09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 6 بهمن 1398 در ساعت 17 : 44 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

قیمت تبدیل عکس به تابلو فرش سفارشی چهره – بافت تابلو فرش عکس شخصی بر روی فرش ماشینی - کانال تلگرام هدیه تولد – سفارش تابلو فرش چهره چاپی.

انتخاب و خرید هدیه و کادوی تولد برای افراد خانواده و عزیزانی که دوستشان دارید یک چالش گاها پر دردسر، زمان بر و در برخی موارد هزینه بر می باشد. اما چطور می توانیم در کمترین زمان، با حداق هزینه، یهترین هدیه را در مراسمات تولد، ولنتاین، روز مرد، روز زن، روز مادر، روز پدر خریداری کنیم؟

یکی از کادوهای پر طرفدار در بین جوانان بافت عکس بر روی تابلو فرش ماشینی می باشد که به عنوان یک هدیه ماندگار و خاص می تواند باعث خوشحالی طرف مقابلتان شود. ما در مجموعه فرش پرسان پارس برای راحتی شما عزیزان جهت دسترسی به کانال هدیه تولد، کانال تلگرام تبدیل عکس به تابلو فرش و همچنین صفحه اینستاگرام را در اختیارتان قرار داده ایم تا بتوانید نمونه های سفارش داده شده را مشاهده نموده و پس از بررسی قیمت تابلو فرش سفارشی و ابعاد مورد نیاز، سفارشتان را ثبت نمایید.

تابلو فرش چهره چیست؟

سوالی که قبل از خرید برایتان پیش می آید این است که اصلا تابلو فرش عکس چهره چیست؟ انواع آن کدامند؟ ابعاد و قیمت تابلو فرش چهره در تهران، کرج، شیراز، مشهد، کرمانشاه، اهواز، کاشان، اصفهان و دیگر شهرها چگونه می باشد. اگر به دنبال پاسخ این سوالات می باشید پس با ما در ادامه همراه باشید.

بافت عکس بر روی تابلو فرش ماشینی به دو روش بافتی و چاپی انجام می شود که به طور مختصر اشاره ای به این روش ها خواهیم کرد.

  • تابلو فرش چاپی: در این شیوه ابتدا فرش خام سفید سابلیمیشن با دستگاه HCI-X2 و به صورت 1200 شانه بافت می شود و در ادامه به ابعاد کوچک تر برش داده می شود. در مرحله آخر چاپ عکس بر روی تابلو فرش با دستگاه سابلیمینش یا فلت بد انجام می شود که نمونه های انجام شده آن در کانال هدیه تولد به نشانی parsanpars_printedcarpet در تلگرام قابل مشاهده می باشد.
  • تابلو فرش ماشینی بافت: بافت عکس بر روی تابلو فرش ماشینی 1000 شانه 10 رنگ و با دستگاه بافندگی HCP انجام می شود. در این متد ابتدا عکس مورد نظر شما توسط نرم افزار با توجه به پالت رنگی طراحی می شود و سپس  در اندازه های گوناگون بافت می شود.

بافت عکس روی تابلو فرش

مراحل سفارش تبدیل عکس به تابلو فرش

برای این که بتوانید عکس خود را به یک تابلو فرش سفارشی زیبا تبدیل کنید بهتر است یک تصویر با کیفیت را انتخاب نموده و به صورت فایل از طریق تلگرام و یا واتساپ به شماره های 09124602254 و یا 09131629159 ارسال نمایید. در مراحل بعد ابعاد و نوع تابلو فرش را باید انتخاب نمایید.

با پرداخت مبلغ بیعانه ای ناچیز در هر نقطه از کشور که باشید سفارشتان را ثبت نموده و محصول را درب منزل و همراه با ارسال رایگان تحویل خواهید گرفت.

کانال هدیه و کادو در تلگرام و اینستاگرام

برای مشاهده نمونه های بافت عکس بر روی تابلو فرش و ثبت سفارش به کدام کانال هدیه تولد مراجعه کنم؟ کارخانه تابلو فرش ماشینی پرسان پارس با سال ها تجربه در زمینه تبدیل عکس به تابلو فرش تصویر شخصی، عکس مورد نظر شما را در ابعاد دلخواهتان در بالاترین کیفیت و قابلیت شست و شو به تابلو فرش نفیس و زیبا تبدیل می کند و به آدرس شما در هر نقطه کشور که باشید ارسال می کند.

آدرس کانال تلگرام تبدیل عکس به تابلو فرش را می توانید با درج عبارت parsanpars_printedcarpet در تلگرام پیدا کنید و یا جهت دسترسی به صفحه اینستاگرام ما به پیج parsan_pars مراجعه نمایید تا علاوه بر مشاهده کیفیت نمونه های انجام شده که با رضایت مشتریان درج شده اند به راحتی بتوانید ثبت سفارش خود را انجام دهید.

تبدیل عکس به تابلو فرش

قیمت تابلو فرش تصویری

تابلو فرش تصویری همان چاپ یا بافت عکس بر روی تابلو فرش می باشد که در شهر کاشان و با ماشین آلات روز و مدرن انجام می شود.

قیمت تابلو فرش چهره ماشینی بسیار ارزان تر از تابلو فرش دستباف می باشد و زمان بسیار کمتری نیز جهت آماده شدن نیاز است که این ویژگی ها سبب استقبال خریداران این محصول شده است.

اما این که از بین بافت یا چاپ عکس بر روی فرش کدام را از طریق کانال هدیه تولد انتخاب کنید در قیمت نهایی تاثیر گذار می باشد. پس ابتدا در مورد تفاوت تابلو فرش چاپی و بافتی باید بگوییم که نوع چاپی بسیار از رنگ و رخ بهتری برخوردار می باشد ولی در نوع بافت ماشینی به دلیل محدودیت به کارگیری نخ، میزان رنگ تابلو فرش کمی متفاوت با عکس ارسالی می باشد.

اما اگر ضخامت تابلو فرش سفارشی برایتان مهم است به دلیل این که مدل بافتی بر روی فرش 1000 شانه تولید می شود طول خاب بیشتری از چاپی خواهد داشت.

برای مشاهده لیست قیمت تابلو فرش چهره می توانید مقاله زیر را

مشاهده و مطالعه نمایید: قیمت تابلو فرش سفارشی چهره


کانال تابلو فرش چهره

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر