09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 13 : 28 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش تشریفاتی کاشان که با طرح قرمز ساده با حاشیه کرم و طلایی شناخته می شود و به فرش هتلی هم معروف است با تنوع بیشتر و کیفیت مختلف در این مجموعه قابل سفارش می باشد.

استفاده از فرش مناسب در هتل، تالار و رستوران های سنتی اهمیت زیادی دارد. این مکان ها تجاری بوده و بیشتر مشتریان شان هم افرادی هستند که به ظاهر و زیبایی فضا اهمیت زیادی می دهند و از آنجایی که فرش بیشترین نمود و تاثیر را در دکوراسیون دارد، مهم است که طرح و نقشه و کیفیتی که برای آن انتخاب می شود درخور فضای مورد نظر باشد. هتل های بزرگ معمولا راهرو های طولانی دارند که مسافرین برای دسترسی به اتاق خود از این راهرو ها عبور می کنند و لازم است زیبایی و جذابیت در این راهرو ها مورد توجه صاحبان هتل ها قرار گیرد. یکی از بهترین دیزاین ها در این بخش استفاده از فرش تشریفاتی هتلی می باشد. برخی فرش تشریفاتی را همان طرح فرش قرمز ساده با حاشیه کرم قلمداد نموده و همان را برای فضای مورد نظرشان خریداری می کنند. برای از مشتریان هم که هتل های شکیل و بزرگ دارند، ترجیح می دهند یک فرش تشریفاتی با طرح و رنگ خاص را برای هتل تهیه کنند.

فرش تشریفاتی خاص را چگونه تهیه کنیم؟

اگر به سراغ سایت های اینترنتی و یا نمایشگاه ها و حتی کارخانه های فرش بروید، خواهید دید که عمده تولیدات فرش تشریفاتی محدود به همان طرح فرش تشریفاتی ساده قرمز با حاشیه کرم است و معمولا ایده خاصی هم برای ارائه طرح جدید و خاص توسط این مجموعه ها وجود ندارد. لذا یافتن محلی که بشود یک فرش تشریفاتی را با طرح و رنگ خاص خریداری نمود کمی دشوار است.

فرش قرمز تشریفات

در مجموعه پرسان پارس تلاش شده به آن دسته از نیاز های مشتریان پاسخ داده شود که در سایر مجموعه ها برای این نیاز ها تدبیری اندیشیده نشده و جای خالی این محصولات در بازار حس می شود. فرش تشریفاتی یکی از همین محصولات است که لازم است بر روی آن به شکل تخصصی کار شود و فرش های جدید و خاص مخصوص هتل ها و تالار ها طراحی و تولید شود. در گالری فرش تشریفاتی همین سایت می توانید مدل های متنوعی از این مدل فرش های خاص را که توسط مجموعه یا به سفارش مشتریان طراحی و تولید شده اند را مشاهده نمایید. شما می توانید یک طرح خاص و شیک را که در سایت های داخلی یا خارجی جستجو نموده اید را هم به راحتی در این مجموعه سفارش داده و با قیمت مناسب خریداری کنید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر