09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 26 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش گرد ماشینی کاشان با رنگبندی خاص و سفارشی و طرح های جدید در ابعاد مورد نیاز مشتریان بافت شده و به شکل آنلاین در این مجموعه ارائه می شود.

فرش گرد و بیضی و سایر فرش های با اشکال هندسی خاص که جزء محصولات سفارشی هستند، در بازار موجود نبوده و امکان خریدشان تنها به صورت آنلاین وجود دارد. شرکت های تولید کننده فرش به علت محدودیت سفارشات فرش گرد، معمولا بافت چنین فرش هایی را در بین تولیدات اصلی خود ندارند و ترجیح می دهند فرش های موجود در ابعاد استاندارد را بافت کنند. این موضوع باعث شده که فرش گرد و بیضی و چند ضلعی در بازار کمیاب باشند و تنها در ابعاد مخصوص پادری بتوان این محصولات را تهیه کرد. اما آنچه در حال حاضر در خرید و فروش فرش ها شاهد هستیم، تغییر سلیقه مشتریان و تمایل به خرید فرش های خاص می باشد؛ بنابراین لازم است محصولات خاص از نظر شکل هندسی، طرح و رنگبندی هم تولید شود تا نیاز تمامی مشتریان به صورت کامل مرتفع شده و تمایل به خرید فرش های ترک و خارجی کاهش یابد. چرا که ایران در زمینه تولید فرش ماشینی و دستباف در جهان سرآمد است و اینکه مشتری تنها به علت نیافتن طرح و شکل مورد نظر از فرش دلخواهش ناچار به خرید فرش های وارداتی شود برای صنعت فرش کشور نتیجه خوبی ندارد.

در مجموعه پرسان پارس هم به موضوع تولید فرش های سفارشی گرد و بیضی با طرح، ابعاد و شکل هندسی خاص توجه ویژه ای شده و تقریبا نیاز تمامی مشتریان در این مجموعه به فرش به بهترین شکل ممکن رسیدگی می گردد.

 

فرش گرد

نمونه های متعددی از سفارشات دریافتی فرش های گرد و بیضی را در گالری فرش گرد و بیضی همین سایت می توانید ببینید که از سراسر کشور مشتریان ارائه داده اند و در ابعاد و طرح دلخواهشان در این مجموعه بافته شده است. توجه داشته باشید در برخی طرح ها تنها محدودیت موجود این است که فرش باید به صورت جفت بافت شود و برخی دیگر اما امکان سفارش تک هم وجود دارد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر