09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 1 بهمن 1398 در ساعت 22 : 1 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

شرکت فرش 500 شانه کاشان انواع فرش ماشینی پانصد شانه اکریلیک و پلی استر را در وزن های مختلف برای فروش عمده و تک با قیمت درب کارخانه و ارزان عرضه نموده است.

در بین انواع نقشه های جدد و زیبایی که در حال حاضر شاهد تولید آن در کارخانه های بزرگ کشور هستیم فرش ماشینی پانصد شانه شاید از دید بسیاری از مردم دیگر طرفدار نداشته باشد، چراکه در سال های اخیر رشد صنعت فرش ماشینی به نحوی بوده که تولیدات ریز بافت و ظریف نظیر فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه در بازارمورد استقبال و توجه خریداران قرار گرفته اند و فرش های قدیمی مثل فرش پانصد شانه کاشان که بافت درشت تری دارند و ظاهرشان به زیبایی فرش های ریز بافت نیست، کمتر به بازار عرضه می شود و اغلب خریداران دیگر تمایلی به خرید فرش های درشت بافت ندارند.

اما باید توجه داشته باشید که فرش 500 شانه کاشان با وجود درشت باف بودن مزایا و ویژگی هایی دارد که توانسته در بازار فروش خود را حفظ کند و بخش اعظم این تولیدات برای صادرات به کشورهای منطقه نیز استفاده شود. یکی از اصلی ترین ویژگی های آن هم این است که با کیفیت ترین محصول در کلکسیون فرش ارزان کاشان است و با کمترین قیمت می توان یک محصول با کیفیت و خوب تهیه کرد.

ویژگی فرش 500 شانه کاشان

فرش 500 شانه کاشان قدیمی ترین مدل فرش ماشینی است که در خانه اکثر مردم در دهه های گذشته استفاده می شده است، اگر از مصرف کننده های این محصول سوال کنیم، همگی در کیفیت این محصولات، دوام بالا و ماندگاری شان اتفاق نظر ندارند. دلیل این امر این است که فرش پانصد شانه کاشان به دلیل اینکه بافت درشت تری دارد، یعنی در واقع از نخ ضخیم تری در بافت آن استفاده شده، در نتیجه مقاومت و ماندگاری فرش بیشتر شده و مثل فرش های ریزبافت حساس نیست که با مرور زمان کیفیت اولیه اش را از دست بدهد، همچنین با هر بار شستشو این فرش مانند روز اول نو شده در صورتی که فرش های ریزبافت جدید به دلیل اینکه بسیار نازک تر از فرش های قدیمی هستند، در شستشو و نگهداری شان باید دقت زیادی شود تا بتوان ظاهر و زیبایی اولیه آن را حفظ نمود.

فرش 500 شانه کاشان

ابعاد فرش پانصد شانه کاشان

در شرکت فرش 500 شانه کاشان ابعاد استاندارد فرش ماشینی همچون سایر مدل های فرش از فرش 1در1.5 شروع شده، فرش 1.5در2.25 یا قالیچه 4 متری، فرش 2در3 یا فرش شش متری، فرش 9 متری 500 شانه و فرش 12 متری پانصد شانه اندازه هایی هستند که در این کیفیت تولید می شوند.

کناره فرش 500 شانه نیز در ابعاد 1در3، 1در2 و 1در4 تولید می شود. تمامی طرح و نقشه های معروف که به صورت فرش 700 شانه و حتی فرش 1200 شانه ماشینی بافته می شوند، به صورت فرش 500 شانه کاشان نیز طراحی و تولید شده اند و افرادی که می خواهند یک فرش زیبا با قیمت فرش پانصد شانه تهیه کنند می توانند نقشه دلخواه خود را بر روی این کیفیت سفارش دهند.

نحوه خرید فرش ماشینی 500 شانه

از آنجایی که در بازار و نمایشگاه های  فرش ماشینی عمدتا تولیدات جدید با شانه و تراکم بالا عرضه می شود، افرادی که قصد خرید فرش ماشینی 500 شانه دارند ممکن است نتوانند فرش دلخواه خود را در بین محصولات محدودی که در بعضی از نمایشگاه ها وجود دارد بیابند و نیاز داشته باشند که برای انتخاب و خرید نمونه های بیشتری از فرش 500 شانه کاشان را مشاهده نمایند. لذا خرید اینترنتی فرش 500 شانه که تنوع محصولات در این روش بالاست و قیمت فرش پانصد شانه نیز بسیار مناسب می شود به خریداران این محصول پیشنهاد می شود.

قیمت فرش پانصد شانه

قیمت فرش پانصد شانه در خرید آنلاین

در سایت فرش پرسان پارس محصولات متنوعی از فرش ماشینی وجود دارد که در بین این تولیدات قیمت فرش پانصد شانه از همه مناسب تر است و کیفیت و دوام خوب این محصول نظر خریداران را سال های زیادی است که به خود جلب نموده است. البته اگر می خواهید این فرش را به صورت خرید آنلاین فرش تهیه نمایید، حتما توجه داشته باشید که فرش 500 شانه کاشان انواع مختلفی دارد که بر اساس تراکم و جنس الیاف آن طبقه بندی می شود؛ برای مثال فرش 500 شانه اکریلیک قیمت بالا، دوام و ماندگاری خوب و تنوع بالایی دارد، در مقابل مدل دیگری از این محصول وجود دارد که الیاف پلی استر بافته می شود و قیمت فرش پانصد شانه پلی استر با توجه به وزنی که دارد تعیین می شود و به طور کل ارزان تر از فرش اکریلیک بوده و دوام و ماندگاری آن نیز کمتر است در جدول زیر لیست قیمت فرش پانصد شانه کاشان با کیفیت اکریلیک و پلی استر در وزن 40 گیلوگرم برای فرش 12 متری در ابعاد استاندارد پرفروش ارائه شده است:

ردیف

ابعاد فرش پانصد شانه کاشان

قیمت فرش پانصد شانه اکریلیک (تومان)

قیمت فرش پانصد شانه پلی استر (تومان)

1

فرش 500 شانه 12 متری

2.000.000

1.600.000

2

فرش پانصد شانه 9 متری

1.600.000

1.300.000

3

فرش 6 متری 500 شانه

1.050.000

800.000

قیمت فرش 500 شانه

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر