09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 28 آبان 1399 در ساعت 9 : 57 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فروشگاه آنلاین سفارش تبدیل عکس چهره به تابلو فرش ماشینی – قیمت بافت تابلو فرش سفارشی عکس شخصی – خرید تابلو فرش چاپی با کیفیت.

چنان چه بخواهیم تابلو فرش ماشینی و فرش را مقایسه داشته باشیم باید گفت روش و دستگاه بافندگی آن ممکن است تفاوت هایی را با همدیگر داشته باشند. تابلو فرش سفارشی نوعی از فرش های ماشینی هستند که در ابعاد قالیچه های کوچک و جهت مصارف تزئینی مورد استفاده قرار می گیرند. کیفیت تابلو فرش عکس شخصی متاثر از الیاف به کار رفته در فرش و همچنین ماشین بافت آن در درجه های مختلفی قرار می گیرد. مقاله های مختلفی در خصوص انواع تابلو فرش چهره، ابعاد، کیفیت و قیمت آن ها منتشر کرده بودیم اما در این مقاله بیشترین مباحث پیرامون روش ها و تفاوت های فرش و تبدیل عکس به تابلو فرش می باشد پس با ما در ادامه همراه باشید.

سایز تابلو فرش ماشینی عکس چهره

همانطور که در تولید فرش ماشینی ابعاد استانداردی از جمله فرش 12 متری، فرش 9 متری و یا فرش 6 متری وجود دارد تابلو فرش های عکس چهره نیز دارای سایزهای مشخصی می باشند.

از آن جایی که سفارش دهندگان تبدیل عکس به تابلو فرش ماشینی هدفشان خرید هدیه تولد برای عزیزانشان می باشد انتخاب سایز مناسب مورد اهمیت باید قرار بگیرد. تابلو فرش عکس سفارشی پرسان پارس دارای اندازه های مختلفی می باشد که کوچک ترین آن 50 در 35 سانتی متر و بزرگ ترین آن 150 در 100 سانتی متر است. بودجه در اختیار شما و کیفیت عکس ارسالی مهم ترین فاکتورهای سایز سفارش تابلو فرش چهره هستند. سایر اندازه های استاندارد تابلو فرش عکس چهره عبارتند از: ابعاد 60 در 40، 70 در 50، 90 در 60، 100 در 50، 120 در 100 و 100 در 70 سانتی متر.

تابلو فرش ماشینی عکس شخصی

قیمت تبدیل عکس به تابلو فرش سفارشی

موضوع قیمت و هزینه های سفارش چاپ عکس روی فرش و یا بافت آن بدون شک از مهم ترین نکات در تصمیم گیری خریداران می باشد که در این بین مجموعه فرش پرسان پارس افتخار می کند با قیمت درب کارخانه فرش کاشان، انواع سفارشات تابلو فرش چاپی و بافت عکس روی قالیچه را با بالاترین میزان کیفیت انجام می دهد. قیمت تبدیل عکس به تابلو فرش از حدود 195 هزار تومان شروع می شود و تا مبالغ بالاتر ادامه پیدا می کند.

فروشگاه اینترنتی تابلو فرش پرسان پارس این افتخار را دارد که سفارشات تابلو فرش بافت عکس چهره شما عزیزان را در زمان بسیار اندک آماده کرده و با پست رایگان، درب منزل تحویل خواهد داد.

قاب تابلو فرش عکس

از آن جایی که عده زیادی از خریداران محترم تابلو فرش چاپ عکس به دنبال انتخاب قاب متناسب با قالیچه سفارش داده شده هستند این مجموعه با ارائه تنوع گسترده ای از قاب های با کیفیت چوبی و PVC در طرح و رنگ های متنوع، گامی در جهت آسودگی و رضایت شما در خرید اینترنتی تبدیل عکس به تابلو فرش برداشته است. قاب سفید، رنگ های کرم، قهوه ای، استخوانی و مشکی بیشترین استقبال را از سوی خریداران داشته است که همکاران ما پس از آماده شدن سفارش تابلو فرش عکس چهره شما، تصویر آن را به همراه قاب های متنوع خدمت شما ارسال خواهند کرد تا با توجه به سلیقه شخصی و تناسب عکس سفارش داده شده و قاب، یکی را انتخاب نمایید.

تبدیل عکس به تابلو فرش چاپی چیست؟

وقتی به دنبال خرید یک هدیه با ارزش برای کسانی که دوستشان دارید می گردید حتما اصطلاح تابلو فرش چاپی را دیده و یا شنیده اید اما ندانید مفهموم آن چیست. تبدیل عکس های سفارشی به تابلو فرش ماشینی با تکنولوژی چاپ سابلیمیشن از جدیدترین روش های تابلو فرش چهره می باشد که با بافت عکس روی تابلو فرش تفاوت هایی دارد.

دستگاه SCHONHERR که یک ماشین بافندگی پیشرفته در صنعت نساجی محسوب می شود کار بافت فرش خام سفید جهت چاپ را انجام می دهد. این دستگاه فرش 1000 شانه تراکم 3000 را با الیاف سفید و کیفیت درجه یک تولید می کند و در ادامه بافت فرش، نوبت به آهار و شیرینگ آن می رسد و پس از تکمیل مراحل بافت فرش ماشینی، فرش سفید سابلیمیشن به قطعات کوچک برش داده می شود تا فرایند چاپ تابلو فرش عکس چهره توسط دستگاه های پرس حرارتی در دمای بیش از 200 درجه سانتی گراد اتفاق بیفتد و در انتها مراحل دور دوزی و ریشه شدن یک تابلو فرش سفارشی شیک و زیبا صورت می گیرد.

کیفیت درجه یک و وضوح تصویر بسیار بالا، بافت Hand Look، امکان شستن قالیچه در صورت بروز کثیفی از ویژگی های بارز تبدیل عکس به تابلو فرش چاپی صورت گرفته در مجموعه فرش پرسان پارس می باشد.

تبدیل عکس به تابلو فرش

خرید آنلاین تابلو فرش عکس شخصی

برای خرید تابلو فرش چهره از فروشگاه آنلاین تابلو فرش پرسان پارس سفارشات بافت عکس چهره شخصی و یا چاپ تابلو فرش عکس را ثبت و خریداری کنید در ابتدا باید عکس مورد نظرتان را جهت تایید کیفیت و ابعاد قابل انجام از طریق شماره های 09124602254 و یا 09131629159 بر روی واتساپ و یا تلگرام ارسال نمایید.

کارشناسان ما با بررسی رزولوشن تصویر ارسالی و ابعاد انتخابی شما عکس شما را بررسی می کنند و سایزهای قابل سفارش را به شما اعلام می کنند. در صورتی که در سفارش تبدیل عکس به تابلو فرش چهره می خواهید متنی اضافه شود و یا اصلاحاتی صورت بگیرد آن را به همکاران ما اعلام کرده تا طراحی ها لازم صورت گرفته و پس از تایید از سوی شما سفارشات جهت چاپ تابلو فرش عکس چهره انجام بگیرد.

فرایند خرید آنلاین تابلو فرش های چهره در این مجموعه بین 24 ساعت تا 72 ساعت صورت گرفته و با پوشش ارسالی به سراسر کشور، پس از بسته بندی تابلو فرش ها به صورت کاملا رایگان و تا درب منزل صورت خواهند گرفت.

جنس نخ بافت تابلو فرش چهره

جنس نخ همان طور که بیان شد از نکات مهم در کیفیت فرش و تابلو فرش ها می باشد که فروشگاه آنلاین پرسان پارس انواع سفارشات بافت چهره تبدیل عکس به تابلو فرش را با الیاف 100 درصد اکریلیک هیت ست و چاپ تابلو فرش عکس سفارشی را با الیاف ابریشم ماشینی انجام می دهد که هر دوی این نخ ها کیفیت بسیار بالایی داشته و منجر به شیک و زیبا شدن سفارشات تابلو فرش های ماشینی می شوند.

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت تابلو فرش چهره کافیست یک پیام بر روی واتساپ گذاشته تا کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم جهت ثبت سفارش را اعلام کنند.

تابلو فرش سفارشی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر