09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 1 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

با آغاز جدیدترین مدل فرش 1200 شانه به صورت گل برجسته در کاشان میزان فروش این محصول در بارار داخلی و خارجی افزایش یافته است.

فرش یک محصول و کالای مهم و اساسی به ویژه در منازل مردم ایران به شمار می رود و بیشترین وقت و هزینه را در هنگام خرید از مرد می گیرد. خریداران برای یافتن فرش خوب و با کیفیت جستجوهای زیادی انجام می دهند و به طور معمول آنچه را که در بازار جدید و نو باشد بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. همین امر موجب شده تا کارخانه های فرش برای داشتن فروش بالا همواره تلاش کنند محصولاتی خاص و جدید را به طور پیوسته به بازار فرش وارد کنند تا همواره این بازار آن در رونق باشد و افت چشمگیری در ماه های مختلف سال نداشته باشد.

یکی از جدیدترین مدل فرش هایی که امروزه به بازار فرش داخلیو خارجی عرضه می گردد فرش 1200 شانه گل برجسته یا های بالک است که با نخ سوپر برایت مرغوب و در طرح های متفاوت و خاص در حال تولید می باشد. ظاهر این فرش ها به علت برجسته بودن طرح و نقشه بسیار متمایز و متفاوت با فرش های معمول است و از اینرو توجه مشتریان زیادی را به خود جلب نموده و بازار فرش را در این ماه ها متحول نموده است.

مدل فرش 1200 شانه گل برجسته

فرش 1200 شانه گل برجسته هرچه دارای طرح های ساده تر و رنگ های خنثی باشد بیشتر مورد توجه قرار گرفته چرا که برجسته بودن نقشه نقشه های ساده با رنگندی خنثی را به گونه ای خاص نشان می دهد و رخ فرش بسیار جذاب خواهد بود. به ویژه در منازل آپرتمانی امروزی که فضاها کوچک و نور  مناسب نیست. این فرش ها با داشتن چنین طرح و رنگی در ایجاد یک فضای زیباتر با رنگ مناسب که به بزرگتر جلوه دادن منزل هم کمک می کنند، بسیار موثر هستند.

انواع جدید فرش ماشینی 1200 شانه گل برجسته با طرح های خاص و منحصر به فرد به صورت کامل در مجموعه پرسان پارس خدمت مشتریان عزیزی که به دنبال محصولات خاص می باشند ارائه می شود.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر