09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 15 بهمن 1398 در ساعت 19 : 3 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خرید فرش 1500 شانه – کارخانه فروش فرش

فروش فرش ماشینی 1500 شانه تراکم 4500 با قیمت درب کارخانه – خرید فرش از شهر فرش – قیمت جدیدترین مدل های فرش 1500 شانه.

با ورود دستگاه بافندگی HCI-X3 مربوط به کمپانی وندویل بلژیک تحولی عظیم در صنعت فرش بافی کشور اتفاق افتاد. کارخانه فروش فرش ماشینی کاشان با راه اندازی این دستگاه توانسته تولید ریز بافت ترین فرش ماشینی جهان که ظاهری کاملا دستباف گونه دارد را راه اندازی نماید.

برای خرید فرش 1500 شانه کاشان با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت می توانید از طریق صنایع کارخانه فرش کاشان اقدام نمایید تا علاوه بر مزایای گفته شده بتوانید فرش را در ابعاد مختلف، فرش کناره، فرش گرد و بیضی ست کرده و دکوراسیون منزل خود را شیک و خاص نمایید.

مشخصات فرش ماشینی 1500 شانه

فرش کاشان 1500 شانه از بیشترین تراکم طولی که 4500 باشد بهره می برد که این مشخصات باعث افزایش مقاومت و طولانی شدن عمر فرش ماشینی می شود. این محصول به صورت 8 رنگ بوده که به دلیل ظریف بودن بافتش بسیار زیبا و چشم نواز می باشد.

از ویژگی های فرش 1500 شانه در کارخانه فروش فرش کاشان به خاب حدودا 7 میلی متری آن می توان اشاره کرد و همچنین نخ اکریلیک هیت ست برایت که نرمی خاصی به قالی زیر پایتان می دهد.

فروش فرش 1500 شانه

خرید فرش از شهر فرش

خرید فرش 1500 شانه از شهر کاشان برای همه عزیزان در سراسر کشور میسر می باشد. هنگامی که فرش را مستقیما از درب کارخانه خریداری می نمایید خیالتان بابت اصالت و کیفیت محصول راحت می شود و ما برای این منظور توانسته ایم نشان استاندارد ملی را به دست آوریم.

ارسال رایگان فرش تا درب منزل، امکان بافت با ابعاد دلخواه، تنوع رنگ بندی، قیمت ارزان و کیفیت بالا را در کارخانه فروش فرش ماشینی کاشان از ما بخواهید.

کارخانه فروش فرش 1500 شانه

مدل های فرش جدید 1500 شانه

مدل های جدید فرش ماشینی از سوی شرکت های مختلف دائما در حال ارائه می باشند و با توجه به نیاز مصرف کنندگان محترم تولید فرش ماشینی 1500 شانه تراکم 4500 به عنوان ریز بافت ترین فرش جهان با طرح و مدل های جدید در حال انجام می باشد.

برای خرید فرش 1500 شانه ماشینی می توانید جدیدترین مدل های آن را از طریق سایت پرسان پارس مشاهده نموده و جهت ثبت سفارش با شماره های اعلام شده با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

در لیست زیر تعدادی از مدل های جدید فرش 1500 شانه محتشم، نگین مشهد، نیاوران و دیگر برندهای تولید کننده ارائه شده است.

  • فرش مدل افشان
  • فرش مدل سپاهان
  • فرش مدل خشتی
  • فرش مدل آیناز
  • فرش مدل حریص
  • فرش مدل ریزماهی
  • فرش مدل گنبدی

خرید فرش ماشینی 1500 شانه از کارخانه

فرش چند شانه بخریم؟

وجه تمایز فرش ماشینی شانه و تراکم آن می باشد هر چند موارد دیگر از جمله الیاف نیز می توانند فرش ها را همدیگر متمایز کند. سوال اینجاست فرش با چه شانه ای بخریم؟ خرید فرش 1500 شانه خوب است یا فرش ماشینی 700 شانه؟

به زبان ساده باید گفت شانه فرش با خاب یا همان ضخامت فرش ماشینی نسبت معکوس دارد یعنی هر چقدر شانه فرش بالاتر می رود نازک تر می شود که ممکن است نگرانی هایی را برای برخی به وجود بیاورد که چرا با پرداخت هزینه بیشتر باید فرش نازک تری خریداری کرد؟

برای این که کیفیت فرش های نازک بیشتر شود کارخانه فروش فرش کاشان تراکم این فرش ها را در بالاترین حالت ممکن تنظیم و بافت می کنند تا کیفیت فرش بسیار بالا رود.

پس به طور خلاصه فرش های تراکم پایین ضخیم تر و درشت بافت تر و فرش های ماشینی تراکم بالا نازک تر و ریز بافت تر می باشند.

نحوه سفارش فرش از کارخانه کاشان

چگونگی نحوه خرید فرش 1500 شانه در کارخان فروش فرش ماشینی به صورت زیر می باشد:

  • انتخاب نقشه فرش ماشینی، ابعاد، رنگ و تعداد
  • صدور فاکتور سفارش از سوی کارخانه برای شما
  • واریز وجه بیعانه جهت ثبت سفارش
  • تحویل فرش به پست و یا در صورت عدم موجودی بافت آن
  • ارسال کد رهگیری و ارسال فرش به آدرس مورد نظر شما
ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر