09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تولید پشتی فرش ماشینی درجه یک کاشان با فوم فشرده، پرز و رویه فرش 1000 شانه و 1200 شانه مرغوب در این مجموعه انجام می شود.

افزایش تنوع در تولید فرش ماشینی در سال های اخیر باعث شده تولیدات پشتی فرش هم با تنوع بیشتری انجام شود. همانطور که به یاد دارید در گذشته پشتی فرش ها تنها در دوسه طرح ساده آن هم با زمینه رنگ قرمز یا سرمه ای بافت می شدند و برای مصارف مختلف استفاده می شدند. اما امروزه مشتریان می خواند پشتی که خریده اند طرحی مشابه با طرح فرششان داشته باشد تا ست خوبی ایجاد شود. فروش پشتی در غرب کشور و شمال غرب کشور بیشتر بوده و تلاش شده در این مجموعه تولیدات سفارشی متناسب با سلیقه و فرهنگ این مردم تولید شود. طرح های زیبایی از رویه پشتی 700 شانه، 1000 شانه و پشتی 1200 شانه تولید شده که همگی اماده پر شدن طبق سفارشات مشتریان هستند. روش پر کردن پشتی هم با توجه به اینکه مشتری در چه قیمتی بخواهد پشتی را خرید کند متنوع است. سه نوع مواد اولیه برای پر کردن پشتی وجود دارد؛ فوم فشرده، فوم معمولی و پرز در گذشته از کارتن هم برای پر کردن پشتی فرش استفاده می شد که به علت دوام کم و شکستگی سریع دیگر از آن استفاده نمی شود.

علاوه بر مشتریان مصرف کننده پشتی در منازل، رستوران ها و سفره خانه های زیادی هم هستند که برای استفاده در آلاچیق به پشتی فرش نیاز دارند، این عزیزان می توانند از پشتی های ارزان تر 440 شانه و 500 شانه خرید کنند که قیمت تمام شده کمتری دارند. در مساجد و حسینه ها هم پشتی مصرف زیادی دارد که در این اماکن هم با توجه به بودجه در نظر گرفته شده برای خرید پشتی می توان انواع مختلفی از پشتی را تهیه نمود. پشتی طرح سجاده یا طرح محرابی هم در این مجموعه تولید می شود که مناسب مساجد و حسینه ها می باشد. به طور کلی پشتی فرش برای هر نوع مصرفی در این گالری طبق سفارشات مشتریان عزیز تولید می شود.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر