09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 20 مرداد 1399 در ساعت 9 : 51 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تابلو فرش بافت عکس چهره – خرید اینترنتی تابلو فرش سفارشی عکس– قیمت تبدیل عکس شخصی به تابلو فرش ماشینی – چگونه عکس را روی تابلو فرش بافت کنیم؟

از مهم ترین نکات اولیه ای که در کیفیت بافت عکس بر روی تابلو فرش تاثیرگذار می باشد نقشه آن می باشد که اساس کار تولید تابلو فرش چاپی و بافتی می باشد. خیلی از سفارش دهندگان تبدیل عکس به تابلو فرش حساسیت زیادی بر روی این نکته که شباهت زیادی بین عکس و فرش ایجاد شود دارند که در ادامه به تمام این موضوعات خواهیم پرداخت.

امروزه با تکنولوژی های جدید در مجموعه پرسان پارس تابلو فرش سفارشی چهره با 3.600.000 گره در هر متر مربع بافت می شود که ظرافت خاصی به عکس های شخصی شما داده و باعث ریز بافت شدن آن می شود. اگر برای هدیه دادن به عزیزانتان قصد خرید تابلو فرش ماشینی بافت چهره را دارید به چند شیوه می توانید فرایند تبدیل عکس به تابلو فرش را انتخاب نمایید.

هنگامی که قصد سفارش بافت عکس بر روی تابلو فرش را می کنید اصطلاحات زیادی از جمله بافت کریستال، نخ ابریشمی، فرش های 1200 شانه یا 1000 شانه ممکن است به گوشتان برسد که شما را دچار سر در گمی کند که کدام مدل را انتخاب کنیم و یا چگونه یک مجموعه خوب را شناسایی کنیم تا علاوه بر قیمت تابلو فرش ها کیفیت آن نیز مناسب باشد.

تابلو فرش بافت چهره

بافت عکس روی فرش ماشینی تفاوت هایی را با تابلو فرش چاپی دارد که این تفاوت ها سبب می شود مشتریان با توجه به نیاز و سلیقه خود بتوانند تابلو فرش چهره خود را انتخاب کنند.

اما سوال اینجاست چگونه تبدیل عکس به تابلو فرش ماشینی انجام می شود؟ دستگاه HCP و SCHONHERR که کار بافت فرش 1000 شانه تراکم 3000 ده رنگ را انجام می دهند از بهترین ماشین آلات جهت تولید تابلو فرش سفارشی به شمار می رود چرا که علاوه بر ضخامت بیشتر از فرش 1200 شانه میزان ریز بافتی آن از فرش 700 شانه بیشتر می باشد و ایده آل ترین حالت جهت تولید تابلو فرش عکس چهره می باشد.

ضخامت زیاد و نرمی کار هنگام دست کشیدن بر روی فرش را می توان دو خصوصیت مهم بافت عکس چهره روی تابلو فرش بر شمرد. فروشگاه اینترنتی تابلو فرش پرسان پارس با در اختیار داشتن تیم طراحی با تجربه و هنرمند، عکس های شما عزیزان را در کوتاه ترین زمان طراحی و به صورت فرش 1000 شانه تراکم 3000 بافت می کند. شاید این سوال پیش بیاید که چرا از فرش 1200 شانه تراکم 3600 برای تبدیل عکس به تابلو فرش بافتی استفاده نمی شود. علت این موضوع یکی ضخامت کمتر و دیگری 8 رنگ بودن فرش ماشینی 1200 شانه می باشد که مانع زیبایی تابلو فرش ها می شوند.

خرید تابلو فرش چهره

تابلو فرش چاپ عکس

چاپ عکس روی تابلو فرش شیوه ای کاملا متفاوت با بافت عکس چهره شخصی بر روی فرش می باشد. در گذشته بزرگ ترین ایرادی که می شد بر روی تابلو فرش های چاپی گرفت مشخص شدن سفیدی زیر تار و پود فرش هنگام دست کشیدن بر روی آن بود. فروشگاه اینترنتی تابلو فرش پرسان پارس با خریداری جدیدترین دستگاه های پرس حرارتی و پرینترهای جوهرافشان، پس از تولید فرش خام سفید رنگ عکس مورد نظر شما را بر روی کاغذهای مخصوص سابلیمیشن پرینت گرفته و سپس فرایند پاشش رنگ های جوهر افشان توسط دستگاه پرس حرارتی سابلیمیشن انجام می شود.

تبدیل عکس به تابلو فرش چاپی امروزه از ایده های نو جهت خرید عکس چهره روی فرش به شمار می رود که با پیشرفته شدن آن نفوذ رنگ بسیار عمیق صورت گرفته و به دلیل ابریشمی بودن الیاف تابلو فرش زیبایی آن همچون تابلو فرش های دستباف خواهد بود.

چگونه تابلو فرش را تمیز کنیم؟

نگرانی که برای برخی خریداران تابلو فرش سفارشی ممکن است پیش بیاید این است که آیا تابلو فرش های چاپی امکان تمیز کردن دارند؟ برای تبدیل عکس به تابلو فرش همان طور که اشاره شد می توان از دو روش بافت و چاپ عکس روی فرش استفاده کرد که هر دوی این محصولات امکان شست و شو در صورت کثیفی را دارند.

برای آن که تابلو فرش را تمیز کنیم کافیست مقداری مواد شوینده بدون آنزیم را با آب ولرم رقیق کرده و قسمت کثیف شده تابلو فرش را به وسیله آن تمیز کنیم تا همانند روز اول کاملا نو به نظر برسد.

تبدیل عکس به تابلو فرش

تفاوت بافت و چاپ تابلو فرش

انتخاب شیوه تولید تابلو فرش عکس شخصی با چه معیارهایی باید صورت بگیرد؟ تفاوت های مشخصات چاپ عکس روی تابلو فرش با قیمت تبدیل عکس به تابلو فرش ماشینی در چیست؟

تابلو فرش های سفارشی که در مرکز خرید اینترنتی فروشگاه پرسان پارس قابل سفارش می باشند معمولا توسط افرادی که به دنبال یک هدیه مناسب و با ارزش برای عزیزانشان هستند صورت می گیرد اما از دیگر کاربردهای تابلو فرش چهره ماشینی چیست؟

برای این که تبدیل عکس به تابلو فرش در تیراژ بالا مقرون به صرفه تر باشد می توان بافت عکس روی فرش را انتخاب کرد که استفاده هایی برای تقدیر و تشکر در همایش ها، کارمندان نمونه بانک ها و ادارات، مدال آوران، تجلیل از دانشجویان و دانش آموزان ممتاز دارد که هزینه های کمتری را در بر خواهد داشت. همچنین اگر بخواهید تابلو فرش تبلیغاتی را با دو منظور گسترش کسب و کار و دادن هدیه به مشتریان خود استفاده کنید می توانید با توجه به ابعاد و تعداد سفارش خود با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

عمده تفاوت اصلی تبدیل عکس به تابلو فرش سفارشی در جول زیر گنجانده شده است:

بافت تابلو فرش عکس چهره

چاپ تابلو فرش عکس چهره

1000 شانه

1200 شانه

3.000.000 گره در هر متر مربع

4.320.000 گره در هر متر مربع

الیاف اکرولیک

الیاف ابریشمی

ضخامت 8±1 میلی متر

ضخامت 6±1 میلی متر

10 رنگ به کار رفته

256 رنگ به کار رفته

نیاز به 10-14 روز زمان

نیاز به 1-4 روز زمان

بافت جفت (2تایی)

بافت تکی

قیمت بیشتر

قیمت ارزان به دلیل امکان بافت تکی

سایز تابلو فرش ماشینی چهره

در خصوص انتخاب سایز تبدیل عکس به تابلو فرش ماشینی چهره به دلیل این که فرش از تار و پود تشکیل شده و همانند پوستر و بنر براق نمی باشد بهتر است از سایز 70-50 به بالا سفارشات صورت بگیرند.

همچنین کیفیت و نوع عکس ارسالی از سوی شما نیز می تواند در هر چه بهتر شدن کیفیت نهایی تابلو فرش ها موثر باشد. از دیگر ابعاد تابلو فرش سفارشی چهره می توان به سایز 100-70 و 150-100 و یا اندازه های کوچک همچون 50-35 اشاره کرد که قابلیت خرید در فروشگاه اینترنتی فرش پرسان پارس را دارند.

تابلو فرش های ابریشمی چاپی حس یک تابلو فرش دستباف را هنگام ملاحظه و لمس آن به شما می دهد که دلیل آن حساسیت ما در ارائه یک محصول درجه یک و در شان شما عزیزان می باشد. برای سفارش تبدیل عکس به تابلو فرش دلخواه در کمترین زمان و ارزان ترین قیمت همراه با ارسال رایگان می توانید همین الان با کارشنایان ما در ارتباط باشید.

بافت تابلو فرش چهره

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر