09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 16 : 26 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش سجاده ای طرح محراب برای مصرف حسینیه و مساجد خرید می شود و به شکل عمده در گالری پرسان پارس عرضه آن انجام می شود.

در فرهنگ اسلامی مسجد و حسینه جایی برای عبادت، نماز و دعا خوانی محسوب می شود و استفاده از فرش مناسب برای مفروش نمودن آن همواره از اهمیت زیادی برخوردار بوده است. در چند دهه گذشته که رسیدگی به مساجد زیاد نبود معمولا خود مردم با نذری و هدیه دادن فرش به مساجد، مسجد محله شان را فرش می کردند، یا افراد خیر مفروش نمودن کامل یک مسجد را به عهده می گرفتند. این امر باعث شده بود که مساجد با فرشهای رنگارنگ آن هم در سایز های مختلف مفروش شود که این موضوع نوعی شلختگی و بی نظمی در فضا ایجاد می نمود و ظاهر ناخوشایندی در مسجد ایجاد می شود.

با گسترش کارخانجات فرش ماشینی در ایران و آغاز تولید فرش سجاده ای در مساجد کم کم بسیاری از هیئت امنای مساجد تصمیم گرفتند که از فرش سجاده ای که فضای منظم و زیبایی به مسجد می دهد برای مفروش نمودن استفاده کنند و خرید فرش سجاده ای توسط هیئت امنا، خود مردم و خیرین به مرور آغاز شد. در حال حاضر بسیاری از مساجد شهر های کوچک و بزرگ کشور با استفاده از فرش سجاده ای فضای زیبایی را ایجاد نموده اند. فرش سجاده ای سبز بیشترین سهم را در بین خرید این مدل فرش ها داشته است، چراکه رنگ سبز نشانی از تقدس و معنویت در فرهنگ اسلامی دارد.

فرش سجاده ای

سجاده بافی در کاشان نسبت به شهرهای دیگر کشور رواج بیشتری دارد، چراکه این منطقه بیشترین میزان کارخانه های فرش ماشینی را دارد.این موضوع باعث شده که فرش سجاده ای با تنوع بیشتری در طرح و نقشه، رنگبندی و کیفیت تولید شود. متنوع بودن کیفیت فرش محرابی این امکان را به خریداران می دهد که با توجه به مبلغی که برای خرید فرش سجاده ای در اختیار دارند، یکی از انواع محصولات معرفی شده توسط کارشناسان را انتخاب نمایند. سجاده فرش در متراژ بالای 400 متر با نصب رایگان به مشتریان ارائه می شود. 

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر