09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 4 آذر 1398 در ساعت 13 : 1 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تابلو فرش چهره سفارشی در کارخانه فرش کاشان با قیمت ارزان و کیفیت درجه یک همراه با ارسال رایگان به صورت اینترنتی به فروش می رسد.

تابلو فرش سفارشی به صورت بافت فرش از روی عکس شخصی می باشد که می تواند به صورت تابلوفرش دستباف چهره و یا بافت تابلو فرش چهره ماشینی باشد. امروزه در حوزه بافت تابلو فرش عکس چهره تکنولوژی چاپ دیجیتال نیز به کمک صنعت نساجی آمده و شاهد تولیدات بسیار با کیفیت و بی نظیری از تابلو فرش عکس شخصی می باشیم.

فروش تابلو فرش سفارشی به عنوان یک هدیه لوکس و خاص جهت مناسب هایی همچون تولد، سالگرد ازدواج، روز زن، روز مرد و دیگر مراسم ها می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

فروش تابلو فرش چهره دستباف

فروش تابلو فرش چهره شخصی دستباف در این مجموعه با سابقه ای چندین ساله در حال انجام می باشد.

برای تولید تابلو فرش عکس چهره دستباف طراحان خبره در این شرکت  عکس ارسالی شما عزیزان را به وسیله نرم افزار طراحی فرش و پیکسل به پیکسل طراحی می کنند و بعد از آن توسط بافنده های مجرب شرکت بافت تابلوفرش دستباف شروع خواهد شد و بسته به ابعاد آن زمانی یک ماهه تا 4 ماه جهت آماده شدنش سپری خواهد شد.

فروش تابلو فرش چهره

خرید تابلو فرش ماشینی سفارشی

همانطور که در بالا اشاره کردیم خرید تابلو فرش چهره سفارشی ماشینی به دو شکل چاپی و بافتی امکان پذیر می باشد که این 2 روش، تفاوت هایی با همدیگر خواهند داشت.

  • تابلو فرش چهره بافت

پروسه بافت تابلو فرش چهره ماشینی غالبا بر روی فرش 1000 شانه 10 رنگ انجام می شود چرا که هم طول خاب خوبی خواهد داشت و هم تعداد رنگ های به کار رفته در آن بیشتر می باشد. در این روش نیز طراحی های مورد نظر بر روی عکس ارسال شده از سوی شما انجام خواهد شد و زمانی تقریبا 4 تا 7 روز را جهت آماده شدن در این شیوه باید در نظر گرفت.

  • تابلو فرش چاپی چهره

فروش تابلو فرش چهره چاپی در بالاترین میزان تراکم و کیفیت در فروشگاه اینترنتی تابلو فرش پرسان پارس کاشان صورت می گیرد.

در این روش ما توسط دستگاه بافندگی فرش 1200 شانه تراکم 3600، فرش سفید خام را بافت می کنیم و سپس به ابعاد مختلف برش داده شده و دور دوزی های لازم بر روی آن انجام خواهد شد و پس از آن با توجه روش چاپ عکس بر روی فرش که سابلیمیشن (Sublimation)، فلت بد (Flat Bed) و یا کلاریس باشد ادامه فرایند انجام خواهد شد.

برای تولید تابلو فرش چهره سابلیمیشن در ابتدا عکس شما بر روی برگه های مخصوص توسط پرینتر چاپ خواهد شد و سپس با پرس حرارتی انتقال عکس به فرش صورت می گیرد. کیفیت رنگ بسیار خوب، وضوح بالا، شفافیت تصویر، قابلیت شست و شو و زمان بسیار کم جهت سفارشات فوری از مزایای این روش فروش تابلو فرش سفارشی می باشد.

اما در دیگر روش که به چاپ کلاریس معروف می باشد عکس به حافظه دستگاه منتقل می شود و به صورت پاشش و نقطه ای بر روی رول فرش خام سفید چاپ انجام می شود و دیگر نیازی به پرینتر وجود ندارد.

خرید تابلو فرش سفارشی

قیمت تابلو فرش عکس چهره

فروش تابلو فرش چهره و عکس شخصی به یکی از 4 روش عنوان شده انجام می شود که قیمت های مختلفی به این محصولات تزئینی داده است.

کیفیت بافت و نخ به کار رفته، میزان تراکم فرش خام سفید، دستگاه چاپ و بافت همگی می توانند قیمت تابلو فرش سفارشی چهره را بالا و پایین کنند.

برای اطلاع از قیمت تابلو فرش سفارشی این

مطلب را بخوانید: قیمت تابلو فرش سفارشی چهره

 

انتخاب تابلو فرش هدیه چهره

برای خرید تابلو فرش هدیه کدام مدل را انتخاب کنیم؟ فروش تابلو فرش چهره به صورت اینترنتی در این مجموعه امکان پذیر بوده تا فرصتی برابر را به هموطنان ساکن در شهرهای مختلف کشور فراهم سازد بتوانند از تابلو فرش چهره شخصی به عنوان یک هدیه مناسب و درخور عزیزانشان استفاده کنند.

هدیه روز معلم، کادو عروس و داماد، روز مادر، روز پدر، تقدیر از دانش آموزان و دانشجویان ممتاز، تشویق و تمجید از ورزشکاران، مدال آوران و کارمندان شرکت ها و ادارات و هدیه به مشتریان وفادار بانک ها و موسسات دولتی و خصوصی به وسیله تابلو فرش سفارشی چهره امکان پذیر می باشد که در تیراژ بالا کارخانه تابلو فرش کاشان تخفیف ویژه ای را برای خریداران این محصول در نظر گرفته است.

تابلو فرش سفارشی چهره

شیوه خرید اینترنتی تابلو فرش سفارشی

در شیوه اینترنتی فروش تابلو فرش چهره به خریداران این امکان را می دهد بدون نیاز به مراجعه حضوری و به راحتی از منزل و یا محل کار خود سفارش خود را ثبت کنند.

به منظور خرید اینترنتی تابلو فرش چهره شخصی ابتدا عکس مورد نظرتان را از طریق ایمیل، تلگرام و یا واتس اپ به وسیله شماره های اعلام شده ارسال نمایید تا در صورت لزوم ویرایش های لازم بر روی آن انجام شود و پس از طراحی شدن به یک تابلو فرش زیبا تبدیل شود.

با پرداخت بیعانه ای ناچیز می توانید تابلو فرش چهره سفارشی را درب منزل خود تحویل گرفته و یا به آدرس عزیزانتان به صورت مستقیم ارسال نمایید تا باعث شگفت زده شدن عزیزانتان شوید و تسویه وجه آن را پس از دریافت کالا پرداخت کنید.

فروش تابلو فرش سفارشی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر