09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 13 : 45 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

برای تهیه ارزان ترین گلیم ماشینی کناره و در سایزبندی مختلف به صورت عمده از کارخانه کاشان می توانید سفارشات خود را بر اساس طرح های این مجموعه به کارشناسان ارائه نمایید.

گلیم ماشینی در دو نوع 6 رنگ و 8 رنگ بافت می شود. مدل شش رنگ که قیمت ارزان تری دارد و طرح های مختلف آن در طی سال های گذشته در بازار جا افتاده و فروش خوبی کسب نموده اند همچنان در صدر فروش گلیم طاقه یا گلیم کناره هستند و مغازه دارها و پخش کننده ها همواره برای یافتن مرغوب ترین و ارزان ترین مدل از آن در حال جستجو در شرکت های مختلف هستند. گلیم 8 رنگ اما نسبت به گلیم ماشینی 6 رنگ جدیدتر است و مدل زیادی از تولید آن در ایران نمی گذرد، هدف از تولید گلیم هشت رنگ هم ایجاد تنوع در طرح های گلیم ماشینی بوده تا مشتریان تشویق به خرید این مدل های جدید و زیباتر شوند.

گلیم 8 رنگ هم مانند گلیم های قدیمی شش رنگ هم به شکل گلیم رولی و هم در سایزبندی مختلف استاندارد رایج بافت می شوند، رنگبندی زیبا و طرح های سنتی جذاب دارند و می توانند برای داشتن فروش بیشتر به مغازه دارها کمک زیادی کنند.

قیمت گلیم و گبه ماشینی

در اولین گام آنچه که برای خریدار عمده گلیم و گبه اهمیت دارد قیمت آن است و مشتری بدون توجه به کیفیت، با استعلام قیمت هر کارخانه تصمیم می گیرد که از آن کارخانه گلیم یا گبه خریداری کند یا خیر! لذا کارخانه های تولید گلیم و گبه برای جذب مشتریان بیشتر ابتدا باید تلاش کنند قیمت این محصولات را تا حد امکان کاهش دهند. زیرا گلیم در بازار و بین فروشندها و خریداران به عنوان یک کفپوش ارزان قیمت باب شده و برای فضاهای جانبی که اهمیت زیادی ندارند استفاده می شود و کسی حاضر به پرداخت مبلغ بالا برای خرید آن نیست و بنابراین پخش کننده ها هم به دنبال ارزان ترین مدل گلیم ماشینی برای فروش هستند. پس از ارزیابی قیمت گلیم و گبه خریدار کیفیت و تنوع محصول را مورد بررسی قرار می دهد و اگر در این موارد هم گلیم و گبه ماشینی نسبت به مجموعه های مشابه دارای سطحی کیفی بیشتری باشد خرید عمده توسط این عزیران انجام می شود.

در مجموعه پرسان پارس هم تمامی نیازها و اولویت های خریداران گلیم ماشینی، گبه و گلیم فرش مورد بررسی قرار گرفته و با توجه به این عوامل قیمت و کیفیت محصولات بهینه شده است تا تمامی مشتریان گلیم و گبه ماشینی در این مجموعه رضایت کامل داشته باشند و به مشتریان دائمی ما بدل شوند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر