09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 13 : 20 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

موکت فرش قرمز تشریفاتی با حاشیه طلایی تولید می شود، قیمت ارزانی دارد و در عرض های مختلف امکان بافت دارد، لذا برای خرید عمده بهترین محصول است.

تولید انواع کفپوش مصرفی مختلف توسط کارخانه های فرش و نساجی ، موجب شده کشور ما از این نظر کاملا خود کفا شده و برای هر نیازی که وجود دارد، کفپوش مناسبی نیز توسط کارخانه های فرش که عمدتا در کاشان و اصفهان فعال هستند، تولید شود. از جمله کفپوش های پرمصرف این صنعت می توان به گلیم و گبه ماشینی، پشتی فرش، تابلو فرش و فرش سجاده و تشریفاتی اشاره نمود که هر کدامشان مصارف خاص خود را دارند و اشتغال زایی زیادی هم ایجاد کرده اند. خریدارانی که این محصولات را در مقدار زیاد نیاز دارند، معمولا تلاش می کنند، مرکزی را بیابند که با قیمت عمده درب کارخانه کفپوش مورد نیازشان را بتوانند تهیه نمایند، لذا شرکت های بازرگانی که با چندین کارخانه همکاری می کنند و انواع محصولات را برای فروش در اختیار دارند می توانند گزینه مناسبی برای خرید باشند.

نحوه خرید موکت فرش تشریفاتی

موکت فرش تشریفاتی که در مجموعه پرسان پارس به صورت عمده در سطح کشور توزیع می شود دارای سه زمینه رنگ لاکی، زرشکی با حاشیه طلایی و گردویی با حاشیه قهوه ای می باشد. این طرح ها در عرض های مختلف از نیم متر گرفته تا 3 متر با اختلاف 10 سانتی متر بافت می شود. به علت فروش بالای موکت فرش عرض 1 متر و 1.5 متر این سایز ها همواره موجود بوده و مشتریانی که برای خرید آن تعجیل دارند می توانند این اندازه ها را خرید کنند. برای ثبت سفارش با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر