09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 14 ارديبهشت 1399 در ساعت 10 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تبدیل عکس چهره به تابلو فرش ماشینی – قیمت تابلو فرش سفارشی چهره در تبریز – بافت عکس بر روی فرش – سفارش تابلو فرش چاپی تبریز.

چاپ عکس بر روی فرش ماشینی سریع ترین و جدیدترین تکنولوژی بافت تابلو فرش شخصی می باشد که این شیوه به دلیل سرعت بالای آماده شدن می تواند به عنوان هدیه ای ارزشمند برای بهترین های شما عزیزان باشد. زنان خوش ذوق و سلیقه ایرانی که به دنبال بهترین کادو برای روز مرد، روز پدر، ولنتاین و تولد عزیزانشان هستند می توانند تابلو فرش چهره تبریز را با کیفیت درجه یک در هر نقطه از کشور که زندگی می کنند سفارش دهند.

هموطنان عزیز آذری زبان که قصد تبدیل عکس به تابلو فرش در تبریز را دارند چگونه می توانند سفارش خود را ثبت کنند؟

مدت زمان آماده شدن تابلو فرش عکس چهره چقدر می باشد؟ اگر به دنبال پاسخ این سوالت هستید با تابلو فرش پرسان پارس در این مقاله همراه باشید.

تابلو فرش چهره دستباف یا ماشینی؟

تابلو فرش عکس شخصی دستباف پیشینه ای طولانی در این مرز و بوم دارد و خلق آثار هنری بسیار زیبا توسط هنرمندان و قالی بافان در گوشه گوشه کشور نام ایران را در بازارهای جهانی پر آوازه کرده است. اما تابلو فرش ماشینی حدود 3 دهه از ورودش به کشور می گذرد که تحولاتی را در حوزه بافت فرش عکس چهره به وجود آورده است.

  • تابلو فرش دستباف چهره: تابلو فرش چهره تبریز که به شکل دستباف توسط بافندگان خبره این شهر به طرز ماهرانه ای بافت می شود در گرد همایی های بزرگ از جمله المپیک و جام جهانی فوتبال نیز مورد استفاده قرار گرفته است. شرکت تابلو فرش پرسان پارس کاشان زیباترین تابلو فرش های چهره دستباف را توسط مجرب ترین بافنده های کشور با چله ابریشم در کوتاه ترین زمان بافت می کند.
  • تابلو فرش ماشینی چهره: با وجود این که چند سالی از پیدایش تولید تابلو فرش ماشینی نمی گذرد اما امروزه تبدیل عکس به تابلو فرش در تبریز، کاشان و مشهد با روش های مختلف در حال انجام می باشد.

دو روش در تولید تابلو فرش سفارشی چهره به روش ماشینی وجود دارد که به توضیح آن ها خواهیم پرداخت.

بافت تابلو فرش از روی عکس

بافت تابلو فرش ماشینی از روی عکس

تابلو فرش چهره تبریز با دستگاه بافت فرش ماشینی 1000 شانه تراکم 3000 ده رنگ انجام می شود که امکان بافت از روی عکس مشتریان در این مجموعه فراهم می باشد.

در این شیوه عکس ارسالی مشتری به وسیله نرم افزار و با توجه به پالت رنگی کارخانه طراحی می شود. رنگ هایی که معمولا در پالت رنگی تبدیل عکس به تابلو فرش در تبریز استفاده می شود سبز، آبی، روناسی، بادامی و زرد می باشند که با ترکیب این رنگ ها طرح نهایی جهت بافته شدن به مشتری ارسال و پس از تایید انجام می شود.

مهم ترین مزیت سفارش تابلو فرش عکس چهره به این روش، الیاف رنگی در تار و پود تابلو فرش ها می باشد که به صورت دستباف گونه و ریز بافت به صورت فرش 1000 شانه تراکم 3000 تولید شده اند.

تابلو فرش چاپی چهره

این روش در بافت تابلو فرش چهره تبریز متفاوت با سایر روش ها می باشد. تابلو فرش چاپی در واقع در ابتدا فرش خام سفید می باشد که با دستگاه پرس حرارتی سابلیمیشن و یا فلت بد چاپ عکس بر روی فرش انجام می شود.

میزان شباهت تبدیل عکس به تابلو فرش در تبریز در این روش بسیار بیشتر از بافت ماشینی آن می باشد چرا که دقیقا عکس ارسالی شما توسط پرینتر بر روی کاغذها مخصوص پرینت گرفته می شود و سپس توسط چاپگر 256 رنگی فرایند تولید تابلو فرش چاپی چهره انجام می شود.

قیمت ارزان تبدیل عکس به تابلو فرش، زمان کم جهت آماده شدن، تثبیت رنگ و عدم ترکیب رنگ ها حتی در شست و شو از بزرگ ترین مزایای سفارش تابلو فرش عکس چهره در این روش می باشد.

تبدیل عکس به تابلو فرش

قیمت تبدیل عکس به تابلو فرش در تبریز

تابلو فرش چهره تبریز در واقع در پایتخت فرش ماشینی کشور یعنی شهر کاشان انجام می شود. کارخانه تبدیل عکس به تابلو فرش کاشان با سال ها تجربه در زمینه تولید با کیفیت ترین تابلو فرش عکس چهره، قیمت این محصول را به صورت حداقلی در شهر های تبریز، شیراز، تهران، مشهد، کرمانشاه، کرج و دیگر شهرها عرضه می دارد.

جهت سفارش تبدیل عکس به تابلو فرش در تبریز کافیست عکس مورد نظرتان را از طریق واتساپ و یا تلگرام بر روی خطوط 09124602254 و 09131629159 ارسال نموده تا کارشناسان ما جهت راهنمایی شما در انتخاب ابعاد تابلو فرش و ویرایش های لازم با شما هماهنگ شوند.

قیمت تابلو فرش چهره در این سایت بسیار مناسب و هزینه ارسال تابلو فرش عکس چهره به تبریز و سایر شهرها به صور کاملا رایگان و تا درب منزل می باشد.

کیفیت تابلو فرش چهره

تابلو فرش سفارشی چهره ماشینی بر روی کیفیت فرش 1000 شانه با تراکم واقعی 3000 می باشند که طول خابی در حدود 1 سانتی متر خواهند داشت و به دلیل تراکم بالا تقریبا تمامی رنگ های عکس با استفاده از شیوه ترکیب نخ ها در بافت دیده خواهد شد.

کیفیت تابلو فرش چاپی چهره نیز همانطور که در این مقاله اشاره شد بسیار بالا بوده که حتی قابلیت شست و شو نیز خواهد داشت. یکی از نکات جالب در خصوص تبدیل عکس به تابلو فرش در تبریز به صورت چاپی، چاپ پشت و روی فرش یوده که ظاهری دقیقا به مانند قالی دستباف به خود خواهد گرفت.

قیمت تبدیل عکس به تابلو فرش

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر