09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 3 تير 1398 در ساعت 10 : 7 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع تابلو فرش ماشینی با طرح آیات قرآنی جدید را می توانید به صورت عمده از این مجموعه برای عرضه در فروشگاه خود و یا صادرات خرید کنید.

تولید تابلو فرش ماشینی در سال های اخیر افزایش زیادی نسبت به گذشته داشته است و کارخانه های فرش به صورت کلی تمرکزشان را از روی طراحی نقشه های جدید و تولید تابلو فرش و فروش مستقیم آن برداشته اند و معمولا در ابتدای هر سال تمامی بار تولیدی تابلو فرش خود را به شرکت های بازرگانی می دهند. در این حالت دیگر اینکه چه طرحی در چه تیراژی تولید شود اهمیت ندارد و این خود شرکت فروشنده این محصول است که نقشه های جدید، زیبا و پرفروش را طراحی نموده و برای بافت در تیراژ مورد نظرش به کارخانه می دهد. این موضوع باعث شده کارخانه ها نسبت به فروش محصولات خود خیال راحتتری داشته باشند و به صورت منظم محصول مورد نیاز شرکت های بازرگانی را تولید کنند، از سوی دیگر شرکت های بازرگانی که بار کارخانه را مونوپول می کنند موظف هستند ماهانه تعداد مشخصی تابلو فرش که تولید شده را از شرکت تحویل گرفته و مبلغ آن را تسویه نمایند. لذا اهمین نوع طراحی و بافت افزایش یافته و تبلیغات شرکت ها جهت فروش بیشتر افزایش یافته و این موضوع منجر به رقابتی تر شدن قیمت ها هم شده است.

از سوی دیگر معمولا طرح های مورد درخواست مشتریان موجود بوده و لازم نیست مشتری زمان زیادی برای تحویل سفارشش صبر نماید. در این گالری هم انواع تابلو فرش ماشینی جدید و زیبا که توسط مجموعه پرسان پارس طراحی و تولید شده به صورت مستقیم به عمده فروشان عرضه می گردد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر