09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 5 مرداد 1396 در ساعت 18 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خرید عمده تابلو فرش سفید ساده باف برای چاپ تصاویر مختلف استفاده می شود و محصولات چاپی به علت داشتن کیفیت رنگ خوب در حال حاضر فروش خوبی در بازار تابلو فرش بدست آورده اند.

تولید تابلو فرش سفید به تازگی توسط کارخانه های تولید فرش انجام می شود و علت آن هم وارد شدن دستگاه های چاپ جدید می باشد که قابلیت چاپ عکس روی تابلو فرش را دارند. مزیت این دستگاه ها این است که بدون نیاز به طراحی هر نوع عکس شخصی، طرح منظره یا آیه به راحتی و در کمتر از یک دقیقه بر روی تابلو فرش چاپ می شود، عملیات چاپ با یک دستگاه حرارتی انجام می شود نوع فرآیند و مواد مورد استفاده به گونه ای می باشد که محصول نهایی در مقابل شستشو مقاوم بوده و تغییر رنگ در ان ایجاد نمی شود.

فروش عمده تابلو فرش سفید

تابلو فرش سفید که برای عملیات چاپ مورد نیاز مشتریان از شهرهای مختلف می باشد در این مجموعه با کیفیت مختلف عرضه می شود، محبوب ترین و پرفروش ترین نوع آن فرش سفید ساده باف ابریشمی می باشد که به شکل هزار شانه تولید می شود و در ابعاد مختلف که مشتری سفارش دهد، برش زده و ریشه و زیگزاگ می شود. نمونه های چاپ شده ای که توسط خود مجموعه تولید شده اند را می توانید در بخش تابلو فرش چاپی گالری سایت مشاهده کنید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر