09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پشتی فرش ماشینی درجه یک که با رویه پشتی فرش 1000 شانه و 1200 شانه تهیه شده اند و برای استفاده در منزل مناسب هستند را در این سایت ارائه کرده ایم.

پشتی فرش یکی از ملزومات اصلی خانه مردم ایران است که هر کسی در کنار فرش منزلش چند جفت پشتی متناسب با طرح فرش خود تهیه می کند. پشتی فرش ماشینی مراحل تولید مشخصی دارد که توسط کارگاه های تولید پشتی انجام می شود. کارخانه های فرش ماشینی عمدتا با هر طرح و نقشه از فرشی که تولید می کنند، رویه پشتی فرش ست شده با آن را نیز بافت نموده و این رویه پشتی ها را در اختیار کارگاه های تولید پشتی قرار می دهند تا پشتی فرش کامل هم با این رویه ها تولید شود.

در کارگاه تولید پشتی ایتدا رویه پشتی و مواد اولیه مورد نیاز برای پرنمودن پشتی تهیه می شود. در گذشته پشتی فرش ها با کارتن یا گچ و شن ریز پر می شد که این موضوع عمر استفاده از پشتی را کوتاه می کرد و پس از مدت کوتاهی پشتی تو خالی و شکسته می شد. اما امروزه تولید پشتی کاملا تغییر کرده است و ابتدا فوم یا یونولید و پرز لازم برای پر نمودن پشتی به صورت قالب آماده تهیه می شود. جنس فوم فشرده به گونه ای است که شکستگی و فرورفتگی در حین استفاده از پشتی دیواری در آن ایجاد نمی شود و لذا دوام و ماندگاری آن بیشتر خواهد بود. طرح و نقشه پشتی ها نیز با توجه به افزایش تعداد نقشه تولیدی فرش ماشینی افزایش داشته است و به همین دلیل شما می توانید انواع مختلفی از پشتی فرش جدید و زیبا را هنگام خرید مشاهده کنید. در این گالری هم بهترین مدل پشتی فرش دیواری کاشان را که با رویه پشتی 1200 شانه و هزار شانه مرغوب تهیه شده و داخلشان هم مواد مرغوب برای پر کردن استفاده شده است و دوختشان هم کاملا حرفه ای و با مهارت انجام شده است را می توانید تهیه نمایید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر