09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 28 خرداد 1398 در ساعت 11 : 21 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تابلو فرش ماشینی با طرح زیبای منظره پاییزی، تابلو فرش کلبه و منظره روستایی با بافت زیبا و رنگبندی مناسب در کاشان تولید می شود و به صورت عمده و تک در سراسر کشور پخش می شود.

سال ها است که تابلو فرش ماشینی با بافت زیبا و رنگبندی مناسبی که دارد توانسته است بازار فروش خوبی را هم در داخل و هم در خارج از کشور به دست آورد. تابلو فرش ماشینی بر اساس نوع طرح و نقشه ای که دارد به مدل های مختلف تابلو فرش آیات قرآنی، تابلو فرش منظره، تابلو فرش اروپایی و تابلو فرش ماشینی سبد گل تقسیم می شود. تابلو فرش منظره خود شامل انواع طرح تابلو فرش پاییزی، تابلو فرش منظره کلبه، منظره روستایی و تصاویر تابلو فرش زمستان و... می شود. تابلو فرش منظره به صورت کلی با کیفیت بالا باید بافت شود و اغلب با دستگاه بافندگی فرش 1000 شانه، فرش 1200 شانه و همچنین تابلو فرش 1500 شانه که ریزبافت تر هستند بافت می شود تا جلوه و زیبایی بیشتری داشته باشند.

تابلو فرش منظره 1500 شانه

تصاویر تابلو فرش منظره عمدتا دارای رنگبندی زیبا و تنوع رنگ بالا هستند و لذا بافت تابلو فرش ماشینی که تعداد رنگ محدود دارد می بایست بسیار ریزبافت و ظریف باشد تا رخ تابلو فرش ماشینی بیشتر شود. تابلو فرش منظره 1500 شانه هم به همین دلیل مورد استقبال قرار گرفته است، چراکه رخ تابلو فرش ماشینی در این کیفیت بسیار زیبا و چشم نواز می باشد. بافت انواع تابلو فرش منظره پاییزی و کلبه در این کیفیت و همچنین روی فرش 1200 شانه بسیار زیبا می شود و لذا فروش بهتری هم دارد. به همین دلیل اکثر کسانی که در حوزه فروش تابلو فرش ماشینی فعالیت دارند در این زمینه حساسیت زیادی دارند و ترجیح می دهند بهترین و با کیفیت ترین نوع تابلو فرش منظره را برای فروش تهیه کنند.

تابلو فرش منظره کلبه

تابلو فرش منظره روستایی زیبا

تصاویر کلبه و تابلو فرش منظره روستایی بسیار محبوب هستند و استقبال زیادی از این طرح ها در بازار می شود. همچنین طرح معروف کوچ عشایر از جمله طرح های معروف و پرطرفدار تابلو فرش ماشینی است که در سایز های مختلف 70 در 100 و 50 در 70 تولید می شود. اکثر طرح های طبیعت به صورت 50 در 100 و به شکل عرضی بافت می شوند و جلوه و نمای مناسبی هم در فضاهای مختلف و دکوراسیون منزل دارند. نمونه های زیادی از تابلو فرش ماشینی منظره روستایی، تصویر تابلو فرش منظره کلبه و پاییزی را در گالری سایت و همچنین در کانال فرش پرسان پارس می توانید مشاهده نمایید و به صورت عمده یا تک سفارش خود را از طریق شماره های سایت ثبت نمایید.

تابلو فرش منظره روستایی

قیمت تابلو فرش ماشینی منظره

قیمت تابلو فرش ماشینی برای خرید اکثر خریداران مناسب است و به راحتی می توان با صرف هزینه کم یک تابلو فرش زیبا در ابعاد بزرگ تهیه نمود. تابلو فرش ماشینی منظره در دو سایز 50 در 70 و 50 در 100 بیشترین فروش را دارد، اما برخی طرح های معروف تابلو فرش اروپایی و تابلو فرش منظره کلبه هستند که در سایز 70*100 بسیار زیبا و شکیل می شوند و فروش خوبی دارند. برای مشاهده طرح های تابلو فرش منظره اروپایی، پاییزی و کلبه و همچنین اطلاع از قیمت هر کدام یک از این محصولات می توانید از طریق شبکه های اجتماعی با مشوارین ارتباط گرفته و آدرس کانال محصولات مجموعه پرسان پارس را هم دریافت کنید و محصولات جدید و به روز ما را دنبال نمایید.

تابلو فرش منظره زیبا

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 6 کاربر