09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 30 آبان 1396 در ساعت 23 : 30 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش های ماشینی که با سایز بزرگ طراحی و بافت می شود برای منازلی که دارای معماری داخلی بزرگ و دلباز هستند مناسب هستند و خرید این محصولات به صورت سفارشی امکان پذیر است.

امروزه روند تولید، خرید و فروش ها نسبت به گذشته تغییرات زیادی داشته است. مشتریان جدید بر خلاف قبل، بسیار حساس بوده و بر تمامی بخش های فنی و گرافیکی تولید فرش دقت نموده و تلاش می کنند محصولی کامل و زیبا تهیه کنند که علاوه بر داشتن رخ خوب دوام بالایی هم داشته باشد. سبک زندگی مردم هم مدرن تر شده و خریداران فرش های با شکل هندسی یا طرح خاص تعدادشان افزایش یافته است. معماری داخلی خانه ها هم بیشتر ظاهری غربی به خود گرفته و شکل سنتی فرهنگ ایرانی را در خانه های جدید کمتر می بینیم، به خصوص افزایش زندگی آپارتمان نشینی این سبک زندگی و دکوراسیون را تقویت نموده است. در این شرایط خرید فرش های خاص رونق گرفته و مشتریان جذب محصول خاص و متفاوت می شود.

یکی از محصولاتی که هم شکل سنتی و زیبای دکوراسیون ایرانی را حفظ نموده و هم دکوراسیونی مدر و شکیل در منزل ایجاد می کند، فرش گرد و بیضی با طرح کلاسیک و سنتی می باشد. این فرش ها با شکل هندسی منحصر به فردی که دارند، ظاهری زیبا و متفاوت به فضا بخشیده و مشتریان مدرن پسند را راضی می کنند. در گالری سایت نمونه فرش گرد و بیضی شکل که طبق سفارشات مشتریان از روی فرش مستطیل طراحی شده و در ابعاد مورد نظرشان بافت شده را می توانید مشاهده نموده و از بین این طرح ها و یا یک طرح جدید سفارشتان را ثبت کنید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر