09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 5 مرداد 1396 در ساعت 18 : 23 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

برای تهیه یک تابلو فرش چاپی زیبا از عکس شخصی خود می توانید مجموعه پرسان پارس را که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارد، برای ثبت سفارش انتخاب نمایید.

تابلو فرش چاپی به تازگی در شهرهای مختلف کشور وارد بازار فروش شده و به علت وضوح بالا و طبیعی بودن ظاهرش مورد توجه خریداران قرار گرفته است، به ویژه افرادی که دوست دارند عکس شخصی خود را به تابلو فرش تبدیل کنند، از این محصولات جدید استقبال زیادی کرده اند و همین امر موجب شده در سطح شهرهای مختلف افراد زیادی وارد این حرفه شده و با استفاده از دستگاه های چاپ حرارتی این محصولات را تولید و مشتریان زیادی جذب کنند.

از آنجایی که شهر کاشان مرکز تولید انواع فرش و تابلو فرش ماشینی در ایران است و افراد متخصص و حرفه ای در این منطقه فعالیت می کنند، قطعا برای تولید تابلو فرش های چاپی بهترین فرش ساده باف سفید استفاده می شود و به خاطر وجود رقابت زیاد در فروش محصولات در این منطقه، کیفیت چاپ و رنگ بهتری برای تولید استفاده می شود. لذا در این مجموعه هم سفارشات مشتریان که در بهترین کیفیت توسط متخصصان کاشان تولید می شود، دارای ظاهری زیبا، دوام خوب و قابلیت شستشو هستند.

قیمت چاپ عکس روی تابلو فرش

چاپ نمودن عکس روی تابلو فرش در مراکز مختلف با توجه به نوع فرش خامی که برای چاپ استفاده می شود و همچنین نوع دستگاه حرارتی و مواد استفاده شده دیگر متفاوت می باشد. در کاشان به علت وجود چندین مرکز چاپ قیمت ها رقابتی و مناسب تر از سایر شهرهای کشور می باشد و در عین حال کیفیت محصولات هم به نسبت به شهرهای دیگر بسیار بالاتر است. اطلاع دقیق از قیمت ها و نحوه ثبت سفارش را کارشناسان به اطلاع مشتریان می رسانند.

ارسال نظر
علی : تابلو فرش چهره
0 0
یه تابلو فرش چهره با کیفیت و دوام خوب سایز ۳۵در ۷۰ تقریبا چنه
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام روزتون بخیر سایز استاندارد 50*70: 160.000 تومان بدون قاب با ارسال رایگان
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر