09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 16 خرداد 1396 در ساعت 10 : 50 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تهیه یک فرش گرد به ویژه در ابعاد بزرگ همواره کار دشواری برای خریداران بوده است. این محصولات سفارشی هستند و معمولا در بازار تنها فرش های استاندارد مستطیل شکل به راحتی یافت می شوند. اما همانطور که می دانید معماری داخلی منازل امروزه نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده و همچنین نوع چیدمان و دکوراسیون هم در سبک های جدید فراوان شده است و نیاز به کفپوش هایی با اشکال هندسی مختلف بیشتر از گذشته احساس می شود.

امروزه مشتریان ترجیح می دهند در وسط مبلمان از یک فرش فانتزی خاص یا یک فرش گرد با طرح کلاسیک یا سنتی در رنگ بندی های جدید استفاده کنند که با دکورشان همخوانی داشته باشد. فرش های گرد را نمی تواند در طرح و رنگ دلخواه و ابعاد مورد نظر در ربازار تهیه نمود و برای یافتن آن قطعا زمان زیادی را باید صرف نمایید. این مجموعه برای رفع مشکل عزیزانی که قصد خرید فرش خاص دارند، سفارشات خاص را هم می پذیرد و بافت این محصولات را با توجه به نیاز مشتری در ابعاد و طرح مورد نظرشان انجام می دهد.

مشخصات فرش ماشینی گرد

فرش هایی که به صورت سفارشی تهیه می شوند این امکان برایشان وجود دارد که مشتری کیفیت محصول را نیز خودش انتخا نماید. معمولا تولیدات فرش گرد در قالب 700 شانه انجام می شود، اما اگر یک مشتری قصد داشته باشد سفارشش در کیفیت های بالاتر تولید شود می تواند طرح مورد نظرش را از بین نقشه های 1000 شانه و یا 1200 شانه انتخاب نماید تا طراحان آن طرح را در قالب گرد طراحی نموده و بافت آن انجام شود. جنس نخ خاب که در بافت فرش استفاده می شود هم بهترین نوع اکریلیک هیت ست شده می باشد که محصول تولیدی با این نخ نرم و با دوام بوده و رنگ زیبایی هم دارد.

نحوه سفارش فرش گرد و بیضی

مشتریان می توانند جهت سفارش فرش گرد و بیضی یا هر نوع فرش سفارشی ابتدا طرح های موجود در گالری سایت و یا شبکه های اجتماعی ما را مشاهده نمایند و پس از انتخاب طرح و نقشه و ابعاد مورد نظرشان با مدیران فروش تماس گرفته و در مورد نحوه سفارش و پرداخت وجه آن اطلاعات لازم را دریافت کنند. ارسال بار های مجموعه معمولا از طریق باربری انجام می شود و امکان ارسال برای تمامی شهر های ایران فراهم است.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
5 / 10
از 5 کاربر