09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 20 اسفند 1398 در ساعت 13 : 39 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خرید فرش ماشینی هفتصد شانه تراکم 2550 – فروشگاه آنلاین فرش هفتصد شانه کاشان – جدیدترین مدل های کارخانه فرش کاشان.

انواع فرش 700 شانه کدام ها می باشند؟ تراکم فرش ماشینی 700 شانه چقدر می باشد؟ کارخانه فرش ماشینی کاشان علاوه بر تولید جدیدترین فرش هفتصد شانه چه محصولات دیگری را تولید می کند؟ آیا استقبال از فرش 1500 شانه بیشتر است یا فرش های با شانه و تراکم پایین تر؟

دستگاه های بافندگی که در کارخانه فرش وجود دارند عبارتند از: دستگاه بافندگی HCP، HCIX2 و HCIX3 که تولید فرش ماشینی را در شانه و تراکم های مختلف انجام می دهند. در ادامه بیشتر با موضوعات مطرح شده آشنا می شویم.

فرش وینتیج 700 شانه

فرش هفتصد شانه جدید وینتیج از آخرین تولیدات فرش ماشینی محسوب می شود که با تراکم 2100 تولید می شود. فرش ماشینی وینتج ظاهری کهنه نما دارند که شبیه قالی های دستباف قدیمی می باشند و در هر دو دکوراسیون مدرن و سنتی قابل استفاده می باشند. فرش 700 شانه 10 رنگ کلاسیک و این محصولات زیبا و جدید از پرفروش ترین تولیدات کارخانه های فرش به شمار می روند.

فرش هفتصد شانه کاشان محصولات وینتیج (vintage carpets) را با کاربرد نخ اکریلیک هیت ست در بالاترین کیفیت و با طول خاب بالا (10±1( میلی متر تولید می کند.

فرش پلی استر 700 شانه

فرش ماشینی 700 شانه تراکم 3100 با الیاف خاب پلی استر و با طول خاب 6 میلی متر یکی دیگر از انواع جدیدترین فرش هفتصد شانه می باشد که در نقشه های مختلف از جمله شکارگاه در مجموعه تولیدی فرش کاشان بافت می شود.

خاصیت فرش های پلی استر (polyester carpets) براقیت آن ها می باشد که سایه و روشن در خاب فرش ایجاد می کند و بیشتر مورد پسند کشورهای عربی منطقه و اروپایی ها می باشد.

پر فروش ترین مدل های فرش هفتصد شانه

به طور کلی فرش 700 شانه یکی از پر فروش ترین تولیدات کارخانه فرش در بین انواع دیگر می باشد اما فرش هفتصد شانه جدید امروزی در کدام مدل ها محبوب تر می باشند؟

نمودار زیر مدل های محبوب فرش هفتصد شانه کاشان را که خریداران در 3 سال گذشته از آن ها استقبال کرده اند را بیان می کند.

جدیدترین فرش هفتصد شانه

آن چیزی که از نمودار فوق می توان برداشت کرد روند رو به رشد و استقبال خریداران از جدیدترین فرش هفتصد شانه کاشان یعنی فرش های مدرن و وینتیج می باشد که احتمال ربودن گوی سبقت از فرش ماشینی 700 شانه تراکم 2550 را در سال های آتی قوی تر می کند.

طرح های فرش هفتصد شانه کاشان

پر فروش ترین انواع مختلف فرش 700 شانه را در نمودار بالا مشاهده فرمودید اما این که کدام طرح و نقشه های فرش ماشینی هفتصد شانه در کارخانه فرش کاشان تولید می شوند و بیشتر مورد توجه خریداران می باشند کدامند؟

در نمودار دیگری به معرفی 10 طرح پرفروش فرش کاشان 700 شانه شانه در 3 سال اخیر پرداخته ایم.

فرش 700 شانه کاشان

نمودار فوق به وضوح بیان می کند فرش های بدون ترنج از جمله فرش طرح هالیدی و انواع فرش افشان توانسته اند سهم بیشتری در بین خرید انواع سلایق مختلف داشته باشند.

فروشگاه آنلاین فرش هفتصد شانه

مجموعه پرسان پارس یکی از بزرگ ترین فروشگاه های آنلاین عرضه فرش ماشینی می باشد که انواع محصولات کارخانه فرش ماشینی را با قیمت درب کارخانه به مشتریان در سراسر کشور ارائه می دهد.

انواع فرش هفتصد شانه جدید و کلاسیک به همراه ریز بافت ترین تولیدات فرش ماشینی جهان که به صورت فرش دستباف گونه می باشند از دیگر تولیدات کارخانه می باشد که امکان خرید اینترنتی فرش های مختلف در این فروشگاه فراهم می باشد.

فروشگاه فرش 700 شانه

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر