09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 11 دی 1399 در ساعت 1 : 24 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

فروش فرش ماشینی استوک کارخانه فرش کاشان – قیمت فرش کاشان ته انباری – خرید فرش ارزان قیمت ماشینی کاشان – فروش عمده فرش ماشینی ارزان قیمت.

خیلی ها گمان می کنند فرش ماشینی استوک به معنی یک کالای آسیب دیده و معیوب می باشد که با قیمت ارزان به فروش می رسد. فرش استوک در بین کارخانه های فرش کاشان محصولاتی می باشند که به دلیل تولید نقشه های جدیدتر به صورت فرش ته انباری باقی مانده و به فروش نرفته اند و به دلیل تکمیل شدن حجم انبار با قیمت ارزان تر عرضه می شوند.

کارخانه فرش کاشان هر ساله چندین مرتبه اقدام به عرضه و فروش فرش ته انباری به صورت عمده می کند که بنک داران و مغازه های فروش فرش می توانند با ارزان ترین قیمت ها خرید مستقیم فرش استوک از کارخانه انجام دهند.

فرش استوک چیست؟

بر خلاف تصور عموم فرش ماشینی استوک محصولی می باشد که هیچ ایرادی در طرح و نقشه و بافت ندارند و به دلایل مختلف از جمله تکمیل ظرفیت انبار، تولید شدن در تیراژ بالا و عدم فروش، با قیمت ارزان تر قابل خرید هستند.

پس تا اینجای کار متوجه شدیم خرید فرش استوک به معنی سفارش یک کالای دست دوم و کارکرده نیست و بسیاری از افراد این محصول را با فرش درجه یک و نیم و فرش های درجه 2 که در آن ها اشتباهاتی از قبیل مشکل طراحی، ایراد سایزی و رنگ بندی وجود دارد اشتباه می گیرند.

فروش فرش ته انباری

تصاویر فرش ماشینی استوک

فروش فرش ته انباری در نیمه دوم سال رونق بیشتری پیدا می کند چرا که عمده خریداران، مغازه داران و بنک داران به دنبال خرید فرش ارزان قیمت و فروش آن در ایام پایانی سال با عنوان فرش های تخفیفی هستند. مجموعه پرسان پارس که دارای یک سایت فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی می باشد جدیدترین تصاویر فرش ماشینی استوک را جهت مشاهده عزیزان بر روی سایت خود قرار می دهد اما برای این که بتوانید از موجودی فرش های زیر قیمتی و همچنین قیمت خرید فرش استوک اطلاع پیدا کنید می توانید بر روی واتساپ پیغام گذاشته تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

فرش ماشینی ته انباری

کارخانه فرش کاشان با خرید مواد اولیه درجه یک از جمله نخ اکریلیک هیت ست شده محصولات خود را در بالاترین کیفیت ممکن تولید و روانه بازار فروش می کند از همین رو خرید فرش استوک برای خریدارانی که طرح و نقشه فرش اهمیت چندانی برایشان ندارد و کیفیت کار را اولویت قرار می دهند می تواند صرفه اقتصادی بسیار خوبی را به همراه داشته باشد.

خرید آنلاین فرش ماشینی به خودی خود باعث کاهش هزینه ها به دلیل خرید مستقیم فرش از کارخانه فرش کاشان می شود اما این که بتوانید خرید فرش استوک را در ابعاد مورد نظر خود انجام دهید صرفه جویی 60-70 درصدی هزینه ها نسبت به فرش ها روز فروشگاه های فرش ماشینی را به همراه دارد.

فرش استوک

فروش فرش استوک

کارخانه فرش ماشینی کاشان معمولا در روزهایی که از محصولات جدیدش رونمایی می کند و فرش های ماشینی جدید را بافت می کند فروش فرش استوک و ته انباری را اطلاع رسانی می کند که خریداران عمده و خرد می توانند با اطلاع از این عرضه ها، خرید فرش استوک را با کمترین قیمت انجام بدهند.

معمولا فروش فرش ته انباری از بین انواع فرش 700 شانه تراکم 2550 و فرش ماشینی 1000 شانه تراکم 3000 می باشد اما گاها به دلیل بافت زیاد ممکن است فرش 1200 شانه تراکم 3600 و فرش 1500 شانه تراکم 4500 با قیمت ارزان تر به فروش برسند.

قیمت فرش ته انباری

فروش فرش ته انباری از قیمت مشخصی برخوردار نیست چرا که شرکت های تولیدی و کارخانه فرش ماشینی کاشان با توجه به شرایط خود اقدام به عرضه فرش های تولید شده خود می کنند.

نکته ای که قطعا وجود خواهد داشت کیفیت بالا و قیمت ارزان فرش ماشینی خواهد بود؛ اما چه موقع خرید فرش استوک را انجام دهیم؟

  • خرید فرش ماشینی برای فضاهایی که طرح و رنگ مورد اهمیت نمی باشد.
  • خرید عمده فرش های ته انباری جهت عرضه در نمایشگاه ها نوروزی و بهاره
  • خرید فرش استوک ارزان قیمت به صورت عمده توسط خیرین جهت جهیزیه نو عروسان

سریع ترین راه جهت اطلاع و دسترسی از جدیدترین قیمت فرش ماشینی کاشان، فرش های جدید تولید شده و همچنین محصولات ته انباری ارسال پیام از طریق لین واتساپ قرار داده شده در گوشه صفحه سایت می باشد تا کارشناسان فروش فرش پرسان پارس راهنمایی های لازم را در خصوص قیمت فرش ماشینی، محصولات موجود و یا قابل سفارش اعلام نمایند.

فروش فرش ته انباری

خرید فرش زیر قیمتی

خریداران فرش های زیر قیمتی می توانند ارزان ترین محصولات با کیفیت کارخانه فرش کاشان را با قیمت بسیار ارزان و به صورت اینترنتی خریداری نمایند. فروشگاه اینترنتی کارخانه فرش کاشان در بخش فروش فرش ته انباری به صورت عمده و خرید فرش استوک به صورت جزئی در خدمت شما عزیزان می باشد.

اگر به هر دلیل قصد خرید ارزان قیمت به جز فرش های استوک را داشته باشید می توانید انواع فرش بی سی اف، گبه های مدرن و سنتی و همین طور فرش طرح 700 شانه را به طور مستقیم و از کارخانه فرش کاشان خریداری نمایید.

ارسال نظر
زهرا : خوبن فقط قیمتاش چنده
3 1
نظر شما چیست ؟
مدیریت : پاسخ
4 0
برای استعلام قیمت طرح مورد نظرتون رو به این شماره واتساپ کنید. 09124602254
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر