09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 21 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع متنوع و زیبا از پشتی فرش ماشینی با کیفیت مختلف در مجموعه پرسان پارس به صورت عمده تولید شده، پر و دوخته می شوند و به صورت مستقیم در سطح کشور پخش می شوند.

پشتی فرش دیواری تقریبا در تمام مناطق ایران استفاده می شود و تنها تفاوت در نوع پشتی هایی است که در هر منطقه مصرف می شود. برخی شهرها بیشتر پشتی فرش های سایز 50*85 را ترجیح می دهند و در سایر شهرها عمدتا پشتی با سایز 100*50 تهیه می شود. البته در برخی مناطق نیز پشتی هایی که دارای عرض بزرگتر باشند بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. در مورد طرح و نقشه نیز در گذشته عمدتا طرح های سنتی و با رنگ قرمز تولید می شد، اما امروزه تعداد طرح ها افزایش یافته، زمینه رنگ محصولات بیشتر شده و هر نوع فرشی که تولید شود، پشتی با همان طرح نیز تولید شده و به بازار عرضه می شود.

تولید و پخش پشتی فرش

مجموعه پرسان پارس در جهت تامین نیاز فروشندگان پشتی به انواع مختلف این محصول، انواع مختلف رویه هفتصد شانه، هزار و هزار و دویست شانه را در طرح های متنوع سنتی و جدید اماده نموده و مطابق با سفارش مشتریان با فوم فشرده یا پرز پر می کند. با توجه به اینکه نحوه پر شدن پشتی روی قیمت آن تاثیر گذار است، مشتریانی که قصد دارند این تولیدات را ارزان تر در اختیار داشته باشند می توانند درخواست کنند سفارشاتشان با محصولات ارزان تر پر شود. البته مواد اولیه مرغوب که برای پر کردن استفاده می شود، زیبایی و دوام پشتری را بیشتر به رخ می کشد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر