09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 10 تير 1399 در ساعت 18 : 36 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

سفارش تبدیل عکس به تابلو فرش چهره – خرید تابلو فرش چاپی سفارشی – قیمت تابلو فرش عکس شخصی – بافت فرش سفارشی از روی عکس.

برای کادوی تولد چه چیزی بخرم؟ به عزیزانمان چه هدیه ای بدهیم تا باعث شگفت زده شدنشان بشویم؟ در فرهنگ ایرانیان خونگرمی و دید و بازدید جایگاه ویژه ای دارد و دادن کادو و هدیه به عزیزان بسیار مرسوم است. روز عشق، تولدها، روز زن، روز مرد و دیگر مناسبت ها بهانه خوبی برای ثبت لحظات خوش در بین جمع عزیزان خانواده و دوستان می باشد که سفارش بافت تابلو فرش عکس آن ها علاوه بر سورپرایز شدنشان یک هدیه ای خاص و ماندگار برای آن ها می باشد.

سفارش تابلو فرش عکس چهره عزیزان شما با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در کارخانه تابلو فرش ماشینی کاشان در کوتاه ترین زمان انجام شده و پس از بسته بندی به صورت رایگان به آدرس شما ارسال می شود.

سفارش تابلو فرش چهره ماشینی

برای ثبت سفارش و خرید تبدیل عکس به تابلو فرش به منظور بافت و یا چاپ عکس چهره باید چه کار کنیم؟

نزدیک شدن به مناسبت هایی همچون روز مادر، روز پدر و تولد عزیزان نزدیکانتان، شما را به فکر خرید یک هدیه مناسب و با شکوه می اندازد. شرکت فرش ماشینی پرسان پارس با سال ها تجربه در خصوص بافت تابلو فرش عکس چهره و همین طور چاپ عکس بر روی فرش ماشینی، افتخار می کند محصولات با کیفیت خود را با قیمت ارزان به منازل شما ارسال می کند و باعث ثبت لحظات خوش در جمع خانوادگی شما می شود.

خرید تابلو فرش عکس چهره با کیفیت که به صورت سفارشی و کاملا اختصاصی انواع تابلو فرش چهره را تولید می کند از اهمیت خاصی برخوردار است. ما در این مجموعه انواع سفارش شما را در کوتاه ترین زمان آماده می کنیم. مراحل ثبت سفارش بافت تابلو فرش عکس سفارشی به صورت زیر می باشد:

  • ارسال عکس مورد نظرتان به شماره های 09124602254 و 09131629159 در تلگرام یا واتساپ
  • بررسی کیفیت و ابعاد عکس از سوی کارشناسان مجموعه و اصلاحات لازم در صورت لزوم
  • انتخاب ابعاد و نوع سفارش که به صورت بافت و یا چاپ باشد از سوی شما
  • ثبت سفارش تابلو فرش عکس چهره و قرارگیری در نوبت آماده سازی
  • بسته بندی و ارسال تابلو فرش عکس شخصی به آدرس پستی ارائه شده از سوی شما

تابلو فرش عکس چهره

تابلو فرش چهره، هدیه ای خاص

بافت تابلو فرش عکس چهره که می تواند به هدیه ای خاص برای عزیزان شما تبدیل شود در مجموعه پرسان پارس در ابعاد مختلف قابلیت ثبت سفارش دارد. تابلو فرش سفارشی، تبدیل عکس به تابلو فرش، بافت فرش از روی عکس، تابلو فرش شخصی همگی از دیگر اصطلاحاتی هستند که در این حوزه استفاده می شوند.

تابلو فرش ماشینی سفارشی به دو صورت بافت و تابلو فرش چاپی می باشند که بسته به سلیقه، کاربرد و میزان سفارش می توانید یکی از این دو نوع را انتخاب بفرمایید.

تابلو فرش چاپی

پیشنهاد ما برای مصرف کنندگان خانگی و تک که می خواهند یک تابلو فرش خاص و زیبا را به عنوان هدیه استفاده کنند سفارش تابلو فرش چاپی می باشد چرا که علاوه بر این که قیمت تابلو فرش سفارشی چاپی ارزان تر می باشد کیفیت رنگ آن بسیار بالا بوده و شباهت زیادی به تصویر ارسالی شما خواهد داشت. از دیگر مزایای خرید تابلو فرش عکس چهره چاپی امکان سفارش آن در اندازه های کوچک از جمله 50×35 می باشد که هزینه بسیار کمی را برای شما در بر خواهد داشت.

بافت فرش از روی عکس

روش دیگر جهت سفارش تبدیل عکس به تابلو فرش، بافت تابلو فرش عکس می باشد که با دستگاه فرش 1000 شانه تراکم 3000 و با ضخامتی حدودا 8 میلی متری و به شکل 10 رنگ فرایند آن انجام می شود.

این نوع از تابلو فرش سفارشی هدیه کاربرد زیادی در برگزاری سمینارها، تقدیر و تشکرات از کارمندان، مشتریان وفادار و این قبیل مراسمات دارد چرا که هزینه کمتری برای خریداران در پی خواهد داشت. امکان درج نوشته تبلیغاتی، لوگو و برند در تابلو فرش ها جهت تبلیغات از دیگر مزایای تابلو فرش عکس چهره به روش بافتی می باشد.

بافت تابلو فرش از روی عکس

خرید تابلو فرش ماشینی چهره

تبدیل عکس به تابلو فرش ماشینی چهره امروزه در شهرهای مختلف صورت می گیرد اما همواره خرید فرش و تابلو فرش سفارشی از شهر کاشان که به عنوان پایتخت فرش ایران شهره دارد علاوه بر کاهش هزینه های پرداختی، کیفیت درجه یک و ممتاز را برای خریداران به همراه خواهد داشت.

سفارش بافت تابلو فرش عکس در مجموعه پرسان پارس کاشان این تضمین را به شما می دهد کمترین قیمت تابلو فرش شخصی را در بالاترین کیفیت فرش خواهید داشت چرا که تجهیزات پیشرفته چاپ و بافت فرش از روی عکس، مواد اولیه مرغوب و ممتاز و همینطور نیروهای مجرب و متخصص تضمین یک خرید عالی و به یاد ماندنی تابلو فرش عکس چهره را به شما می دهد.

آیا تابلو فرش چهره قابلیت شست وشو دارد؟

سوال های زیادی در خصوص نگه داری و قابلیت شست و شو در سفارشات تبدیل عکس به تابلو فرش از ما پرسیده می شود که آیا می توانیم تابلو فرش ها را پس از چند ماه استفاده بشوییم؟

در روش بافت تابلو فرش عکس، به دلیل نخ اکریلیک هیت ست به کار رفته در فرش 1000 شانه تراکم 3000 ضخامت فرش بالا بوده و محدودیت چندانی در زمینه شست و شو تابلو فرش وجود ندارد که می توانید با مواد شوینده بدون آنزیم در منزل شستن فرش را انجام داده و یا آن را به قالی شویی های معتبر بدهید.

در تابلو فرش چاپی به دلیل فرایند چاپ بر روی فرش ابریشم ماشینی به گمان بسیاری از افراد با شست و شو رنگ ها با هم ترکیب می شوند اما این مجموعه تضمین می کند در صورت شستن فرش با مواد بدون آنزیم به همراه آب سرد هیچ گونه کاهش کیفیت در تابلو فرش عکس چهره حتی پس از سال ها استفاده اتفاق نخواهد افتاد.

خرید تابلو فرش ماشینی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر