشینی مهم و تاثیر گذار می باشد.

لذا در صورتی که می خواهید خرید مستقیم گلیم فرش ماشینی انجام دهید دقت به موارد ذکر شده می تواند شما را در انتخاب محصول بهتر و پرفروش تری با قیمت مناسب تر یاری نماید.

خرید مستقیم گلیم فرش

گلیم فرش ماشینی پرسان پارس

مجموعه پرسان پارس یکی از شرکت های بزرگ در حوزه تولید و پخش مستقیم گلیم ماشینی خشک، گلیم فرش و انواع فرش می باشد که سال های زیادی در زمینه پخش عمده گلیم فرش ماشینی نیز فعالیت داشته است؛ هم اکنون تمامی تولیداتی که در این مجموعه به خریداران معرفی می شود از نظر کیفیت درجه یک، از لحاظ قیمت، ارزان و به صرفه، از نقطه نظر طرح و نقشه، متنوع و زیبا می باشند و برای افراد مختلف در سراسر کشور که انواع خاصی از گلیم فرش ماشینی را برای خرید عمده جستجو می کنند، نمونه های متنوع و خوبی عرضه شد هاست.

کارشناسان فروش مجموعه پرسان پارس به صورت پیوسته نمونه های جدید برای خرید گلیم فرش اینترنتی را از طریق واتساپ برای مشتریان قدیمی ارسال نموده و در گالری سایت نیز برای مشاهده و بازدید عموم قرار می دهند و ثبت سفارشان خرید مستقیم گلیم فرش ماشینی از کارخانه اصلی کاشان نیز از طریق واتساپ انجام می شود.

خرید عمده گلیم فرش

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر