09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 4 تير 1398 در ساعت 11 : 32 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

قیمت خرید انواع تابلو فرش 1200 شانه ماشینی اعم از طرح منظره، آیه و طرح اروپایی را می توانید به صورت عمده و تک در این گالری استعلام بگیرید.

تابلو فرش ماشینی یکی از محصولات ناب و زیبای ایرانی است که اگر با کیفیت بالا و رنگبندی زیبا بافته شود می تواند ظاهر دستباف گونه و شکیلی داشته باشد. استفاده از تابلو فرش در اکثر خانه های ایرانی رواج دارد و افرادی که تمکن مالی کافی دارند معمولا از تابلو فرش دستباف برای تزیین منزل خود استفاده می کنند، اما افرادی که می خواهند با هزینه کم یک دکور شیک و ایرانی برای منزل خود داشته باشند، عمدتا از تابلو فرش ماشینی مخصوص تابلو فرش 1200 شانه که ریزبافت و دستباف گونه است برای این منظور استفاده می کنند. تابلو فرش ماشینی هرچه ریزبافت تر باشد، رخ بهتر و ظاهر زیباتری دارد و به همین دلیل تابلو فرش هایی که شانه و تراکم بالا دارند فروش بهتری هم در بازار به خود اختصاص داده اند. ریزبافتی تابلو فرش در طرح های منظره و تابلو فرش اروپایی اهمیت بیشتری هم پیدا می کنند و تابلو فرش 1200 شانه طرح منظره یا فرانسوی بسیار پرفروش هستند.

انواع طرح تابلو فرش 1200 شانه

تابلو فرش 1200 شانه ظرافت لازم برای بافت هر نوع طرح از طرح منظره و آیه گرفته تا تابلو فرش عکس چهره و تابلو فرش اروپایی را دارد. بنابراین اگر یک تابلو فرش خوب و با کیفیت بخواهید انتخاب تابلو فرش 1200 شانه می تواند بهترین گزینه باشد. البته در بافت تابلو فرش چهره تعداد رنگ و نوع رنگبندی فرش اهمیت بیشتری دارد و لذا خود شرکت با توجه به عکس شما بهترین بافت را برای تبدیل عکس به تابلو فرش انتخاب می کند. اما در مواردی که تابلو فرش های آیه و منظره باشد، قطعا بافت روی تابلو فرش 1200 شانه می تواند بهترین جلوه را به تابلو فرش ببخشد. تابلو فرش وان یکاد 1200 شانه از جمله نمونه های پرفروش آیات قرآنی است که همین ریز بافتی و رخ زیبای آن موجب محبوبیتش شده است. تعداد طرح هایی که به صورت تابلو فرش 1200 شانه بافته می شود بسیار متنوع و زیاد است. نمونه های این تابلو فرش های جدید و زیبا را در شبکه های اجتماعی ما و همچنین در گالری همین سایت می توانید ببینید.

تابلو فرش 1200 شانه

قیمت تابلو فرش ماشینی 1200 شانه

همانطور که مشخص است با افزایش شانه و تراکم در فرش و تابلو فرش کیفیت و جلوه آن بهتر شده و قیمت آن هم بیشتر می شود. در بین انواع تابلو فرش آیه و منظره از 700 شانه و 1000 شانه رفته تا تابلو فرش 1200 شانه و 1500 شانه، هرچه شانه و تراکم بالا تر رفته قیمت تابلو فرش هم بیشتر شده است. لذا در شهرستان های کوچک که مردم جنس ارزان تر را انتخاب می کنند، معمولا تابلو فرش 700 شانه و 1000 شانه مورد توجه بیشتر مردم است و بر عکس در شهرهای بزرگ و نمایشگاه های برجسته شهر ها که جنس لوکس  در نمایشگاه های خود عرضه می کنند، تابلو فرش 1500 شانه و تابلو فرش 1200 شانه با استقبال بیشتری رو به رو شده است. قیمت تابلو فرش 1200 شانه هم کمی بالا است در خرید اینترنتی معمولا تا حد زیادی برای مشتریان کم می شود و افرادی که می خواهدن با قیمت کمتر یک تابلو فرش خوب و زیبا تهیه کنند از این طریق محصول مورد نظرشان را خریداری می کنند. تابلو فرش وان یکاد، تابلو فرش منظره و طرح فرانسوی و حتی تابلو فرش عکس شخصی در این سایت با کمترین قیمت ها به مشتریان عزیز عرضه می گردد.

تابلو فرش 1200 شانه منظره

تابلو فرش 1200 شانه منظره

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر