09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 2 مرداد 1396 در ساعت 18 : 50 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پخش انواع تابلو فرش خام سفید برای چاپ که به صورت ساده باف تولید شده و ریشه و زیگزاگ شده هستند در مجموعه فرش پرسان پارس انجام می شود.

با توجه به تعداد بالای افرادی که در حوزه چاپ عکس روی تابلو فرش فعال شده اند و روز به روز بر تعداد این افراد افزوده می شود، لازم است یک مرجع کامل وجود داشته باشد که انواع فرش سفید در کیفیت مختلف را تولید نموده و برای این مشتریان آماده کند. تابلو فرش های سفیدی که در این مجموعه عرضه می شوند به چند دسته تقسیم می شوند، محبوب ترین و پرفروش ترین نوع آن فرش ساده باف 1000 شانه ابریشمی است که میزان جذب رنگ بالا و طول خاب مناسب دارد و بهترین گزینه برای چاپ عکس است، علاوه بر این، تابلو فرش 1000 شانه و 1200 شانه اکریلیک نیز در این مجموعه به صورت ساده بافت تولید و به مشتریانی که تقاظای محصولات ارزان تر داشته باشند ارائه می شود.

بر خلاف نظر عموم که تابلو فرش 1200 شانه را مرغوب می دانند این موضوع در تابلو فرش های چاپی برعکس می باشد و بیشتر از آن که شانه فرش در کیفیت چاپ موثر باشد، جنس الیاف آن است که بر روی کیفیت و زیبایی محصول نهایی تاثیر گذار است، به همین دلیل است که توصیه می شود برای عملیات چاپ به جای استفاده از فرش خام 1200 شانه اکریلیک از فرش سفید ابریشمی هزار شانه استفاده شود که زیبایی تابلو فرش بیشتر و طبیعی تر باشد.

قیمت خرید تابلو فرش ساده باف سفید

بر اساس اینکه شما چه نوع فرش سفیدی برای چاپ استفاده می کنید، قیمت ارائه شده به شما متغیر خواهد بود. فرش ساده باف سفید که به صورت 1000 شانه تولید می شود قیمت بالاتری نسبت به فرش های 1200 و هزار شانه اکریلیک دارد و جزییات قیمت ها، ابعاد استاندارد موجود و نحوه ثبت سفارش و خرید محصولات را به صورت کامل کارشناسان در اختیار شما قرار می دهند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر